[Algemeen] Saints Row [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 31 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heeft dat helemaal geen invloed. Ik vind het een beetje nutteloos, aangezien je er niet beter van wordt maar het kost wel geld. Een soort van bullet-time zou wel tof geweest zijn...
     
  2. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    drank heeft volgens mij wel invloed. je melee attacks worden sterker.
    teminste als ik met drank op iemand sla vliegt hij veel verder 8)
     
  3. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Woosh! Ik zit momenteel op 70% met $121000 op de bank en ik heb de storyline voltooid. Het einde is een beetje jammer, vooral omdat er na de laatste missie (wat overigens een cutscene is) geen free roam optie in het spel zit. Je komt terug in het hoofdmenu en je kan daarna weer je savegame laden. Je doet er dus verstandig aan om de game te saven voor de laaste missie.

    Lekker spelletje hoor! Alleen een beetje té verslavend :+.
     
  4. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Het einde is juist cool gemaakt. Het laat een luikje open voor downloadable content in de vorm van nieuwe missies. (open einde Anyone?)
    Het enige minpunt is dat alle andere gangs uit de game zijn als je hem uitspeeld.
     
  5. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik jammer vind is dat je stats niet gereset worden als je opnieuw begint.

    8)

    Weet iemand hoe, en of je het kan resetten :confused:
     
  6. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0


    Ik vroeg het al eerder, maar kreeg geen antwoord? Maar waar kan je je geld op de bank zetten?
     
  7. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Hehe met "op de bank" bedoelde ik het geld wat ik tot mijn beschikking heb.
    Het enige wat ik weet is dat je geld bij de bank kunt lenen....
     
  8. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Hé maar als je cheats gebruikt he... en je gebruikt ze alleen bij die sub missies. En als je het daarna weer uitzet en je doet een missie waar je wel achievement kan unlocken zal dat dan werken :D ?
     
  9. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Speel gewoon zonder cheats dat is veel uitdagender.
    Ik vind het persoonlijk zonde om Saints Row te gaan verpesten met cheats (niet als je 100% completed heb natuurlijk) \o/.
     
  10. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    sluit ik mij geheel bij aan........erg verslavende game.......

    waar kan je snel geld mee verdienen? wil ook wel eens vette auto pimpen of dure kleding....
     
  11. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    ja zonde man heb nu 93% zonder cheats gehaald ben ook niet van plan om cheats te gaan gebruiken.. het is niet zo moeilijk deze game te voltooien
     
  12. mars15

    mars15 Guest

    Ik rij me vaak dood :x
     
  13. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    met demolution derby. als je em al heb uitgespeeld kan je elke keer lv 8 spelen $5000 per keer gaat redelijk snel. En regelmatig ook Lamborgini op de parkeerplaats. heb er nu 6 8)
     
  14. mars15

    mars15 Guest

    Heb nu 3 stukken van snatch uitgespeeld, zit nu bij level 7 van de laatste. hopelijk haal ik die vanavond nog :)

    spel schokt wel vaak nu zeg :mad:
     
  15. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je trouwens ook op een paar redelijk hoge gebouwen komen??
     
  16. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    net alle Tags completed.. dan kan je oneindig sprinten :D

    zt btw nu 74%
     
  17. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag binnen gekomen, en ik kan niks anders zeggen dan topgame! :9

    In het begin was het een beetje onwennig, vond de auto's bijvoorbeeld een beetje vreemd reageren, en het richten was wat vreemd, maar dat went erg snel. Ik ben gewoon nu al verslaafd! En het is héél lang geleden sinds dat voor het laatst is gebeurd (Lees: GTA: Vice City..) Heb nu een ontzettend dikke Muscle car, getuned in me garage staan, is me parade paardje :9

    Ja, heerlijk spel!
     
  18. CaLyPsO

    CaLyPsO is Pro!

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    het is een leuke game maar laten we niet top game zeggen:9
    Het is de slechtste NIET afgemaakte spel die ik ooit heb gezien:eek:
    Vastlopers, Lagggggg, Geen eerlijke teams, Geen eerlijke Clanmatches, Autos die als je opdraait ineens verdwijnen, Zelfs autos die voor je neus verdwijnen. Als saintsrow niet beter gaat worden kunnen ze gaan stoppen.
    Ondanks al die slechte dingen blijf ik het toch leuk vinden en zal dus zeker wel vaak online spelen. Als die patch er is zijn er al gelukkig een aantal dingen veranderd maar de vastlopers blijven voor altijd kan ik je zeggen.

    Je word ziek van die kut vastlopers ik was zeker bij 65% ofso maar heb nog niejj gesaved en ja het liep weer is vast hoor gelijk weer 41 % dus ik zeg jullie na 1 missie gelijk saven:9

    Peace.;)
     
  19. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    heb na 30uur nog steeds geen vastloper gehad, valt wel mee vind ik

    online blijf bagger tot op heden
     
  20. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 1x een vast loper gehad bij snatch missies had weer ff geen zin om te saven blijkbaar :9 dus moest weer opnieuw beginnen.

    Online heb ik nog niet geprobeerd hoor ook van veel mensen dat het shit is, komt ook nog eens bij dat 2 dagen geleden me Live is verlopen dus nou de moeite te nemen om voor Saints Row online gedeelte nieuw live te halen zie ik niet zo zitten :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina