Ik vind dit echt geweldig nieuws! Continu zaten ze de concurrenten af te zeiken, ook zeken ze MS af met het verhaal dat MS in het begin niet genoeg consoles had. "Dat zou Sony niet gebeuren met 6miljoen consoles". MS laucht echter wel op de vooraf bepaalde datum in de door hen aangegeven gebieden.
Microsoft heeft de zaakjes dus wel goed op orde. Ik denk inderdaad ook dat de 360 en de Wii de markt gaan heersen.
Ik denk dat Sony veels te arrogant is geweest met de PS3, slechte keuzes heeft gemaakt en de consument gewoon iedere keer op het verkeerde been heeft gezet.
1. De kracht van de processor ("ingame" filmpjes op de E3 van 2005)
2. De releasedatum (uitstel naar november 2006)
3. Het uitstel voor Europa (uitstel naar maart 2007)
Wat dacht je van de mensen in Europa die de PS3 hebben ge-pre-ordered? Ik denk dat de shops hier ook niet blij van worden, want als de mensen hun geld terug willen, dan hebben ze daar recht op. Mensen die in Maart zo'n ding kopen zijn eigenlijk gek te noemen. Ze kopen dan eigenlijk technologie dat al weer 1.5 jaar oud is (en nog betaal je de hoofdprijs). Sony moet of de prijs flink laten zakken rond die tijd (om de Europeanen toch over te halen om voor de console te kiezen) of rekening houden met een teleurstellende verkoop.
Echt topnieuws!
Laatst bewerkt: 6 sep 2006