Ja sorry had beter bij dit topic ingekund: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=87815 Kan deze wel dicht. Ah de threads zijn gemerged.
Hmmm,een aantal mensen hadden al voorspeld dat dat ding niet in november zou launchen in Europa (tja, Tecnomic, ik ga het zelfs erger voor je maken....) Ik voorspel zelfs dat de PS3 ook niet in de lente in Europa uit komt... Ben benieuwd of er nog een Sony fanboy met argumenten kan komen om dit te weerleggen... Ik heb nog wel een paar goede tegenargumenten namelijk 1e. Ze verwachten eind september te beginnen met de productie... Als ze dit dus niet lukt gaat Sony het moeilijk krijgen om iedere maand 1 miljoen PS3's te bouwen... Onmogelijk zelfs... Dus iedere PS3 die van de band rolt zal logischerwijs uitgebracht worden in de markt waar het snelst geld te verdienen valt... Japan en USA (als hij daar al uitkomt trouwens in november, ik betwijfel dat zel..............)
Vind het echt lullig voor de mensen die hem op 17 november wilde gaan halen. Ik denk dat Sony het één en ander aardig heeft onderschat.... Sony had niets nieuws te melden op de GC in Leipzig, dus dan maar geen conferentie houden....Nja, ze hadden wel wat kunnen melden, maar dat wilde ze nog even achterwege laten.
Dit zou wel eens DE kerst voor MS in Japan kunnen zijn natuurlijk \o/ \o/ Als Sony echt slechts 100.000 exemplaren releasd daar dan zijn er heel veel mensen die toch next gen willen ervaren, veel zullen er voor de Wii gaan maar MS zou wel eens een goede tweede kunnen worden!! Deze winter gaat echt leuk worden
Amerika's eerste reactie is: 'We'll be next' Voor mij wel een voordeel, meer tijd om te sparen. Assassin's creed zal dan een launchgame zijn voor Europa. En in maart jarig!
kijk even in de algemene 360 vs PS3 vs Wii, daar wordt het al vanaf vanochtend gezecht dat fanboy dit zullen roepen.
Het is nu ook niet dat het globaal wordt uitgesteld. Europa is na Antartica en Afrika wel één vd kleinste afzetmarkten eh
Hmpf zo lang de tijd. Als de PS3 nou gewoon stukken beter zou zijn als de xbox360 nam ik ze nix kwalijk. Trouwens ben weer genaaid door Microsoft: kan Brothers in Arms niet spelen op xbox360 en had me daar weer na verheugd Begin ondertussen steeds meer haat tegen microsoft te krijgen en als ze nou eens met goede games(op korte termijn) komen aanzetten hoefde ik niet eens t grijpen naar een Xbox Original game
Pff ik las ff topic door en dr viel me wat op. Wat zijn dr toch veel MS fanboys hier Waar slaat dat op??? Dit is dan wel een xboxforum, maar fanboygedrag slaat nergens op Zolang je er maar plezier van hebt en dat is MS nog niet gelukt met hun 'next-gen' machine