Pro Evolution Soccer 6 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    @ Cyrax77: Bedankt voor je normale reactie, daar kan je tenminste wat mee. Ik kijk alles nog een maandje aan en dan bepaal ik welke titel ik haal. Ik wil gewoon de beste footie. Kan natuurlijk PES zijn, maar ik irriteer me er alleen aan dat mensen Fifa zo snel afschrijven
     
  2. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer kwam hij nou precies uit, ik wil hem in iedergeval gaan pre-orderen bij gcshop alleen daar stond hij er nog niet en bij xboxworld.nl stond hij als 4de kwartaal; lekker duidelijk:confused: :confused: :confused: :confused:
     
  3. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Prachtig verhaal en hier sluit ik me ook bij aan.

    Ik probeer ook iedere keer weer en fifa en iedere x ben ik weer teleurgesteld. Ik ga hem zeker ook dit jaar weer checken. Maar pro blijft no 1.
     
  4. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt zeker. Ik had in het weekend nog fifa 06 gespeeld, leuk spel hoor licenties en dergelijke blijft fifa de beste in maar in de gameplay vind ik pes beter, vooral de voorzetten en lange passes waren erg makkelijk in 06 terwijl een bal in de voeten makkelijk kon worden weggenomen.
    IK kies voor pes al mogen ze het kopsysteem wat beter makken en het dribbelen iets moeilijker, maar niet te veel natuurlijk
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik begrijp dat je je daar aan ergert. En ja, ik maak me daar zelf ook schuldig aan (en stiekem probeer ik iedere nieuwe Fifa game uit haha), ik ga er ook nu bij voorbaat vanuit dat Fifa 2007 mij iig niet kan bekoren zoals PES6 dat zal gaan doen.

    Tuurlijk is dat niet fair, maar aan de andere kant logisch. Voor veel mensen is PES de voetbalhemel zoals Fifa dat voor anderen is. Ik ben blij dat Fifa er is, zodat er tenminste een keuze is tussen twee footiegames die kwaliteit bezitten. Ik speel PES al sinds ISS op de SNES, elk verschilletje bij een nieuwe versie voel ik vrijwel direct. Ik ben zodanig een addict aan het spelletje dat ik niet zonder kan.

    En kreten van pubers die schreeuwen dat PES Fifa owned enzo moet je zowieso niet serieus nemen. Fifa zal ook dit jaar als een tiet verkopen, dus die serie zal altijd blijven bestaan.

    @MYSTERY X;

    Ik heb echt een bloedhekel aan die balans in WE10. Ik speel op redelijk hoog niveau tegen goede spelers en ik ben niet gewend aan uitslagen als 6-4. Dat gebeurde wel en die jongens waar ik tegen speel weten echt wel hoe je moet verdedigen. Daardoor is het duidelijk dat de balans zoek is in die game, waardoor het niet mogelijk is voor de serieuzere PES spelers om zich zo te verdiepen in het spel zoals we meestal doen. Wanneer je speelt tegen jongens die het spel eten en drinken dan wil je geen wedstrijden met 6-4 winnen of verliezen. Ik wil met 2-1 winnen of met 2-1 verliezen. Tuurlijk kwam er met PES4 of PES5 ook weleens een score van 6-4 voor, maar op een avond in 10 wedstrijden meer dan 50 goals maken is niet leuk meer. Met PES6 lijkt het de goede kant op te gaan en gaan we weer echt voetballen. Ik ga me weer verdiepen in deze game en lekker genieten van de mooie offline toernooien en online toernooien.
     
  6. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens, dat zijn ook aspecten die verbeterd zijn in pes6, ik heb echt héél erg zin in deze game!
     
  7. ferryxboxer

    ferryxboxer Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    ja iedereen toch :cool:
     
  8. ferryxboxer

    ferryxboxer Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.insidegamer.nl/playstation2/fifa07/videos/902

    videotje van fifa.. career mode ( manager ) is meestal wel goed maar je kunt snel spelers aan trekken, wat je bij pes niet zo makkelijk kon..
    wil eerst de gamelplay van fifa spelen daarna kun je er meer over zeggen bijvoorbeeld als de demo van fifa komt, weetje het eiglijk al..
    hoop voor de fifa lovers dat ze ook een keer de pes gaan kopen en dat is gaan spelen , hoe dat voelt..
     
  9. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind deze trailer er goed uit zien, ik ben zeer benieuwd naar Fifa en ook mede door de career mode.
     
  10. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    miQe Amersfoort kwijlt na het lezen van Cyrax77's verhaal.
    I can't wait any longer.......... wanna play, wanna play :D
     
  11. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Het fimpje dat Ferry Xboxer net stuurde over de Career mode...
    De Career Mode bij Fifa vind ik wel altijd wat interessanter dan de Master League bij PES.

    En dan praat ik dus écht over hoe de compepitie en het spel daarin in elkaar zit.
    Er is dan namelijk maar één ding dat ik graag in de Master league wil zien en dat bij Fifa wel kan.
    En dat is laag beginnen met een team, en dan langzaam opklimmen als (trainer) van een club.

    Dus dat het mogelijk is om te wisselen van team tijdens een Career! :)

    Verder zal het allemaal wel gewoon Losjes lopen.... PES 6 zal vast en zeker weer heerlijk zijn.
    Helemaal als mensen als Cyrax hem alweer beter vinden dan WE10.
     
  12. MarijnB

    MarijnB Special User

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er nou al een relaesedatum bekend, mss hebben jullie het al gezegd maar heb geen zin/tijd om alle paginas doorr te lezen........
     
  13. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Google miss een optie???????
    vooruit dan.... 20-10-06
     
  14. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al jaren fan van de Fifa-reeks, heb ze allemaal wel gehad... Ben ook echt footie-addict.

    Nu ben ik toch aan het twijfelen, of ik PES eens een kans zal gaan geven, en ze beiden halen.
     
  15. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    zou ik zeker doen... Dan weet je wat een echte footie is. Ik heb afgelopen maanden Fifa gespeeld (je moet wat met gebrek aan PES op de 360) en ik ben blij als het 20 okt. is. Fifa zuigt echt voor mij
     
  16. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Je bent pas een footie-addict als je PES hebt geprobeerd ;)
     
  17. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Zonde van je tijd, Fifa, je had beter PES5 kunnen spelen op je 360...
     
  18. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Idd gewoon Pes 5 op de 360 spelen. Ik speel het nog dagelijks. Oke nu wat minder sinds ik Saints Row heb. Maar als 6 er is komt dat ding echt m'n 360 niet uit.
     
  19. Barry NL

    Barry NL Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Joh.. zoek eens in het woordenboek op waar forum voor staat en probeer dan reacties te plaatsen..
     
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Jongen, je ziet toch dat Cyrax77 wel een normaal antwoord kan geven, dus met jou ga ik verder niet in discussie
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina