[PC] World of Warcraft [Deel 13]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik ben best wel bummed over de laatste 2 bosses, had meer verwacht qua moelijkheid.
     
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Vergeet niet dat ze een boss-mod hebben, 1000+ Frozen Runes gebruikt hebben, max Frost Res gear, Pots etc etc hebben gebruikt.

    ''Normale'' guilds doen dat niet, en zodoende zijn die bazen veel moeilijker voor de gewone guilds lijkt me.
     
  3. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Elke nieuwe boss verbruikt zulke dingen en gaan niet zo snel neer. Want "normale" guilds zijn nog niet bij kelthuzad. ^^
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Precies! Vooral Kel'Thuzad, nu al op 1%? Like wtf? Je knippert met je ogen en je vraagt je af wat er in de tussentijd is gebeurd.
    De gear in Naxx is zo ziekelijk goed, dat ik dacht dat het nog wel eventjes zou duren. Maar ineens zijn er 3 guilds die tegelijk de sprong van the four horsemen tot Kel'Thuzad maken in 1 week.

    En Pim, gz! Ook al had ik dat al gedaan. :cool:
     
  5. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Even nieuwe verzameling patsen :D

    Striker's Diadem
    Binds when picked up
    Head Mail
    416 Armor
    +29 Agility
    +18 Intellect
    +10 Spirit
    +26 Stamina
    Classes: Hunter
    Requires Level 60
    Equip: Improves your chance to get a critical strike by 1%.
    Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 12.

    Striker's Footguards
    Binds when picked up
    Feet Mail
    340 Armor
    +31 Agility
    +8 Intellect
    +6 Spirit
    +16 Stamina
    Classes: Hunter
    Requires Level 60
    Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 6.

    Striker's Pauldrons
    Binds when picked up
    Shoulder Mail
    384 Armor
    +26 Agility
    +11 Intellect
    +5 Spirit
    +24 Stamina
    Classes: Hunter
    Requires Level 60
    Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 6.

    Drake Fang Talisman
    Binds when picked up
    Unique
    Trinket Miscellaneous
    Requires Level 60
    Equip: +56 Attack Power.
    Equip: Improves your chance to hit by 2%.
    Equip: Increases your chance to dodge an attack by 1%.

    Nu nog ff C'Thun en Ouro killen :mad:
    Hmm...lange tijd geleden dat ik hier heb gepost :{
     
  6. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Een guild die geen boss-mod gebruikt is "gg". Zelfde voor guilds die geen shitload aan pots bij zich hebben bij nieuwe encounters. En uiteraard, max frost gear, Blizzard geeft ons heel simpel toegang tot de benodigde frost gear, heb je die niet dan ben je gewoon stom aangezien je dat sowieso nodig hebt.

    Waar ik mee zit is dat four hoursemen zoveel moeilijker zijn dan saphi en kel. Dat je in 1 reset four horsemen downt, vervolgens ook saphi en dan ook nog is kel op 1% brengt is gewoon ziek. Zeker als je het vergelijkt met de moeilijkheids graad van Naxx.
     
  7. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Wat ik bedoelde is dat DnT en Nihilum ZO ontzettend veel tijd erin hebben gestopt dat ik 't niet zo vreemd vind dat ze nu zo snel gaan.

    Maar hun manier van raiden is volgens mij niet te vergelijken met normale raid-guilds. (nihilum raid van 14:00-23:00 ofzo toch ? iedere dag ? )

    Vandaar dus dat je de moeilijkheidsgraad van Sapph en Kel niet echt kunt peilen nu.

    En ik dacht altijd dat die world first guilds het zonder boss-mods deden, hoe kan er nou een boss-mod zijn voor een boss die nog nooit neergegaan is ?

    Ik ben een leek denk ik O-)
     
  8. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik speel zelf atm ook niet veel. Ik heb het super druk met mijn nieuwe opleiding, en daarnaast is de behoefte om te raiden op mijn warrior niet echt groot, ook in verband met BC.

    Daarom speel ik nu als ik tijd heb op m'n priest. Lekker AV winnen in amper 10 minuten en reputation krijgen. :cool:
     
  9. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Damn, jij lvl't wel snel.. vorige week was je nog 46 :9.
     
  10. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Een week is 7 dagen, in een week kan je veel lvlen hoor. o_O
     
  11. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Mjah, afgelopen week is inderdaad snel gegaan. Maar aangezien je als priest op lvl 49 al Sunken Temple kan doen is het ook niet zo heel moeilijk om te levelen.

    Daarnaast heb ik in 1 dag 50% van alle Un Goro Crater quests gedaan. Dat tikte ook aardig bij :cool:.

    Edit: Kan niet inloggen hier :{
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2006
  12. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Kel = neer btw, TnD first :mad:
     
  13. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
  14. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Dude, dat is de "glimpse" filmpje! ;)
     
  16. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    JOH?

    (k)
     
  17. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Da was het gerucht op Mazrigos.
    Site van DnT lag ook meteen neer.
    Maargoewd, dan killed Nihilum het hopelijk :>
     
  18. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Beetje proguild update zelf die mods of hebben de persoon die de mods maakt in hun guild.
    En ja, Nihi en DnT raiden veel meer dan normale raid groups, desalniettemin kostte het hun vele weken voor four horsemen neer gingen, en slechts 1 reset om saphi neer te krijgen (en kel praktisch neer te krijgen).
     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Sapphi is volgens mij dan ook niet meer dan een Frost Res fight, net als Ragnaros een Fire Res fight is, en Huhuran een NR fight. (oftewel, tactiek niet eens moeilijk, maar wel een minimum vereiste resistance voor de raid)

    Aangezien dat soort guilds hun members erg snel in hoge resistance gear hebben zal het daarom wel snel gegaan zijn.

    Verder weet niemand of Kel na die 1% misschien wel revived, zichzelf healed, transformed of weet-ik-veel-wat, dus misschien lijkt het of ie bijna down is, maar issie het niet ?
     
  20. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Daarom, het is schandalig dat de Frostwyrm lair tot nu toe een eitje is. Tot nu toe is Naxx zo'n super succes omdat het geweldige gevechten zijn, itt tot die standaard BWL/MC/Begin AQ gevechten. En dan ineens is het weer kattepis. En al had Kel een 2nd phase (wat ik ernstig betwijfel), dan nog is het schandalig dat men in 1 reset al tot 1% kan komen in zijn "P1".
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina