NBA Live 07

Discussie in 'Algemeen' gestart door cjpunt, 4 aug 2006.

  1. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Geen hout.... ESPN is zo Amerikaans als wat. Het betekent dat ze de commentatoren hebben van een Amerikaans TV station dat we hier niet ontvangen.
     
  3. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga denk ik ook voor 2007 mede om die ESPN licentie (damn dat met die radio update is ook super cool!) , maar ook omdat EA wat Stephen ook al zei een hele goede basis hebben neergezet met Live 2006 en die verder wordt uitgewerkt in 2007(hoop ik )
    toen ik 2k6 speelde op de 360 had ik toch minder het next-gen gevoel , gameplay was tuurlijk als vanouds maar misschien ook daarom niet vernieuwend genoeg meer.
     
  4. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Het was juist weer back naar de glory vind ik met 2k6. 2k5 is echt heel anders, echt veel minder tof vind ik.
     
  5. Tommie

    Tommie Active Member

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
  6. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    dit topic is toc nba? live? :+


    Na het zien van deze beelden is er noch lichte hoop voor NBA 2K7

    Maar ik denk dat EA met deze licentie van ESPN Het ook erg ver gaat schoppen!
     
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik denk dat ik heel maybe ook weer een nba game ga halen
    07 ziet er erg goed uit hoor.
     
  8. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een amerikaanse sportsfan bent dan is ESPN het mekka. De integratie brengt heel veel met zich mee... Radio podcasts, een actuele newsticker, gewoon een erg gelikte presentatie en nog veel meer zaken.. Commentatoren zijn gewoon net als voorgaande jaren Marv Albert en Steve Kerr als ik het goed heb.. ESPN is voor mij een van de belangrijkste redenen om deze game te kiezen. Even een stukje over ESPN integration van een interview met IGN om een beeld te geven wat het met zich meebrengt:


    'IGN: A huge deal has been made about ESPN Integration. What does this mean to the online gamer?

    Tschirner: We do think that this is a huge deal, and there are a number of reasons for us feeling this way. We truly believe that our online gamers will be amazed by the ESPN integration that we have included this year because it bridges the gap between real life NBA Basketball and Basketball in NBA LIVE 07 and opens doors to a whole new sports / video game relationship.

    The ESPN Sports Ticker keeps you informed of scores and news - not only in the NBA but also in all worldwide sports if you so choose. You have the ability to filter the news that you're interested in by sport or even by country.

    The ESPN Radio allows you to listen to radio articles from a variety of ESPN programming while navigating through various modes of the game. In addition to this, you can also listen to radio Podcasts that get updated and play automatically every 20 minutes with fresh new news directly from ESPN.

    The ESPN zone also features ESPN Motion, which delivers video streaming from recent ESPN broadcasts that you can watch and listen to directly from your console.

    Finally, ESPN News contains a lot of text and image-based information that you can browse through for any articles of interest that you may want to read about.

    All this can be delivered to your console in a custom way if you specify on what your favorite NBA Team is. It is absolutely mind-blowing, and we are extremely proud of being able to offer this to our fans this year.

    IGN: Will ESPN Integration be subscription content now or sometime down the line?

    Tschirner: The entire ESPN integration is not subscription-based in NBA LIVE 07 - you get the complete package at no extra charge if you are an Xbox Live Gold subscriber.'



    NBA Live heeft met 2006 wat teleurgesteld maar heeft gewoon iets degelijks neergezet voor de daarop volgende jaren, waar 2k gewoon voort borduurt op de voorgaande games...

    Een quote uit de review van 1UP van Live 06, iets waar ik me totaal bij aansluit.

    'So in short, Live 360 has more flaws than 2K6 360. Fact. But it also is far more ambitious and is the first game in a long time to take large steps towards making basketball games as a whole better. There's nothing at all safe about this game, and as a result the finished product is raw, unpolished and lacking depth -- but it's also one of the most "next-gen" and exciting games you can play right now on 360. Live 360 is something new and feels like what you should be getting when you buy a next-gen game. Once this game gets polished over the next few years, it's scary how good it could be'


    En heb ik mensen overtuigd?;)
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2006
  9. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
  10. milo_patriots

    milo_patriots Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    wat mij een leuk extraatje lijkt is het feit dat je in dynasty mode kan starten met de 2006 draft en dus een andere rookie kan draften dan diegene die nu voor jouw club speelt.

    Ik hoop echter wel dat EA ervoor zorgt dat er roster updates komen, zoals bij 2k.

    De kans is groot dat beide games bij mij in de kast zullen belanden!
     
  11. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou bij mij ook zo maar kunnen gebeuren beide games.. heb beide 2006 versies ook gehad, heb daar alleen nu nog 2k6 van over... en voorlopig dus alleen live 07 in de pre-order!

    Komen zoveel games uit komende maaanden, wordt toch keuzes maken vrees ik....
     
  12. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    *dubbele post* sorry
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2006
  13. milo_patriots

    milo_patriots Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan er ook voor kiezen om wat minder op stap te gaan, of niet soms?
     
  14. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    is ook een optie milo :)... Maar zullen we bij live 07 wel een keer online meeten... heb je volgens mij namelijk nog altijd in me lijst staan...
     
  15. milo_patriots

    milo_patriots Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zullen we zeker eens moeten doen.

    Ik heb daarnet een preview gelezen op gamespot en ik moet zeggen dat ik niet meer kan wachten, volgens mij gaat de kloof (wat gameplay betreft) dit jaar wel eens gedicht kunnen worden. De graphics waren naar mijn mening sowieso al beter en dan vooral de interface. Nu enkel hopen op live roster updates en ik geloof dat NBA Live 07 dan wel eens het basketgame van 2007 kan worden.
     
  16. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
  17. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb niet het idee dat er veel liefhebbers van deze game zijn, maar ik blijf gewoon vrolijk nieuwe dingen posten... :)

    Nu een nieuw filmpje van de signature jumpshots... Ziet er echt heel cool uit hoe al die gasten een ander schot hebben!

    http://www.gametrailers.com/player.php?id=12729&type=wmv

    EA is overigens wel met een mega marketing offensief bezig zeg.. niet normaal...
     
  18. pmponer

    pmponer Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik en zeker wel een liefhebber van het genre ben alleen nog niet klaar met nba 2k6
     
  19. milo_patriots

    milo_patriots Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gisteren Madden 07 van EA gekocht en ik moet zeggen dat ik niet kan wachten tot NBA Live uitkomt. Het ziet er allemaal fantastisch uit en ook die ESPN-integratie zal de max worden. Hopelijk zorgt men bij EA voor de nodige roster updates tijdens het seizoen.
     
  20. NamQo

    NamQo CR

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    wat maakt deze game beter dan de 2k7 versie dan? ik weet echt nog niet welke ik ga halen :)
     

Deel Deze Pagina