Hallo, Onze gang ( Fourth reich fighting man (4rfm) ) Zoekt nederlandse members. In onze gang gaat het om de lol en niet om de skils, maar we hebben geen belang bij cheaters ( maar dat lijkt me logish ). We zijn de meestetijd van de dag wel op Xbox live te vinden Saints Row aan het spelen, Tijdens school niet natuurlijk. Wij zijn ook erg actief bezig met Saints Row, en houden wel van een gang war op zn tijd Lijkt het je leuk om bij ons in de gang te komen? Voeg FrsDvl of Stormpie NL even toe aan je friends list. Ik hoop dat we via deze weg wat nieuwe members kunnen vinden
warretje vs DLA (protect the pimp) zodra er wat minder lag is?? of we testen eerst op lag met een gewoon (niet ranked) potje!
yup dan doen we denk ik protect tha pimp of blinged out ride,die vinden we et tofste en iedereen die in de gang wil,voeg ff een bericht aan je vriend invite toe zodat we wel weten wie van xbox world is zodat et ff wat overzichtelijker word ok? bedankt
Dat zijn nou net de 2 spellen die is erg haat Ik vind TGB het beste voor een clanmatch [Team Gangster Brawl] en dan ook met de juiste settings. Peace.