[Algemeen] Saints Row [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 31 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Klopt Custom met NLers lopen gewoon goed. Gewoon ff wachten todat de patch er is.
     
  2. CaLyPsO

    CaLyPsO is Pro!

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister had ik 5 vastloper maar was wel erg lang online aan het spelen.

    @ Don Juan Dat herringer ik me nog ccckerzzz WHAHAH
    Je zat gwn 10 minuten vast in die garage en toen kon je ineens niejj meer lopen whahaha:9
     
  3. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Vice city en geen motors
     
  4. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Gozer dat was echt te fokking erg. Moesten jullie gewoon die auto kapot knallen om mij te bevrijden. Kom ik eruit kan ik niks meer. En daarna die deatmatch leek wel of gasten fokking bulletproof vesten droegen. Kreeg ze maar niet dood.
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    OKE, IK BEN SERIEUS PISSED AAN HET GERAKEN! :mad:, ZIT NU OP 65 PROCENT ONGEVEER EN ZOJUIST IS SAINT'S ROW IN EEN KWARTIERTJE TIJD 2 KEER VASTGELOPEN, WTF!!??:mad::mad::mad: DAAR WORD IK DUS ZIEK VAN HE !!!
    nog iemand ondervindingen hiermee?
     
  6. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Eigenlijk niet echt. In de 1,5 week dat ik nu speel is hij in totaal 2 keer vastgelopen, maar dit kan natuurlijk altijd. Gebeurd het zomaar opeens? Of gebeurd het steeds bij een bepaalde actie?
     
  7. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    dat wil ik ook weten
     
  8. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je hem vinden ??
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    1ste keer: zomaar ineens, ik had juist een gangwar gedaan. En daarna reed ik met met de auto, en bam, liep vast.
    2de keer: Tijdens een hele coole missie die bijna gedaan was:'-( ...
    Echt wel klote!
    Maja, ik speel de laatste tijd veel op mijn 360(eergisteren, gisteren, vandaag), en misschien dat de 360 te warm wordt ofzo, ik weet het niet, maar zoiets mag gewoon niet!
     
  10. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik moet toch ook eerlijk bekennen dat ik het gevoel heb dat m'n box iets meer kuurtjes gaat vertonen. Hij heeft veel meer moeite om de disc te lezen en soms wil het weleens haperen.

    Edit: Dit heb ik dus allemaal sinds saints row. Weet niet of het me verbeelding is of gewoon puur toeval. Vind het alleen een beetje vreemd.
     
  11. CaLyPsO

    CaLyPsO is Pro!

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0

    Ben ik HELEMAAL met je eens komt omdat het spel niet af is gemaakt ze moesten en zouden het maar op 29 augustis uitbrengen.
    Wat een noobs!
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Gasten relax, bij mij is hij nog nooit vastgelopen. Kijk voor krassen op de CD etc.. Relax gasten, misschien ligt het wel aan jullie 360's.
     
  13. CaLyPsO

    CaLyPsO is Pro!

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar licht het niet aan het licht aan de spel maar het is ook niet afgemaakt dat merkt echt iedereen hier wel zelfs de ergste fans. Bij alleen saintsrow loopt het vast en heb die spel nog nooit uit me 360 gehaalt sinds ik hem heb hehe.
     
  14. Shizzel

    Shizzel Guest

    Doh, misschien is dat je probleem wel. Als een game vastloopt, haal je hem er ff uit, maakt het ff schoon met een doekje, en doet hem er weer in.

    En trouwens, het spel is wel afgemaakt. Het ligt gewoon aan je 360, zet het rechtop ofzo, uit een kastje, of koop een cooler.

    En ohja, relax!
     
  15. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0

    Waar kun je et licht niet aan krijgen? :+
    Het ligt in iedergeval aan een van de 2, heb zelf nog nooit een vastloper gehad in die 25 uur.

    En dat de game niet af is, is echt stiere poep. Als je et op zulke manieren gaat bekijken is 9 van de 10 games niet af.

    Als de ontwikkelaar en de uitgever de game uitgeven is 'ie dus af. Of wij dat ook vinden is een tweede. Misschien staat het "afmaken" van de game ook wel gepland als content download o.z.i.d..

    Even goede vrienden, bedoel er niets mee ofzo :b:.
     
  16. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0

    Mijn is 2 maanden. Saints row heb ik 69% en blijft om die paar minuten hangen. Als ik nog maar even met auto rijd is het al van dat. En mijn maat heeft het zelfde aan de hand.... Die speelt 2 uurtjes en blijft hangen. Denk dus echt wel aan game....
     
  17. mark8925

    mark8925 Guest

    nou ik heb t 1 keer gehad in ruim 25 uur .. _0/
     
  18. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    same here..
     
  19. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt gewoon aan die shit consoles bij jullie :p haha grapje

    maar anders stuur je toch even een mailtje naar dat bedrijf van saints row?
     
  20. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Iemand enig idee ? :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina