2006 FIFA World Cup [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 28 aug 2006.

  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    [​IMG]

    Informatie:

    Uitgever: Electronic Arts
    Ontwikkelaar: Electronic Arts
    Genre: Sportspe
    Release: reeds verschenen

    Game informatie:

    Moesten we in Road to the World Cup nog het traject naar de World Cup doorlopen, zijn gamers gedwongen het volgende deel, ‘FIFA World Cup’, te kopen om daadwerkelijk mee te kunnen doen aan de wereldbekerwedstrijden. Deze zal doorbouwen op de fundamenten gelegd in Road to the World Cup en spelers in de 12 officiële Duitse stadia zowel de kwalificaties met hun favoriete team nog eens dunnetjes over laten doen als het eigenlijke toernooi te laten doorlopen.

    Alle 127 deelnemende landen zijn en EA belooft nog betere graphics, speciaal op het gebied van animaties en een verbeterde gameplay. Spelers zullen ook legendarische voetbalspelers vrij kunnen spelen naast de meer dan honderd nagemaakte topspelers die al in het spel te vinden zijn. Ook zal er een nieuwe spelmodus te vinden zijn genaamd ‘Global Challenge’, waarin klassieke momenten uit de FIFA historie nagespeeld moeten worden. Als laatste toevoeging zal het spel multiplayer bevatten voor, zo lijkt het, acht spelers.

    XBW Gamepage:

    http://archief.xboxworld.nl/game/1279/2006-fifa-world-cup/

    Nieuws items:

    Wederom stapel Xbox en 360 shots 2006: FIFA World Cup
    XBW review: 2006 FIFA World Cup

    Screenshots:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Filmpjes:

    De filmpjes zijn te vinden op de XBW Gamepage: klik

    Het vorige deel is tijdelijk verwijderd om te server te ontlasten, maar deze komt gewoon weer terug
     
  2. mars15

    mars15 Guest

    Speel het nog er vaak op de 360, gister bij iemand op de xbox 1 gespeeld, en daar kan je de wissels wel doorklikken (wtf).

    Online speel ik het wel vaak, maar soms echt klote dat de ea server zo slecht is, bij corner valt verbinding weg, hebben jullie dat ook ?
     
  3. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja. dat heb ikook echt vaak.... wel kut. En t stomme is, ik heb t meestal als ik een leuke tegenstander treft (ik kijk altijd onder het laden van het spel altijd hoeveel archievments hij heeft *) )

    Maar wel teovallig dat jij hier nu mee komt, ik wil net online en hij zegt "there are problems whit te EA-servers, please try again later" Zijn er nog meer mensen met dit probleem (op dit moment, of hebben de afgelopen uren/dagen dit gehad)
    Wel f*cking irri, me meissie is aan t werk, ik lekker vrij. Ik denk, ga er ff lekker voor zitten. NIET DUS :'-(
     
  4. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    gister lagen die servers er ook al uit
     
  5. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker ruk dan...... betaal toch niet voor Live! voor Jan Lul??????

    Ben blij als ik strax Pro Evo heb, hopen dat t dan minder gezeik is.
     
  6. tomkaman

    tomkaman Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    had ik gister ook last van de die EA server. bij mij valt wel vaker die verbinding weg tijdens een wedstrijd :mad:
     
  7. Messo

    Messo Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me vertellen hoe het zit met de objectives. Ik probeer deze allemaal te halen maar het lukt me maar niet om 3 match streak, 5 match streak en 10 match streak te halen....
    Ik ging er vanuit dat je 3, 5 of 10 wedstrijden achter elkaar moest winnen...maar ik heb weleens 3 wedstrijden achter elkaar gewonnen en toch blijft er achter deze objective een rood kruis staan....
    Iemand een idee?
     
  8. mars15

    mars15 Guest

    Erg balen allemaal
     
  9. Messo

    Messo Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hé...jij erg bedankt voor dit verhelderend antwoord! Daar heb ik wat aan
     
  10. mars15

    mars15 Guest

    zoek het lekker zelf op joh, had het nogeens tegen jou _0/
     
  11. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ff een vraagje. Ik kom maar niet in de leaderboard te staan terwijl mijn "rankingpoints" wel meer zijn dan degene die op de laatste plaats staan zelfs. Ik stond gistermiddag op 700 punten, (nu helaas op ±400, verloor daarna alles)volgens het leaderboard zou je dan op de 8700e plaats ongeveer moeten staan. Maar bij mij staat er alleen maar "miQe Amersfoort - - - - % - - - -". Het stomme is dat als ik bij montley kijk (maandelijkse ranking) sta ik wel op de 1200e plaats. Hoe kan dit???
     
  12. maho1979

    maho1979 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    instellen niveau

    Mischien een stomme vraag, maar hoe stel ik het niveau in??
    Op de pc kan je gewoon bij game settings kiezen voor amateur t/m world class.
    Waar kan dit bij de xbox 360?
    Als ik practice doe kan ik het overigens wel kiezen in het options menu.
     
  13. mars15

    mars15 Guest

    linker trigger als je een wedstrijd aanmaakt, waar je ook stadion kiest
     
  14. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Iemand al wat meer gehoord over die xboxcup? Met dat online spelletje dat je moest doen, en als je in de top 360 zat kreeg je een bal, faceplate, en het spel.

    Heb er nog nooit wat van gehoord. Jullie?, Of wie heeft hier meer informatie over?
     
  15. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Niemand die hier nog wat van gehoord heeft?
     
  16. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    is van 5 maanden geledfen ofzo :confused:
     
  17. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ja dat weet ik, maar heb nooit prijzen gehad. Terwijl ik wel wat had gewonnen... Heeft iemand uberhaupt wel prijzen ontvangen?
     
  18. mars15

    mars15 Guest

    Net weer online gespeeld, blijft een leuk spel online 7 op rij gewonnen. alleen savonds en snachts valt die weleens weg met een corner das gewoon gaar. zowiezo is me ranking verkloot door het wegvallen van me internet soms
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 okt 2006
  19. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand hoe ik OOIT van Honduras kan winnen in de Global challenges?
    Ik win steeds maar niet..
     
  20. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan iemand mij vertellen hoe ik die 4 matches kan unlocken van 1966 WC finale enzo?

    EDIT:
    Sorry dubbelpost
     

Deel Deze Pagina