[PS3] EU launch Playstation 3 uitgesteld

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Jel0, 6 sep 2006.

1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat is idd wel zo, psp was het wel heel erg eigelijk(hoe lang hebben we wel niet moeten wachten). En met ps2 vond ik het niet erg omdat de ps2's in Japan behoorlijke kinderziektes hadden. Maar nu met de ps3 deed Sony zo stoer,... en het stond echt vast, 17 november wordt de dag,... en dan nu dit:D. Beetje hilarisch eigelijk. Maarja, je kent mij, ik zie er het positieve wel in. Maar ik kan er echt volledig inkomen dat je er enorm van baalt(zoals enorm veel mensen nu), en het voelt idd wel "klote" aan ja...
    Maar swat, ik hoop dat Sony op TGS zichzelf bewijst...

ps: maar in de organisatie van Sony mag toch wel iets veranderen vind ik...

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik verwacht trouwens wel dat Halo 3 rond de Europese Launch van de PS3 in de schappen te vinden is.

Ik ben benieuwd of Sony dan geen lastig vaar water heeft in europa. TRoch zullen er genoeg mensen in de rij blijven staan

3. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Ja ik hoop wel dat hij wereldwijd gecancelled word. Dan is het tenminste eerlijk. Ik gun het die dikke vette Yanks gewoon niet :+
    En ach ja ik sta in maart toch weer in de rij :D

4. Ook wel meer titels denk ik, ik denk dat MS het wel aan zag komen en daarom bewust de datums van veel grote spellen nog onbekend heeft gelaten, om ze op de uiteindelijk launchdate van de PS3 uit te laten komen..

PS: had je post niet eigenlijk in de VS thread gemoeten? ;)

5. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik sluit me helemaal aan bij deze post! :)

Eigenlijk snap ik niet dat iedereen hier gewoon niet de kern van het probleem voor Sony in ziet (terwijl hij die toch wel duidelijk naar voren haalt, zei het op een wat "erg directe" manier).
    Ik zie hier op het forum meer mensen de Xbox afzeiken waar schijnbaar helemaal niks aan gedaan word terwijl Plasticman NL makkelijk aangepakt kan worden omdat nu ook meerdere mensen zich tegen hem keren...

Beetje lullig om aan te geven dat het "alleen een fanboy" is terwijl hij al in 2005 de spijker op de kop sloeg...!!
    Meeste mensen hier praten elkaar maar een beetje na en weten niet half waar ze het over hebben behalve met iedere wind mee te waaien.... |:-

Geef elkaar wat ruimte om "fanboyerig" of what ever over te komen en probeer in te gaan op de INHOUD van een post..... :thumbs:

6. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou, ik wil veel geloven maar ik geloof niet in sprookjes, Kutagari die er niets van wist? Als iemand het wist bij de devisie van sony is het onze lieve Ken geweest. Hij heeft mss altijd een wereldwijde launch gewild, maar toen hij aan zag komen dat het onmogelijk was heeft hij dat wel mooi voor zich gehouden en ons nog steeds wijs weten te maken met die wereldwijde release!

Ach al die reacties die dit goedpraten, dit is gewoo k**nieuws! Kinderziektes krijgen wij net zo hard als de jappe en de cowboys, de consoles die wij in maart krijgen worden een maand van tevoren gemaakt, dus zeg in januari februari, 2 maanden na de launch!, never nooit dat de kinderziektes er dan uit zijn. Die zijn er pas uit net zoals bij de x360 na de eerste maanden. Dan hebben we een betere launch, ja dat wel, maar dan heb je ook meer spellenaanbod op de Wii en x360 die de betere launchgames weer in de schaduw zetten. Tja, geen goed woord voorover, dit is gewoon pure bullshit, 500.000 voor alleen japan en US is al veels te weinig, en dan wij totaal niets. Zoals JJ zei, stel dan voor iedereen uit en maak je eigen niet zo ongeloofwaardig als je nu doet. IK BEN MAANDENLANG VOORGELOGEN!!!

Mij krijg je niet meer aan de ps3 voordat GT HD er is!, ALS DIE OOK NIET WORDT UITGESTELD TOT NAJAAR 2009!!!!!

IK WORDT GEK!!

7. JeePee

JeePee Guest

Ik denk dat de 'Xbox jongens' blij zijn dat ze de juiste keuze hebben gemaakt. Ze hadden een soort van 'angst' dat de PS3 misschien toch ook wel heel goed ging worden, en door dit uitstel denken ze: "Yes, ik heb een 360' om het maar even plat te zeggen. Ook snap ik totaal niet dat mensen vinden dat Sony failliet moet gaan. Als er geen PS3 zou komen, dan zou de 360 echt wel wat duurder zijn geweest dan die 400 euro, en dan zou hij echt wel (nog) meer bugs hebben, en dan zouden titels als Forza Motorsport zonder de Gran Turismo reeks nooit zo goed zijn geworden. Concurrentie doet ons goed. Kijk maar eens naar die prijsdalingen bij de supermarkten :) Zelf zou ik Mircosoft ook niet ten onder willen zien gaan. Ik vind daarom de reacties van: "hiep-hiep hoera de PS3 is uitgesteld" ook gewoonweg dom :{

8. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Puur voor de gamers die een PS3 willen vind ik het kut maar voor Sony zelf vind ik het wel goed om eens de deksel op de neus te krijgen...

Maar goed, denken jullie (de mensen die een PS3 gaan kopen) dat ie wel in maar uit gaat komen??
    Ik voorspel dat ook deze release niet gehaald gaat worden...
    Ze zijn nu nog niet begonnen met productie, als ze meer voorraad krijgen zie ik ze eerder meer consoles verkopen in Japan en de US.

Laatst bewerkt: 6 sep 2006
  9. Tha Divinity

Tha Divinity Multi-Playa Genius

Leuk Bevonden:
    7
    Weet je? Ik vind het eigenlijk allemaal wel best. Ik ben blij dat dit gebeurt met Sony want ik geniet elke dag meer van mijn Xbox 360 :). En dat Sony goed kan liegen is wel heel erg zeker want zelfs MS was overtuigd van een november launch voor de PS 3 en zette dus een heleboel top games voor november. Dus met dank aan Sony zal deze kerst een goede worden voor MS en waarschijnlijk ook Nintendo die ook een success console kan gebruiken.

Maakt mij eigenlijk niet uit wanneer de PS3 komt, maar ik hoop dat Sony eens een keertje z'n lesje leert en de volgende generatie niet zo arrogant zal zijn, niet zo zal liegen en geen Format Trojan zal bouwen. Want dat is de PS3 eigenlijk.... een blu-ray trojan... en die zorgt nu voor de problemen.

10. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Ook EA reageert nog op de vertraging:

11. Heb je toevallig ook ergens een link naar het originele bericht.
    Ik neem aan dat ie het niet in het nederlands gezegd heeft, en van de vertaalkunsten van sommige nederlandse game-site ben ik niet bepaald onder de indruk..

12. Arjan

Leuk Bevonden:
    3

Alleen hebben ze hier Chris Lewis aan het woord.

@Plasticman,

Zal even kijken.

13. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    moet je even zoeken op in dit topic op: reacatie microsoft. Ik heb het ergens een paar pag. terug gelezen (in het engels...)

14. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Gevonden, de oorspronkelijke bron :9

Gamesindustry.biz

Zolang ik toch bezig ben, dit kwam ik ook nog tegen:

Stand-alone Blu-Ray spelers zijn ook al uitgesteld i.v.m. het tekort aan blauwe laser diode's. Schijnbaar heeft het HD-DVD kamp, die gebruik maken van dezelfde laser diode, hier in een mindere mate last van? Op deze manier zou HD-DVD snel terrein kunnen winnen op EU grondgebied. Daar de (duurdere) concurrentie voorlopig uitblijft.

15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Je hebt me verkeerd begrepen, Kaz hirai en grote mensen van Sony wisten er niets van bedoelde ik. En Ken natuurlijk wel, en Ken heeft het zo lang mogelijk verzwegen, en nu zelf aangekondigd aangezien ze met blu-ray problemen hebben... En ik bedoelde dat de communicatie tussen Ken en zijn onderdanen niet zo goed blijkt te zijn...
    @ Arjan: ja, dat is idd zo. Maar op gebied van films voor blu-ray en hd-dvd hebben beiden nog tijd zat. Duurt nog een tijd voor die ingeburgerd zijn. En als er zo goed als geen films zijn voor beiden, verkopen beiden ook niet. Beiden moeten zowizo een tijd op de markt zijn, voor ze pas echt kunnen verkopen,en dan pas kunnen we zien welke "beter" gaat verkopen,...
    Maar HD-dvd heeft idd wel meer geluk voor de ogenblik(minder problemen,...), maar eens blu-ray op punt staat is alles ook oké voor blu-ray, maarja, dan moet het eerst op punt staan natuurlijk :D

Laatst bewerkt: 7 sep 2006
  16. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Hehe leuke verwoording :cool:

17. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    ?

Aha dus de toptitels voor de PS3 verschijnen nu een aantal maanden eerder dan dat ze in 1ste instantie zouden verschijnen?

(ik snap er geen reet van wat je nu precies bedoelt) :+

18. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje laf van Sony dat ze hun eigen forum eventjes uit de lucht hebben gehaald. Kon er gisteren niet op en vandaag weer niet. Of hebben ze door dat ik het ben en heb ik een IP-ban?

19. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Kan je er helemaal niet op kijken? Ik kan daar nu gewoon rondkijken :eek:

Van het officiele PS3 forum:

Dit is er slechts eentje op een forum, maar zo zullen er best meer over denken. Sony, je klanten lopen weg......

20. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HAHAHA, dan misschien toch een IP-ban??? Ik post er nooit, zou een beetje flauw zijn namelijk. Gelet op mijn achtergrond ben ik niet 100% objectief, hehehe. Bovendien komen daar werkelijk alleen maar (kleine) kinderen en om daar nou een serieuze discussie mee te gaan voeren. Dan heb ik liever Boss en Jeepee en Tecnomic. (Trouwens, deze hebben alle 3 een forse gamerscore, dus Xbox360 laat ze ook niet koud. "Come to the dark side Luke")

Nee, ik kom er echt niet op, maar heel veel tabs blijven bij mij grijs, ook die naar andere onderdelen leiden dan het forum. Wellicht omdat ik gister en vanaag vanuit Belgie werk? Nou ja, morgen nog maar eens proberen. Als duivel rondlopen in de hemel om te kijken hoe de engelen het uitschreeuwen van woede geeft me, helaas ik moet het toegeven, een sadistisch genoegen. :cool:

Vergeef me dat ik de grootste Xbox fanboy ben van dit forum, ze betalen mijn salaris moet je maar denken. O-)

Deel Deze Pagina