In deze thread kan je Gangwars voor Saints row zoeken zoals de titel al zegt. Als je een gangwar zoekt post dan een berichtje met de volgende info erin: - Clannaam - Met hoeveel spelers van je eigen gang je wilt spelen - Mode - Dag/Tijd De uitslagen kan je weer hier posten en dan kan ik ze in deze post editen zodat je leuk alle uitslagen kan zien (uitslagen mag je ook voor jezelf houden ) Uitslagen Gangwars:
Gang naam:Fourth Reich Fighting Man ( 4RFM) leden: FrsDvl, Stormpie NL, Battleking NL, Chemist NL ( Word nog uitgebreid ) We hebben op zn tijd wel zin in een gang war, waneer iemand tegen ons wilt spelen hoor ik dat graag!
Wij willen ook wel een gangwar. Naam: Pimp Panthers [p p] Leden: 3 (Recruiten skilled) Wanneer we gangwar willen: Vrijdag, 's avonds Mode: Protect tha Pimp. Als je een gangwar wil stuur maar een message naar me of post hier.
Furious Devil + Tecnomic willen jullie vrijdag avond een Gangwar spelen, 3vs3 of 4vs4 (als we nog een member erbij krijgen) P.S. ik bedoel niet jullie twee bij elkaar maar aparte gangs.
Pine NL ik wil wel. Clan tag: GTL Clan name: Gain The Lead Members 4 (4 is limiet) Gangwars: 2v2 of 3v3 Gangwar rules: Geen auto's Geen Rocket Launcher (Pro Settings) Gang leader GT: i CaLyPsO i www.clan-bws.nl (clan site 13 won 2 loss) Add me als je gangwar wilt we doen het in een member van mij ze host met Pro Settings(Geen rocket, Geen autos).
ik weet niet of dat hier mag. maar ik heb saints row sinds 2 dagen. en ben op zoek naar een leuke clan .. dus als iemand nog iemand nodig heeft !