[PC] Welke GTA

Discussie in 'Games' gestart door Infected, 5 sep 2006.

1. Infected

Infected Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kben aant sparen voor een laptop zodat ik dan online kan gamen enzo.

Dan zou CoD2 , guild wars , counterstrike , BF2 enz kope maar ik vroeg mij af GTA games zijn wel leuk voor tussendoor wat vechte op straat enzo. Maar welke zou ik dan pakken. Vele zegge dat GTA VC de beste is maar GTA SA is veel groter.

Ik koop et niet voor de missies maar voor et gewone rondlopen enzo.

En btw welke videokaart zou daar eig zo voor nodig zijn voor deze games bovenaan?

2. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Voor het gewoon rondlopen zou ik SA doen, gewoon omdat je daar veel meer kunt doen. Nadeel is waarschijnlijk wel dat je een betere videokaart nodig is.

3. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga altijd in gta 3 dan van die cheats aanzetten zodat het dikke chaos word xD en gta 3 is lekker klein (niet super klein ofzo) dus dan is het lekker druk op straat dat iedereen elkaar keihard aan het afslachten is enzo.. das vet lachen xD

Laatst bewerkt: 5 sep 2006
  4. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kun je bij SA ook doen en dan heb je ook meer middelen om mee te vechten :9

5. Tecnomic

Tecnomic Guest

Volgens mij moet je hier zijn voor je vraag. Maar goed om je vraag toch te beantwoorden zou ik voor Vice City gaan, want deze is naar mijn mening echt beter dan San Andreas. De jaren '80 sfeertje hebben ze zo goed in de game verwerkt en de soundtrack maakt het plaatje absoluut compleet :) Voor specificaties moet je niet bij mij zijn, ik zou het even in de PC sector even navragen ;)

6. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar sa is zo groooooooot in gta 3 is het 1 en al stad xD

7. Lievemax

Lievemax Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gta Sa, probeer jij maar eens Mount Chillad op te komen met 6 politie achter je aan:p

8. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sfeer in Vice City is stukken beter, maar overall gameplay is dan weer veel beter in San Andreas.

9. SupahMaster

SupahMaster Guest

Een Laptop om te gamen?? Laptops zijn er totaal niet voor bedoeld om mee te gamen. Gewoon een desktop halen dan kan je voor hetzelfde geld 2 x zo goed gamen.

10. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn laptops waar prima op te gamen valt. Die zijn ook wel wat duurder, mja je wilt wat. Hij zegt nadrukkelijk dat hij een laptop wil. Omdat die waarschijnlijk voor zijn gebruik praktischer is. Dus beetje onzin zo'n argument naar voren te brengen.

11. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben ik niet met je eens.. alleen maar omdat een laptop kleiner is is hij meteen niet goed om mee te gamen?

12. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Omdat het 2x zoveel kost. Je bespaard met een desktop gewoon veel geld. Of je krijgt meer voor hetzelfde geld.

Tenzij je hem overal moet meenemen natuurlijk, dan ga je voor de laptop.:b:

Maar idd; dat laptops niet gemaakt worden om te gamen is gewoon onzin. Het is gebruikelijker om een desktop PC te nemen, omdat dit nou eenmaal goedkoper is.

Laatst bewerkt: 5 sep 2006
  13. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1. Vice City
    2. San Andreas
    3. GTA III

In Vice City heb je gewoon de beste sfeer, de beste soundtrack en de leukste missies. In San Andreas zit er ook veel humor in het is groot en je kan veel doen, aleen op de een of andere manier vond ik het een beetje minder. GTA III was voor die tijd erg goed, alleen de game is grijs en grauw en bevat een stuk minder humor. Verder vind ik de missies niet zo boeiend. Maar het blijven alle drie top games en ze zijn het allemaal het spelen waard!

14. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is waar.

maar hij zegt:

Laptops zijn er totaal niet voor bedoeld om mee te gamen.

maar dat slaat dus nergens op. (want hij heeft het over een laptop in het algemeen en niet over de geld prijs of wat dan ook).

15. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Idd!

Ik heb ook een laptop gekocht, 1200 euro... had liever een PC gehaalt, kan je VEEL beter op games, beter koeling, ook ik denk dat ik voor 700 euro hetzelfde kan kopen als wat in me laptop zit.
    Wel fijn zo klein... alleen dat ding word veeeeel te heet.
    Je kan ook niet makkelijk upgraden, ram wel... video kaart niet.

16. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Om gewoon rond te lopen en beetje te klooien is denk ik San Andreas wel beter. Hierin zitten zo een beetje alle mogelijke voertuigen in verwerkt, kan je eindelijk het water in zonder dood te gaan, en kan je aan basejumping doen aangezien er parachute in t spel zit. Kortom veel meer vrijheid in San Andreas dan in de andere delen.

17. Peritus NL

Peritus NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm,

SA is zeker wel de grootste, maar ik vond het verkennen van VC toch wel leuker.
    Meer sfeer, neon lichten enzo.
    SA is wat onoverzichtelijker ;-)
    En VC is ook ietwat makkelijker om mods mee te instaleren, voor nieuwe auto's enzo =]

18. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    SA is idd wel groter.. Maar ik had er een stuk minder plezier in dan bij Vice City..

De sfeer, soundtrack & vooral omgeving vond ik 10 keer beter in Vice City :)

Ook al heeft SA meer opties, ik start nog steeds vaker Vice City op dan SA..

19. De sfeer is zeker beter in Vice City en was daarom ook een beetje teleurgesteld toen ik San Andreas opstartte.

20. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    GTA:confused:A, dan samp downloaden en lekker met zijn 40en online!

Deel Deze Pagina