[PS3] EU launch Playstation 3 uitgesteld

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Jel0, 6 sep 2006.

  1. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben het met je eens echter komt die 19% BTW niet op de 600 euro maar op 600 Dollar omgerekend naar Euro's.

    En is hij wel regiovrij?
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Tis voor ons een uitstel van zo goed als een jaar.... lente 2006 was het originele plan.
     
  3. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik vind dit echt geweldig nieuws! Continu zaten ze de concurrenten af te zeiken, ook zeken ze MS af met het verhaal dat MS in het begin niet genoeg consoles had. "Dat zou Sony niet gebeuren met 6miljoen consoles". MS laucht echter wel op de vooraf bepaalde datum in de door hen aangegeven gebieden.

    Microsoft heeft de zaakjes dus wel goed op orde. Ik denk inderdaad ook dat de 360 en de Wii de markt gaan heersen.

    Ik denk dat Sony veels te arrogant is geweest met de PS3, slechte keuzes heeft gemaakt en de consument gewoon iedere keer op het verkeerde been heeft gezet.

    1. De kracht van de processor ("ingame" filmpjes op de E3 van 2005)
    2. De releasedatum (uitstel naar november 2006)
    3. Het uitstel voor Europa (uitstel naar maart 2007)

    Wat dacht je van de mensen in Europa die de PS3 hebben ge-pre-ordered? Ik denk dat de shops hier ook niet blij van worden, want als de mensen hun geld terug willen, dan hebben ze daar recht op. Mensen die in Maart zo'n ding kopen zijn eigenlijk gek te noemen. Ze kopen dan eigenlijk technologie dat al weer 1.5 jaar oud is (en nog betaal je de hoofdprijs). Sony moet of de prijs flink laten zakken rond die tijd (om de Europeanen toch over te halen om voor de console te kiezen) of rekening houden met een teleurstellende verkoop.

    Echt topnieuws!
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2006
  4. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Uit de VS kan dus nog best goedkoop maar je zit dus wel met garantie. De ps3 is overigens wel regiovrij.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wat is er precies 'topnieuws' aan dan? Ik zie niks positiefs oid in dit nieuws. Ik vind het wel erg vermakelijk, maar dat is gewoon mijn rare geest :+
     
  6. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Ze zullen bij MS Europe wel aardig in hun handen zitten wrijven op dit moment. Zeker met de Topgames die aan het eind van het jaar gaan verschijnen. Dit zal toch weer meer mensen overhalen om de 360 te kopen.

    Het is aan de andere kant echt ronduit belachelijk dat Europa niet serieus wordt genomen door Sony. De PSP was daar al een perfect voorbeeld van en de PS3 gaat rustig op deze voet verder.

    Ik denk dat er nog best een kans is dat we nog langer moeten gaan wachten op de PS3. Als er straks leveringsproblemen zijn in Japan en Amerika zullen ze er niet moeilijk over doen om de PS3 nog even uit te stellen. Amerika komt ook nog wel aan de beurt voor uitstel.
     
  7. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Ken Kutaragi denkt dus dat de productie met een maand uitgesteld gaat worden, maar wie zegt dat het niet langer kan gaan duren? Dan kunnen de VS en Japan alsnog in de problemen komen.
     
  8. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Het hele gedoe bevestigd voor mij wéér dat de mentaliteit van Sony mij niet aanspreekt. Ik kan me dan ook serieus niet voorstellen dat je nog steeds een fan van Sony bent, nu ze keer-op-keer terugkomen op eerder gedane uitspraken cq. beloftes. Maar wél steeds afgeven op de 'fouten' van hun concurrenten... Het verbaasd me dan ook dat de PS niet een vreselijk imago-probleem heeft...
     
  9. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Damn, jammer voor Sony en alle fans die een PS3 willen halen in Europa. Slechte actie heur! :mad:
     
  10. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Japan en VS: veel minder PS3 consoles bij launch

    Volgens Kutaragi zullen er bij de launch van de PS3 in Japan en de VS veel minder consoles aanwezig zijn dan gepland. Japan zal op 11 november maar 100000 consoles krijgen en de VS op 17 november 400000.

    http://www.iht.com/articles/ap/2006/09/06/business/AS_FIN_COM_Japan_Sony_PlayStation.php
     
  11. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Sony heeft gewoon de mazzel van een enorme groep mensen die alleen maar een Playstation willen omdat ze al een PS hebben vanaf model 1 en niet open staan voor andere producten..

    Daarom zal de PS3 altijd een succes worden, al duurt het nog anderlhalf jaar tot hij gereleased wordt. De merknaam is zo sterk, dat ze heel veel kunnen doen voordat het mis gaat.
     
  12. Tha Divinity

    Tha Divinity Multi-Playa Genius

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij hebben die Sony Playstations "subliminal messages" die mensen hersenspoelen. Dat kan de enige verklaring zijn.
     
  13. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Het nieuws wordt nog veel erger ..

    http://www.iht.com/articles/ap/2006/09/06/business/AS_FIN_COM_Japan_Sony_PlayStation.php

    500,000 PS3 consoles in totaal wereldwijd beschikbaar tijdens de launch .. :lol:

    En voor al die lieden die bij hoog en laag beweerden dat de PS3 al in productie was ..

     
  14. High 5

    High 5 _/_/_/

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    1
    Europese PS3 fans...
    Europese PS3 fans.?
    EUROPESE PS3 FANS???!?

    Zijn er echt nog Europese PS3 fans? :lol:
    Ik moet even gaan liggen..
     
  15. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Spijtig ... maar eigenlijk vebaast het me niet zoveel.
    Ik vind dit wel een vrij domme keuze, voor 2 continenten genoeg te bevoorraden moet men ene voor paar maanden links laten liggen, daar wordt het niet populair van.
    Dan vind ik MS way of handling toch beter, tekorten maar overal wel dezelfde release date
     
  16. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach het zat er aan te komen... Sony is erg lekker bezig iig.
     
  17. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    De verkopen in maart 2007 zullen uitwijzen dat er een heleboel PS3 fans zijn. Ik hoor daar zelf niet bij, ik ben gewoon een gamefan. Ik ga de PS3 zeker niet kopen in maart 2007. Dat komt vooral omdat de games dan allemaal oude meuk zullen zijn, de 360 zal een stuk verder zijn in maart 2007 met de software.
     
  19. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm ik moet zeggen ik ben er wel een beetje blij om....geld is bij mij wel erg krap op het moment....
    Ach ja dan maar in november wat games halen en in maart die PS3.:9
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Lekker ook voor de pre-orderluitjes in jap en usa......
     

Deel Deze Pagina