Saints Row helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 1 sep 2006.

  1. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    bij mij precies hetzelfde ik snap er geen reet van
     
  2. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Na uren dit topic door gelezen te hebben lees ik dat je tegelijkertijd met bijv. op X drukken ook L moet indrukken:)
     
  3. Rabasa

    Rabasa Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    miss een domme vraag. Hoe zorg je dat je meerdere gangmembers kan "rekruten"? Kan er nu nog maar één doen.
     
  4. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Knuppeltje loslaten en dan x drukken.
     
  5. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een tip hoe ik de "La Fuerza" auto kan vinden? Gistereren ruim een uur rondgereden maar niets gevonden. Ik heb het idee dat wanneer je de auto in je HUD zet dat die dan veel moeilijker gevonden kan worden. Maar ja, als ik dat niet doe weet ik niet wanneer ik hem wel tegenkom :mad: Ik heb alleen deze aanwijzing gevonden:

    "la fuerza- los carnales car, if carnales part is done then start snatch and cancel"
     
  6. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    vraagje, bij sommige auto's bij chop shop, wanneer je ze in je HUD toevoegd

    staat er ook museum bijvoorbeeld bij, nou ben ik niet de achterlijkste natuurlijk :)
    en meot die auto bij het museum staan, maar HOE weet ik waar het museum is?
     
  7. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kun je zien hoelaat het is?
     
  8. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Gamer 24: Je kan op je telefoon (als je op start drukt) zien hoe laat het is in de game.

    @Sinned26: Rijd is gewoon een tijdje rond in een andere Low-Rider. Als het goed is kom je die auto die je zoekt dan zonder al teveel problemen tegen. En zoals ik al eens eerder heb gezegd: Als je een auto in je HUD plaatst is deze moeilijker te vinden!
     
  9. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand tips voor die mayhem missies? Het begin lukt nog wel, maar na een tijdje wordt het echt té moeilijk...
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Meer respect halen. :)

    Kijk op de kaart naar de naam Museum. (District naam)
     
  11. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in een van de laatste strongholds van de vicekings... Ik moet een een of ander pakhuis in en dan op het dak iedereen omleggen... Om dan vervolgens met een rocket launcher 5 patrouille auto's v.d. vice kings weg te blazen... Nou heb ik de nodige moeite om er 5 te raken.... blijf regelmatig bij 4 hangen... Kan iemand mij tips geven... van waar kun je het beste schieten?
     
  12. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    klopt, thanks ik was al aan het zoeken naar een bepaald museum...

    ik kan alleen die hummer maar niet vinden voor chop shop

    keb die limo versie wel in me garage staan
    :'-(
     
  13. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    @ stephan
    ik bleef daar op het dak in dat hoekje war je de rocket kreeg gwoon staan. Je moet dan wel iets voor de auto mikken, want die rocket gaat niet zo snel

    @ lars
    als je verder in de game ben rijde je gang members erin
     
  14. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Gasten ik heb ook een probleem. Ik moet die gang aanpakken (die in het rood, niet lachen, ik weet de naam gewoon niet). Moet eerst paar gasten aanpakken, en daarna in een fabriek waar ze geweren fabriceren 5 bommen plaatsen. Nu kan ik een van de 5 gewoon niet vinden, kent iemand dit probleem, of ben ik gewoon scheel :D. Zit nu op 10 % van de game :confused:
     
  15. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Los Carnales ;)

    En 't lijkt erop dat je idd gewoon scheel bent, want ik had er totaal geen moeite mee.. (en denk eigenlijk verder ook niemand) ;) :D
     
  16. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    whaha heerlijk, dan ga ik hem nog een keer zoeken....
     
  17. its me martin

    its me martin New Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op dit moment 30 van de 36 missies voldaan volgens de statistics lijst.
    Toch kan ik geen enkele missies meer doen, er gaat niks knipperen en aan mijn respect ligt het ook niet, heb nog genoeg respect voor een aantal missies.
    Iemand enig idee hoe dit zit? doe ik iets fout, of ben ik klaar?
     
  18. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Meestal moet je voor de laatste missie van een gang eerst alle nog open "stronghold" missies doen.:+

    Volgens mij hebt je het ook over 30/36 territories, of niet?
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2006
  19. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is ongelovelijk maar waar. Op welke afdeling ik ook kom in die fabriek, de plaats waar ik de bom moet plaatsen blijft een driehoek. Wil dus zeggen dat ik niet op de juiste hoogte zit! Vaag, ik hoop niet dat dit een bug is want dan moet ik opnieuw beginnen :confused:
     
  20. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Ok die 5e bom zit op het dak....

    Als je alle andere bommen hebt geplaatst ga je naar boven tot je niet verder kan....
    Links heb je nog een gangetje met een deur..trap die deur in en loop naar buiten...daar heb je een trap omhoog en kom je op het dak...daar staan nog 2 mannetjes die knal je natuurlijk af..staat er ook een mja zenmast ofzo met een platformpje..daar loop je op en spring je op het schuine gedeelte van het dak.
    Vandaar loop je naar links en zie je 2 schuine weet ik veel hoe je dat noemt staan...daar spring je op en loop je naar boven en voila je 5e plek voor je bom.
    Als je die geplaatst hebt als een malle wegwezen ;)
     

Deel Deze Pagina