[PS3] EU launch Playstation 3 uitgesteld

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Jel0, 6 sep 2006.

1. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    :lol:

2. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    De Sony fanboy heeft gesproken.

3. Tha Divinity

Tha Divinity Multi-Playa Genius

Leuk Bevonden:
    7
    Te eerste je bent een n00b omdat je een Xbox spel koopt zonder eerst te kijken of hij in de compatibel list staat. Daarnaast zijn er zat goede games uit op de Xbox 360 onder welke steen heb jij de laatste 6 maanden gelegen?? Ga ff naar een PS3 fanboy forum met die gare argumenten van jou.

4. vision 360

vision 360 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
  5. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    @Algemeen,

Laten we het wel vriendelijk houden a.u.b. :mad:

De spanningen lopen altijd op in dit soort topics, maar houdt het netjes.

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Vertraging komt puur door de blu-ray lezers. Als er geen blu-ray in de ps3 zat, konden ze hun belofte zeker nakomen. Maar ze hebben nog zoveel werk aan blu-ray en stuff(ook problemen gehad met blu-ray, en geen klein beetje eigelijk). Ze kunnen zelfs samsung en andere merken niet voorzien van blu-ray, ze houden alles voor ps3 nu. Maarja, als hij in maart hier uitkomt, hebben we misschien launchgames als heavenly sword, assassin's creed, stanglehold, ... En dat is wel mooi. Ook hebben we minder kinderziektes.
    Maar, voor degene die echt de ps3 in november wilden hebben, is het toch wel klote. Maarja, Sony zat ook wel vloeken nu, tja, ze kunnen hun belofte niet nakomen, wat ook klote is, maarja ik was toch van plan om hem in maart te kopen, dus nu koop ik hem wel met launch :D .

Anyways, Sony veronschuldigd zich:

7. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Is niet soms zo? Die gast heeft toch ook 6 maanden onder een steen gelegen. Bovendien blijft dit een Xbox forum. Mag Sony dan ook even worden uitgelachen en de PS3 fanboys even worden geplaagd?

8. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dat bedoel ik dus. Te veel achterlijke lui zoals jij. Ten eerste had ik Brothers in Arms nog van toen ik un xbox had. Ten 2e er zijn geen bijzondere games op de 360, alleen maar tja onoriginele gameplay met goeie graphics(Condemned daar gelaten, die was wel origineel). En wat doe je op dit forum? Het is weer tijd om je xbox360 te knuffelen en te poetsen_0/ |:-

9. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat er helemaal niet veel fanboy reacties staan hier. Het gaat hier nog niet eens over de PS3 zelf vaak, maar meer over het feit dat Sony alles bij mekaar zit te lullen. Begin deze week nog verkondigen dat er bij de launch 2 miljoen consoles beschikbaar zijn voor Amerika, Japan én Europa en nu blijken er nog maar een kwart van de consoles beschikbaar te zijn voor alleen Amerika en japan.

En wat is er trouwens erg aan als er toch een beetje fanboyism in de reacties zit? Het is immers toch een Xbox site, en de Sony fans zouden andersom precies hetzelfde doen, nog wel erger over het algemeen heb ik het idee.

[Edit] Die reactie van Tha Divinity is inderdaad overdreven fanboy-achtig. Hoeft van mij ook niet zulke reacties, nogal kinderachtig namelijk. En er zijn wel degelijk goede games op de 360 alleen spreken ze jouw blijkbaar niet aan. Maar op wat voor games zit jij te wachten dan eigenlijk (Q-BasiX)?

Laatst bewerkt: 6 sep 2006
  10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is wel bullshit wat je nu verteld hoor Axess...
    Als Microsoft de 360 een 3 tal maanden later had uitgebracht in Japan, samen met games als doa4 en Ninety nine nights met de lauch, had de 360 beter verkocht daar. Tuurlijk, populairder word je er niet van, maar soms is later releasen in een bepaalde continent wel een stuk beter. Of het nu beter is voor Europa, daar ga ik me niet over uitlaten. Maarja, het is idd gewoon klote, zo simpel is, maar een wereldwijde release zoals Microsoft heeft gedaan met de 360 was zeker niet goed te noemen. In alle landen kampen Microsoft met kinderziektes, ook niet om populair van te worden. Maarja, opzich heeft Microsoft het niet zo slecht gedaan, en lijkt Sony het wel slechter aan te pakken nu, aangezien ze niet anders kunnen, tja, de tijd zal het zeggen he...

11. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Wacht jij nu maar op de zoveelste MGS en GT. En een PS 3 die alles van Nintendo en MS jat. Lekker origineel.

12. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Als als als... MS heeft zich in ieder geval aan de belofte gehouden om werelwijd te launchen en dat hebben ze op de best mogelijke manier gedaan (het kan natuurlijk altijd beter maar dat is achteraf gesproken...).

13. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Dude, jij kan er ook wel iets van...
    Trouwens, die opmerking van mgs en gt begrijp ik helemaal niet. Ik kraak nintendo ook niet af voor de zoveelste mario en zelda games. Is helemaal niet nodig...

14. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Europa heeft verschillende systemen, niet alleen qua uitzenden, maar ook qua voltage.

Ze moeten voor Europa verschillende soorten PS3 maken, voor Amerika en Japan is dat 1 soort. Economisch gezien is Europa het meest risicovolle.

Waarom bekijkt niemand het vanuit Sony's standpunt? Denken jullie werkelijk dat ze Europa express achterhouden? Ze doen wat zij denken dat economisch en strategisch het beste is. Of ze het goed hebben is wat anders.

Maar probeer eens te denken als jij in hun schoenen zou staan, hoe zouden jullie dat economisch aanpakken? Dus ook vanuit de mentaliteit en culturele visie van de mensen.

Ik verwacht weinig serieuze reacties hierop, maar voor die enkeling die het wel snapt of probeert te snappen, denk hierover na.

15. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Die games intresseren mij weinig maar wel meer dan elke xbox360 game die nu uitgekomen is. Hopelijk word rainbowsix en bia hh wel goed en komt css toch wel naar de 360. Halo3 verwacht ik niet veel meer van. 1e was origineel, maar had te veel succes want nu zijn die yanks op hol geslagen en willen alles 'verbeteren'=(

16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja tuurlijk, en het is idd klote dat Sony hun woord voor de zoveelste keer niet houdt. Dat hoor je mij zeker niet ontkennen. Maar ik zeg maar, Microsoft had het toen wel slimmer kunnen aanpakken, door Japan achteraf te launchen. Maarja swat.
    Anyways, ik lig er zeker niet wakker van, maar ik kan er zeker inkomen dat veel mensen enorm gefrustreerd zijn nu, dat kan ik echt wel begrijpen ja...

17. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Hier in elk geval 1 serieuze reactie, als ik kopman was bij Sony had ik ook gekeken wat het beste was voor Sony zelf. En waarschijnlijk is dat idd als eerst releasen in Amerika en Japan. Ze hebben een dikke maand om consoles te produceren en dat werkt dan niet als je voor Europa verschillende voedingen etc moet produceren en toepassen op de consoles.

Ik ben er ook zeker van dat ze goed hebben uitgezocht wat het beste was (voor hun zelf). Maar het gaat nu eigenlijk niet om de uitgestelde release, maar vooral om de uitspraken van Sony. Ze beloofden wereldwijde release met genoeg consoles, en zelfs twee dagen geleden meldden ze dat nog. Maar je gaat mij niet wijs maken dat er toen nog geen problemen waren. Dat is gewoon voorliegen, en daarmee maak je jezelf niet populair.

Anyway, ik ga nu eten :9

18. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ach, zo slecht is het eigenlijk nog niet. Als de PS3 hier gewoon in november ging worden gelanceerd, zou deze maar met mondjes maat te verkrijgen zijn en ook nog vol kinderziektes zitten.

Tegen maart zal de productie (hopelijk) vlotjes verlopen en zullen er geen of weining tekorten zijn. Ook zullen de meeste kinderziekstes dan al opgelost zijn en zullen er meer (en betere) games beschikbaar zijn bij de lauch.

Misschien dat er tegen dan al een kleine prijsvermindering is door gevoerd (ik weet het, wishfull thinking :+).

19. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dat wij een Xbox forum zijn, wil nog niet zeggen dat men zich niet hoeft te gedragen in dergelijke threads. Plagen en uitlachen gebeurd over en weer, maar zolang het maar binnen de perken blijft.

20. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Japan hadden ze inderdaad een half jaar mee moeten wachten, dan hadden gamers in de US en Europa meer 360's gehad ook....
    Maar goed, nu komt Sony met slechts 100.000 stuks uit in Japan en misschien heeft MS een kans om ze nu op het thuisfront van Sony te verslaan...
    In iedegeval met de kerst... :thumbs:

Dat zal me een bak zijn zeg, dat we in januari een persbericht zien met als kop: "Xbox 360 verkoopt meer dan PS3 in Japan!"

Dat zal voor Sony een echte "Bitch Slap" zijn (Saints Row talk)

Deel Deze Pagina