Saints Row helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 1 sep 2006.

  1. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee die moet gewoon zichtbaar worden.
    Hij begint bij de kerk dus hij moet er gewoon staan als je alle andere hebt gedaan (vice kings dan)

    Misschien nog een stronghold doen?
     
  2. x-box man

    x-box man see you on 360 live!

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon naar een blauwe cirkel rijden dus je hoeft niet meer op de blauwe balk te letten.
     
  3. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Die taxi is het makkelijkst volgens mij. Je kan via het menu Activities aanzetten dat je de taxi op je HUD wil zien. Rij vervolgens naar de Bario buurt waar genoeg taxi's rond rijden (je ziet een geel auto'tje op je map, deze kan je stelen). Pik er een en ga vervolgens naar een Rims shop, repareer eventueel je auto en pimp hem met de Street Hood. Breng hem dan terug naar de Chop Shop. Klaar :)

    Hmm, da's wel een beetje jammer dan. Die Hitman zijn al lekker lastig.
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2006
  4. mark8925

    mark8925 Guest

    klopt, als je missie doet heb je daar bepaald respect voor nodig, als je die missie doet gaat er wat van je respectbalkje af
     
  5. U Black Emperor

    U Black Emperor Obscured

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Hitman Faq

    Op bovenstaande url een hitman faq, met welke wapens te gebruiken, waar je de targets kan vinden en hoe ze er uit zien

    Btw:
    Is allemaal gelukt, bedankt voor de hulp
     
  6. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werkt dat insurance fraud (ofzo) nou?? 15000 lukt me nog wel maar 45000 lukt me totaal niet!|:-
     
  7. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn strategie is altijd om een auto te pakken, naar het score gebied rijden en dan zo hard mogelijk op een tegenligger knallen. Dan heb je meteen een goede score binnen. En vervolgens probeer je tegen de snel rijdende auto's te lopen/duiken (de LT en RT indrukken op de controller). De snel rijdende auto's geven een hogere score omdat die je nou eenmaal harder raken. Je moet soms ook een beetje geluk hebben dat je goed geraakt wordt of wordt meegesleurd :)
     
  8. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet met een ambulance/politie auto gaan, krijg je een bonus.

    Laatst had ik in 1 crash 550.000 punten terwijl ik er maar 15.000 moest.
     
  9. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit op dat vliegveld bij die Carnales missie. Maar ik word steeds door die rocket launchers geraakt. Waar zitten die gasten?
     
  10. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Erg lastig, zit er nu ook. Er zijn er geloof ik vijf, vooral op daken en containers maar die gast rijd overal tegen aan dus de auto is constant naar de klote.
     
  11. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ja maar waar ligt Bario ongeveer ? (kan het niet vinden) Daarna moet ik naar de Street Hood ? En waar ligt dat ?

    Ik had gisteren ook al een taxi afgeleverd alleen kreeg ik te horen dat deze auto niet de juiste is die de eigenaar zoekt.
     
  12. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon langzaam even over de map gaan tot je in het gebied Bario ziet staan. Volgens mij ligt dat gebied ergens beneden op de kaart. En de Street Hood bestaat niet :p "Hood" betekend motorkap in dit geval. Je moet die taxi dus stelen en dan laten pimpen met een Street Hood, oftewel een special motorkap. Vervolgens moet je de taxi inleveren.
     
  13. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook gwoon een taxi bellen
    check zo die nummer wel ff
     
  14. saintsrowfan

    saintsrowfan Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    ok
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2006
  15. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    In het vervolg in een spoiler plaatsen ? :{


    @Sinned

    Thnx ;)
     
  16. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je elke winkel maar één keer beroven (het wapen richten op de verkoper en dat hij/zij zelf de kluis opent)? Want ik heb Friendly Fire één keer beroofd, maar als ik nu wapen op hem richt bukt ie gewoon en gebeurt er niks verder.
     
  17. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Je moet even wachten tot de volgende dag, dan kan je weer de winkels beroven. Je kan eventueel ook s'nachts de kluizen leegrofen, maar dan moet je wel snel zijn en zitten er alleen packages in de kluizen ;)
     
  18. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok, maar ik vind het handiger als ik de wapens op de grond vind. Dan hoef je maar een paar minuten te wachten, en dan heb je genoeg ammo voor een hele tijd. Weet je nog wat locaties waar ik wapens kan vinden? Met winkels beroven schiet je niet erg op namelijk.
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2006
  19. saintsrowfan

    saintsrowfan Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Tecnomic

    Tecnomic Guest


    Ja das waar, maar door de missies te spelen verdien je ook veel geld he ;)
     

Deel Deze Pagina