Pro Evolution Soccer 6 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie je op het PES6 vs Fifa 2007 forum wel weer
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Graag.

    Ik vind het wel een beetje vreemd dat men sommigen hier in deze thread filmpjes posten van Fifa2007 en het steeds over dat spel hebben. Ik kom zelden in een thread dat alleen over Fifa behoort te gaan om daar te vertellen dat ik PES eigenlijk leuker vindt. Er zijn zat PES spelers die dat ook wel doen, maar ik deel liever niet mee met die malaise.

    Hier hebben we het over het spel dat PES liefhebbers leuk vinden. Laten we allemaal eens proberen om ons niet te bemoeien met een game waar we niets aan vinden (behalve in een PES vs Fifa thread ofzo natuurlijk), want het is behoorlijk loos om in een Fifa thread te posten dat je PES beter vindt of omgekeerd. Dat is echt heel suf.
     
  3. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies :9
     
  4. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    maar waarom doen sommige mensen het dan? tekort aan aandacht ofzo?
    denken ze: dat ze als ze roepen: Fifa is beter!! opeens iedereen Fifa gaat spelen ofzo?
    dat ze dan opeens een heel stuk gelukkig zijn in hun leven? en dat wij ze aanbidden dat zij ooit eens gezegd hebben dat Fifa beter is!???
    dat wij ze bedankbrieven gaan sturen omdat ze ons bekeerd hebben van pes naar fifa?!
    dat wij onze zoons en dochters vernoemen naar de mensen die ooit op dit xbw forum PES thread dit gezegd hebben!

    nee ik denk het niet..
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Gewoon even tot 10 tellen en rustig door je neus ademhalen ;)
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hahaha!!!

    Van Pes naar fifa bekeren. Dat heb ik nog nooit meegemaakt!!!
     
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Fifa... Dat is toch zo'n vrouwenblad? :p
     
  8. basovich

    basovich Guest

    leuk geprobeert, maar ik lees altijd de Viva :+..
     
  9. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Grappig man..gebeurt niet alleen in pes topic's, in fifa topics zitte ze ook altijd te zeiken dus..:x
     
  10. ferryxboxer

    ferryxboxer Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    beter zijn er 2 andere voetbal game's..
    stel je voor dat iedereen pes zou kopen he ? dan kun je nooit discusseren of vergelijken .. maar mensen rusie gaan maken om een game,, er is geen 1 game die slecht is : alle game's zijn goed en gemaakt zoals de makers het altijd hebben..

    We hebben al zo vaak gehoord.
    Fifa gameplay is niks..
    pes gameplay goed..
    zo blijven we bezig ..
    het is gewoon mensen die altijd fifa spelen, die weten niet hoe pes speelt.
    mensen die aleen maar pes spelen die weten niet hoe fifa speelt..
    ik speel ze meestal alle bij, kan ik altijd vergelijken..
    klopt gameplay is beter.
    maar het uiterlijk met de stadions / Lincensies / publiek en dat soort dingen hoort bij fifa.. career mode ook op zijn fifa's..
    blijf niet rusiƩn over die 2 game's
    we zien het wel als alle 2 de game's uitkomen. en dan allebij spelen.. mischien hebbe ze de gameplay toch wat veranderd bij fifa je weet nooit :9

    pes ziet het er al lekker uit *)
     
  11. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Nonsense, de meeste PES lovers zijn PES lovers juist doordat ze weten hoe het voelt om Fifa te spelen, en komen er zo achter dat PES duidelijk beter is.
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2006
  12. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn we allemaal niet ooit overgestapt van fifa naar PES? Ik bedoel fifa was er als een van de eerste.... En tsjah als je eenmaal PES een kans geeft laat je het niet meer los.... Het heeft meer gewoon veel meer diepgang op alle punten!!!
     
  13. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    mwha nee niet echt ik speelde Fifa eigelijk tegelijk met ISS, dus ben nooit overgestapt meer een combinatie van de 2 games... :)
     
  14. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    :) :thumbs:
     
  15. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup helemaal waar :thumbs:
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Serieus nu jongens, ik probeer al steeds het gesprek op het belangrijkste onderwerp terug te voeren. Het gaat hier om PES6 en niet om Fifa2007 of PES vs Fifa.

    Echt, laten we over de game praten, over verwachtingen van het spel en de feiten van het spel.

    @iedereen die Fifa beter vind:

    Er is een topic waar je gezellig over jullie favo game kunt praten en als je wilt vergelijken is daar ook een mooi topic voor. Dit is gewoon gespam, ook door degene die PES een warm hart toedragen. Laat je niet meevoeren in dit soort conversaties want die horen gewoon niet thuis in dit topic basta.

    Als PES liefhebbers dan ook niet naar het FIfa2007 topic gaan om daar te bleren hoe goed PES niet is dan kunnen we lekker doorpraten met andere liefhebbers met dezelfde voorkeur. Bitchen doen we lekker in het PES6 vs Fifa2007 topic aight?
     
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ohw toch wel? ;)
     
  18. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt cyraxx laat we eerst maar is het spel afwachten en voor alle mensen die het leuk vinden wil ik dan best een pes 6 vs fifa 07 topic aanmaken, en dan kan je hier over de gameplay praten
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Maak maar geen topic aan met als onderwerp PES6 vs Fifa 2007. Die bestaat al lieverd.
     
  20. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja, heel irritant (ik heb het zelf ook gedaan, maar ik weet ook hoe irritant het is en doe het niet meer.);)

    homo8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina