Doax 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hvc., 30 okt 2005.

  1. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    deze komt ook in mijn collectie , al is het meer voor me vriendin :)
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Launch op 8 december?

    Bron: Fragland

    Hoe ze aan die datum komen weet ik niet, maar het is een betrouwbare site. Dus de datum zou wel eens kunnen kloppen :D (maar ik behouw toch m'n argwaan).
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2006
  3. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Zou wel chill zijn, maar ik geloof er niets van.
    Maar jah, in die periode komen zoveel spellen uit, daar vermaak ik me ook wel mee
     
  5. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Cool, IGN heeft filmpjes...

    Ziet er eigenlijk niet zo speciaal uit. Volleybal is praktisch hetzelfde gebleven, jetski is gewoon Waverace met DOA figuren.. Vind het water ook niet mooi.

    Lees net dat er geen online (co-op) 2 vs 2 volleybal inzit. Kan alleen in je eentje online. Jammer, dan laat ik deze game aan mij voorbij gaan. Dat was eigenlijk het enigste wat ik wilde na deel 1 op de xbox...

    Ow, en gametrailers heeft scherpere filmpjes.
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2006
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het spel is een stukkie uitgebreider dan deel 1 en daar heb ik me prima mee vermaakt. Plus dat je nu online kan spelen, ook al is het maar in je eentje. Ik koop dit spel toch wel, ook al zouden de reviews tegenvallen. De reviews van deel 1 waren ook niet denderend, maar ik vind het erg leuk. In deel 2 heb je meer minigames, dus dat verlengt de speelduur nog meer
     
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ziet er weer leuk uit 8). Alleen ziet dat water tijdens het jet-skieën er wel vreemd uit en ik heb ook nog wat grafische foutjes gezien. Hopelijk wordt dat nog allemaal opgelost tegen de launch.
     
  8. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    kvin het volleyball niet vloeiend gaan, en dat jetskieen is awful... dit moet mijn topspel gaan worden, damn! :{
     
  9. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat dit spel voor 60 euro straks over de toonbank? Want dat vind ik voor wat minigames vrij veel.

    Dit spel zou uitstekend geschikt zijn voor Xbox Live Marketplace, als add-on voor DOA4.
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Lul nou ff niet zo dom. Mensen kochten vroeger ook spellen zoals Waverace en Beach Spikers voor de volle prijs. Ik kan het volleyballen en het jetskien namelijk niet als "minigame" zien. Ik vond deel 1 de 60 euro al waard, dit deel is een stuk uitgebreider

    Plus, een add-on voor DOA 4. Voel je je wel lekker? Dit heeft toch niets met een fighting game te maken. Als je zo redeneert, kan je Ninja Gaiden 2 ook wel als add-on op de Marketplace gooien =(
     
  11. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    da filmpje heeft stijl\o/
    bij de kleinste beweging vliegen die boobs al de lucht in:thumbs:
     
  12. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Dom lullen? Ik vind er weinig doms aan. het zijn gewoon wat minigames, dat staat er gewoon. Hoe weet jij nou dat dat Jetskien uitgebreid is? Waar baseer je dat op?

    Hoe je het ook went of keert DOAX2 zijn gewoon een hoop minigames, en dat had zich uitstekend geleend om te downloaden op marketplace. En omdat het dus minigames zijn, een add-on voor DOA4. En ik voel me heel erg lekker hoor.
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Met het lezen van previews kom je al een heel eind, hier heb ik er eentje voor je van IGN. Het spel leunt voornamelijk op het volleyballen en het jetskien. Dat zijn ook de spellen waarmee je online kan. Volleyballen 1 tegen 1 en Jetskien racen met zn vieren. Er zitten nog meer minigames in, maar het volleyballen en het jetskien zijn het uitgebreids. Je kan wel zeggen "het zijn maar een hoop minigames" maar het hele pakket is wel zo uitgebreid dat het zeker wel 60 euro waard is. Het is gewoon een partygame. Volgens jouw moeten alle partygames dan als add-on op de marketplace worden gegooid.
     
  14. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou goed, we gaan oordelen als het spel er daadwerkelijk is, dan zullen we zien we er gelijk had :)
     
  15. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    dat spel kan je niet als add-on maken voor doa4.

    dat zou wel een heel grote add-on worden dan want het is gewoon een compleet nieuw spel. en zoals Supremacy ook al zei, het eigenlijke doel is gewoon volleyballen op een eiland waar alleen chicks welkom zijn
     
  16. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    is de single player weer na 2 weken voorbij zoals in deel 1?
     
  17. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    weinig gameplay ;)
     
  19. Stridone

    Stridone Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij hoor je niet klagen.O-)
     
  20. capcom23

    capcom23 Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er heel geinig uit. Deel 1 heb ik niet kunnen kopen. Dan maar deel 2 met nog betere graphics en misschien gameplay. De minigames wat er bijzit ziet er zeer leuk uit.
     

Deel Deze Pagina