[PS3] EU launch Playstation 3 uitgesteld

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Jel0, 6 sep 2006.

  1. XSTYLER

    XSTYLER Party Member!!

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zou gewoon een geweldige stunt zijn dat wanneer de PS3 uitkomt ze tegelijk Halo3 :thumbs: :lol: uitbrengen, dan krijgt Sony het nog zwaarder:) :) :)
     
  2. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat ze bij MS nu de kalenders en agenda's hebben gepakt en aan het rekenen/plannen zijn gegaan... LOL... :+
     
  3. PimpmasterB

    PimpmasterB Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar in Europa komt hij dus pas in maart 2007. Wat een giller zeg, die blu-ray. Sony heeft aan alle derde partijen die blu-ray gaan fabriceren, de levering van de diodes gestopt. En blu-ray heeft ook nog eens een tragere bit-rate dan de de dvd van de 360, ergo langer laadtijden. Eat your heart out!!!
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    :lol:
     
  5. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet voordat ze een bad genomen hebben in champagne. ;)
     
  6. High 5

    High 5 _/_/_/

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja..
    Er zijn ook een hele hoop mensen die naar een concert van Jantje Smit gaan, die luisteren naar radio 538, denken dat beleggen in World-online slim is, dat graancirkels boodschappen zijn van groene mannetjes en mensen die gaan stemmen op Geert Wilders.

    Het gemiddelde iq van de gemiddelde Europeaan (huidige lezers van dit forum uiteraard niet meegeteld) overstijgt dat van een gemiddelde geleedpotige dat onder een vochtige keldertegel uit komt kruipen niet zo erg veel.

    Maar om nu nog je dure centjes uit te geven aan een maatschappij als Sony, die haar klanten behandeld als een kruising tussen een klodder neusslijm en aangespoelde kwal bij oostenwind aan zee, lijkt me eerlijk gezegd even verstandig als midden in Teheran "I love George Bush!" te roepen.
    Sony's klanten- en informatie-beleid haalt dat van meneer Microsoft op geen stukken na.
    Weinig betrouwbaar, lijkt me zo.
     
  7. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Hahahaha, LOL enzo... :lol:

    *zapt nú de radio naar een ander station... ;)
     
  8. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    En Sony denkt nog steeds dat het begin jaren negentig is..
    Want Europa vinden ze blijkbaar nog steeds een onbelangrijke markt. En dat ze de beslissing weer gaan uitleggen met allerlei verzachtende omstandigheden en dat ze niemand willen teleurstellen en dat dit daarom de beste beslissing is: hou toch op Sony! Over Microsoft is natuulijk ook vanalles te zeggen maar ik vind Sony de laatste jaren met al hun uitspraken en beslissing werkelijk zo arrogant ten opzicht van hun klanten. Het gaat waarschijnlijk niet gebeuren maar het zou mooi zijn als wij europeanen de PS3 op onze beurt ook links laten liggen. Ik was nog aan het twijfelen maar nu weet ik het zeker: als de 2e en 3e generatie games op xbox360 gaan uitkomen dan zal ik er absoluut ook een xbox360 aanschaffen. Zeker omdat ik een ontzettend sterk vermoeden heb dat Blizzard dit jaar of begin 2007 nog iets heel moois gaat aankondigen voor de xbox360 (iets wat online kan op zowel pc en xbox360, dus samen op dezelfde servers). PS dit hoeft natuurlijk niet per definitie WOW te zijn.
     
  9. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    stelletje sukkels :mad:
     
  10. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    mooi dat sony ook eens flink op zn bek gaat met dat lose wereld wijde release gelul :)
     
  11. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197

    je hebt helemaal gelijk .

    Diablo3 ben ik ook wel tevreden mee ;)
     
  12. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    een zeer gemiste kans voor Sony .....zucht |:- :x :'-(
     
  13. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    damn.. dit is nog een wat je noemt slecht nieuws..

    maja heb ik iig wel geld voor rainbow six vegas en GoW :)
     
  14. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Maakt mij verder nix uit, had t alleen wel ff wille zien :)
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ouch, dat is echt fantastisch nieuws voor Ms en Nintendo. Nu ligt Sony hier 2 'kerstseizoenen' achter op Microsoft. Dit zal nog moeilijk worden voor ze.
    Eeuwig zonde, echter de PS2 kwam in Nederland uit op 24 november 2000 en de xbox op 14 maart 2002. Het tijdsverschil is precies hetzelfde, alleen de rollen zijn nu omgedraaid.
     
  16. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Vet nieuws dit. Dat er nog mensen in Europa die een PS3 willen. Ik zou me (voor de zoveelste maal) zo genaaid voelen...
    En respect voor Microsoft die het wel voor elkaar kreeg. En zo grappig hé, hoe Sony toen Microsoft liep te bashen toen er tekorten waren... (en al die fanboy's...:lol: _O_ )

    Ben nu benieuwd naar 14 en 15 september, wat Nintendo te melden heeft.
     
  17. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het helemaal geen mooi nieuws. Heel slecht voor de concurrentie dit. Als straks MS de enige speler is in de hardwareoorlog ( Nintendo pakt het anders aan) dan zullen wij er de dupe van zijn...
     
  18. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    @ Alex V

    Dat zal wel losjes lopen. De concurrentie vanuit Sony naar MS zal er altijd zijn...
    Hoe laat de PS3 ook uit gaat komen.
    En wat dan nog?
    Hoezo zouden we de Dupe zijn als MS deze Console war wint?

    Mij maakt het ook allemaal niet zoveel uit. Of hij nu dit jaar of volgend jaar uit komt :).
    Halen doe ik hem toch niet...
     
  19. Tha Divinity

    Tha Divinity Multi-Playa Genius

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    7
    Precies en de uitslag was 100 miljoen consoles voor Sony na 5 jaar en ongeveer 20 miljoen verkochte consoles voor MS, dus hopen dat de cijfers nu zo komen te staan voor MS :)

    Nee dat zie je verkeerd, dit is juist goed voor de concurrentie. Sony heeft een goede klap om de oren nodig om de gamers voor te zetten in plaats van hun royalties veilig te stellen. De PS3 is alleen maar een Blu-Ray trojan om de consument aan de blu-ray te krijgen zodat Sony weer geld verdient over elk blu-raytje wat wordt verkocht. De reden waarom zij dachten dat zij wel ff de Console war zouden winnen (blu-ray) is nu de grootste zwakte van de PS3. Hoplelijk leren ze dan de les dat de consumenten kiezen voor het beste product en niet het mooiste "sprookje"

    Misschien worden ze dan met de PS4 wat minder arrogant en letten ze een beetje meer op de Consument.

    Als PS3 deze generatie wint is zou juist slecht zijn voor de concurrentie. Nu loopt het geld wat niet naar Sony gaat weer naar MS maar ook naar Nintendo (die het geld hard nodig heeft) dus kan nintendo hierna ook weer met een console komen.

    Alhoewel met geflopte formats zoals BetaMax, MiniDisk, UMD.... en er zullen nog wel een paar andere zijn denk ik toch dat Sony nog veel te leren heeft.
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2006
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Alex bedoelt denk ik dat we de dupe worden als Sony geen waardige concurent voor MS zou worden. Zeg dan maar dag tegen pricedrops en games die redelijk snel worden afgeprijst.

    Vind het zelf wel een naaiactie van Sony. Het is op zich niet erg dat de PS3 hier later komt dat gebeurt met elke game wel maar de manier waarop het gebeurt is te triest voor woorden. Eerst groots verkonden dat de PS3 wereldwijd gereleased wordt en dan "kort" voor daarop terug komen
     

Deel Deze Pagina