Test Drive Unlimited

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 7 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt gaaf...

    Kun je eens kijken of die filters het nou wel doen? zoals friend filters, of alleen met bepaalde klasses rijden, etc...

    In de demo deden ze het niet, ik ben benieuwd of dat nou echt ook 100% is gefixed..

    Bedankt!
     
  2. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ckr gaak de game winnen hier op de site :D
     
  3. NEO_X

    NEO_X Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe ga je live met die k*tgame
     
  4. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen valt ie door de brievenbus... \o/ _O_ \o/

    Eerst wat auto's verdienen, een dik huis en wat mooie kleding... daarna denk ik eraan om een gumball 3000 race op te zetten.. racen van het ene punt van het eiland naar de andere.. iedereen mag dan de route nemen die ze willen.

    En Neo X... mischien is het zo dat de servers nog niet online zijn? aangezien vrijdag pas de officiele release datum is, kan het zijn dat de servers nog niet zijn aangesloten aan elkaar... of je doet zelf iets fout... :)
     
  5. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Die game is altijd Live als je ingelogt bent op Xbox Live. Je kunt vervolgens multi- of singleplayer races doen, en mensen uitdagen die je tegenkomt tijdens het racen, etc.

    Het de hele dag gespeelt, en ik moet toegeven dat het een geniale game is! Ongekend groot eiland, het racen is solide, alleen is het soms een beetje overweldigend al die informatie op die kaart, etc. Ook zijn de races meestal erg lang, althans, de zogenaamde 'missie' races, zijn vanaf twee tot dik over de tien, vijftien minuten elk, meestal. Voor een racegame is dat wel lang om je te concentreren!

    Toch erg gaaf, mooie automodellen en een meesterlijke dashboardview, zoals in PGR3. Sterker nog, het hele spel lijkt erg op PGR3 grafisch, vind ik. Maar dan op een eiland in Hawai.

    Oja, we hebben ook een prijsvraag van de titel op de mainpage, voor degene die dat gemist hebben:

    http://archief.xboxworld.nl/
     
  6. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de demo gespeelt en het is echt zo'n pauperspel. Niks geniaal, overhypte prut.
     
  7. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik begin nu eigenlijk wel te twijfelen om TDU te gaan halen, klinkt toch allemaal wel goed.... Op dit moment heb ik niet een bepaald spel wat ik speel, dus er is nog wel wat ruimte :)
     
  8. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan iemand voor mij nakijken of je de controls zo kan instellen dat
    je gas en remmen met het rechter pookje kan doen?
     
  9. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0

    En zo heeft ieder z'n eigen mening over deze game.

    Ik heb deze game sinds gisteren en ik moet zeggen dat ik nog nooit eerder een game heb gehad die ik zo graag wilde spelen, vanwege de volgende redenen.

    - grafisch behoorlijk alleen af en toe bij het inladen van een nieuw gebied een paar hikken (wellicht grotendeels op te lossen bij een volgende patch)
    - De wagens klinken beter dan welke racegame ook.
    - Het eiland is echt groooottt!!! ik meen 4 tot 5 maal de oppervlakte van GTA San andreas en dat was al erg groot. Deze game kent voor een sandbox game de grootste oppervlakt ooit in een dergelijke game is voorgekomen.
    - Op dat enorme eiland iedereen online ontmoeten is een ervaring op zich, de enige vraag die ik daar bij heb is, ik zie in de GPS map achter de naam van de persoon die is weergegeven op de kaart "N/A" staan, betekent dit dat deze persoon dan niet in de Free ride modus bezig is maar bijv. aan een race of in een showroom of dergelijks aanwezig is? wie kan mij dit vertellen? Want ik zie vaak karrenvrachten mensen op de GPS map aanwezig zijn maar, vaak is het zo dat de dichtsbijzijnde niet tijdens het rijden te zien is, maar misschien komt dat, doordat diegene tijdelijk geisoleerd is en deelneemt aan een race.
    - Het spel is bijelkaar genomen erg origineel en een erg gewaagd project van Atari, ipv op save spelen en een 13 in een dozijn racegame te maken. Ik vind al een compliment op zich dat zij dit aandurven en wellicht een nieuw subgenre binnen het racegenre hebben aangeboord.

    Al met al met recht een 9 voor deze game, zoals de meeste bladen ongeveer beoordelen.
     
  10. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Is deze game ook de moeite als je niet online bent.
    Lees overal dat deze game alleen geschikt is voor online.
     
  11. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Er zitten iets van 250 singleplayer events in.
     
  12. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Weten jullie trouwens waar ik een paar reviews kan vinden over dit spel.
    Ik zoek mezelf rot maar kan nog niks vinden
     
  13. Kakashi

    Kakashi Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd,ik zoek ook een review. heb alleen een preview kunnen vinden op gametrailers. voor de rest is het nog moeilijk om iets te vinden. mss kan iemand hier wat leuke/slechte zaken neerzetten.
     
  14. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    speelt het spel beter dan de demo, that's all i need to know,
    Demo was echt te bagger
     
  15. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik weet niet. Wat wel zo is dat als je demo wat vaker speelt je de besturing beter in de vingers krijgt. Ik had in het begin ook problemen met de besturing, maar nu speel ik het spel zonder problemen. Het is trouwens wel een relaxt spel. Wat Kobold zegt klopt, zitten lange races tussen. Aan de andere kant heb je missies waarbij je een auto van A naar B moet brengen (zonder tijdslimiet), deze zijn lang, maar leveren veel geld op, waardoor je snel nieuwe auto's kan halen. Ik heb tot nu toe alleen single player gedaan. Wil eerst wat snellere wagens hebben voordat ik online gaat racen. Maar samengevat; het is een leuk racespel. Maar niet revolutionair ofzo.
     
  16. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dus jij kent nog meer MMO Racing games ? ;)
     
  17. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    echt zwaar vet spel vind iok dernet bij frs in goed gekocht hadden er nog maar 2

    dikke shizzle
     
  18. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Tsja, het is eens iets anders ja... Maar de mogelijkheden zijn beperkt. Het is een leuke eerste poging. Bij een echte 'MMOR' zou ik verwachten dat je moest tanken, eten, zelf een karakter maken (je kan nu kiezen uit een stuk of 8 ofzo), je auto onderhouden etc...
     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dat kan wel zo zijn, maar toch is het de eerste MMO Racer, en dus 'revolutionair'.

    Voor een volgend deel zouden die uitbreidingen die jij noemt wel leuk zijn ja, maar ik vermaak me nu ook al prima met TDU moet ik zeggen.
     
  20. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    echt vet man beetje met iemand anders over het eiland cruizen:d

    het word tijd voor een XBW clan:D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina