Madden 07

Discussie in 'Algemeen' gestart door eddyfever, 17 jul 2006.

  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    shit mn mic is dood¬¬
     
  2. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    dacht al...

    en Daninho NL, sorry man kwam iets belangrijks tussen.
     
  3. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat is vergelijken met pc maar ik vergelijk madden 06 en madden 07 op de xbox 360 zelfde platform .Op de pc kan hij nog beter maar eigenlijk is de pc het krachtigste 'console' dat je kunt hebben kijk maar naar het spel crisis als die uit komt zo mooi maar dat terzijde .Dat kan de xbox 360 en de ps3 (wanneer die ooit komt ?!) niet aan
    maar goed wat je al zij no game is perfect.:)
     
  4. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ik vergelijk de game play alleen met de pc. want de graphix v/d 360 zijn vele male beter(bij dit spel dan)
     
  5. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    maar eigenlijk compenseert dat elkaar dan of zie ik dat verkeerd
    bij de een goede graphix en bij de ander betere gameplay
     
  6. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoort nou niet zo te zijn dat als ik f#$ing 60 euro betaal voor een next gen spel dat zowel de graphix en de gameplay goed moet zijn.
    Het is tegenwoordig echt zo dat geld niks meer waard is in de game industrie. denk daar maar eens overna.

    ps. sorry heb een slechte dag :D maar toch is het zo :D
     
  7. milo_patriots

    milo_patriots Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet zeggen dat ik vooral onder de indruk ben van de interface en uiteraard ook de graphics. Het ziet er allemaal fantastisch uit en ook de omkadering is gewoonweg subliem. Als stats-freak kan ik genieten van de uitgebreidde stats- en infosheets van de verschillende spelers. Ook de integratie van de uitslagen van de verschillende sporten uit het echte sportwereldje is leuk.
    ik vraag me enkel af of er een mogelijkheid is voor roster updates, is dit wel het geval dan lijkt het mij duidelijk dat we met NBA Live, NHL en FIFA nog mooie tijden zullen beleven.
     
  8. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    de dolphins zijn flink ge-owned gisteren door de steelers, check highlights nfl.com.

    ok ik mag nog niet te hard lachen, QB ala joe montana en Steve young zal er voorlopig niet in zitten bij de #1 draft pick QB van SF.
     
  9. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    dan heb je ook die fout gezien van de refs, toen coach saban die chalange maakte;) dat heeft in mijn ogen( heb halve wedstrijd gezien) wel invloed gehad op het hele spel, pitsburg ging beter spelen, en miami slechter.
    maarjah, het is geen schande om van de super bowl champs te verliezen(A)

    @lol: ik weet niet hoe het met jouw zit, maar bij mij staat gameplay op NR1. k bedoel wat heb je aan een spel dat er godse mooi uit ziet maar de gameplay zuigt. ik zal voorbeeld geven:
    Metal gear solid 1 ongekende gameplay, maar ziet er echt niet uit(hoewel dat toen der tijd wel mee viel)
    Madden 6(360) gehoorlijk goede graphix, alleen een gameplay van niets

    Nothing personal;)
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    weet iemand btw of je de camera stand in de SS mode ook normaal iets verder of op clasic madden kan zetten?? want k heb nu een HB, alleen dat rennen gaat echt van geen meter omdat je camera zowat in de aars van mn HB zit waardoor ik de LB's meestal niet zie aankomen¬¬

    ow enne, de uitdaging staat nog steeds open

    Gamertag Flix57 NL
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2006
  11. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee je hebt gelijk hoor, ik heb dan alleen de highligths gezien maar daar zaten een paar rare dingen in. zoals die 3e TD van Steelers was inderdaad niet terecht.
     
  12. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik wil nog wel een revanche, want het ging best aardig tot het 3e kwart.
     
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    + ik denk niet dat je in een vol steeler stadium wil zitten:p met die kl*te gele handdoekjes:p
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    haha tel me when;) alleen mn mic is opt moment een btj dood, het draadje is binnen in gebarste. mn neefje vond het leuk zegmar mn talk ding helemaal rond te draaien:mad: |:- dus k moet daar ff oplossing voor zien te vinden
     
  15. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    ik stuur je wel een PM over live dit weekend, van hoe wat wanneer ik dit weekend tijd heb.
     
  16. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    zondag van 12 tot 6 in voor mij een no go, dan moet ik zelf trainen:D
     
  17. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    wauw k heb zojuist met mn SS een punt geblokt:eek::D
     
  18. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    WAT!!! dit is een legendarisch moment voor een madden game :D trek de flessen maar open mensen.
     
  19. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    maar je moet wel alles mee hebben. ik deed een perfect jump, ik werd niet geblokt en kreeg een roughing the kicker penalty :p
    EA heeft trouwens wel redelijk goed geluisterd naar het comentaar op 06. ik heb namelijk nog geen roughing the passer penalty gehadO-) :b:
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2006
  20. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het 1 of 2 keer gehad maar toen was het denk ik wel terecht, want idd heb ik het meerdere keren gehad, dat ik dacht damn nu krijg ik weer een penalty en toen kreeg ik hem niet.
     

Deel Deze Pagina