Pro Evolution Soccer 6 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0

neej ik ben een jongetje van 4 die er niet uitziet dus weet niet zo goed of lieverd gepast tenzij je als een vader voor me wil zijn.

maar als ik een mooie blondine van 18 was geweest had ik wel wat beters te doen gehad dan op een xbox360 forum over een voetbalgame praten

2. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Jep idd dan zou ik de hele dag voor de spiegel zitten en met echte ballen spelen. :9
    hahaha

Maar die screens zijn idd voor de ps2 dus is het totaal niet te vergelijken.

Iemand meer info over de release date van een eventuele demo?? Komt die met de aankomende beurs of moeten we nog wat langer wachten??

3. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    het menu ziet er wel cool uit, ik vond het menu van pes5 echt lelijk -_-' deze ziet er veel beter uit eeeennnn ik houd het wel ff uit zonder demo, hij hoeft niet meer te komen van mij, ik heb nog wel t geduld en des te blijer ben ik wanneer het 20 oktober is, dan heb je nog niet gespeeld ofzo

4. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik vind het juist wel leuk als er een demo zou komen.
    Vreemd dat anderen daar anders over denken.

5. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    als echte fan koop ik het spel zoiezo, dus al zou er een demo uitkomen had zal mijn besluit niet veranderen maar voor de release zou ik wel fijn vinden zodat hij me lekker kan warm maken voor de echte game

6. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Mee eens!
    Zou het wel leuk vinden als er al eerder een Demo kwam...
    Gewoon om een beetje warm te worden met de game.

Hoewel het ook wel zijn charme heeft, als je hem net nieuw uit de winkel voor het eerst gaat spelen :)!

7. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
  8. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij wil gewoon screens laten zien van PES6 (ok, geen 360, jammer dan.... who give's a fuck) ... Volgens mij niets mis mij lijkt me? Sterker nog, 1 en al goede bedoelingen. Dat is zijn punt!!

9. ferryxboxer

ferryxboxer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee de 1e en geloof de 3e screen. ik weet ook wel dat het ps is .. maar gewoon.. :9

10. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Jah, maar wat is daarmee. Dat wil ik weten? Vind je het lelijk, grappig, raar?

11. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat ze in pes 6 de voorzetten van de buitenkant wat moeilijker maken. nu is het zo dat soms de centrale verdediging van de compu naar jou toekomt en dat je hem dan simpel met 3x B voor kan zetten. als ik met mijn verkeerde been zon voorzet wil gaan geven gaat die ook niet altijd goed, maar die allerslechste spelers in pes 5 krijgen hem 100% prima voor..

verder hoop ik dat ML natuurlijk weer uit wordt gebreid.. maybe meerdere divisies onder elkaar.. niet alleen 1 en 2. en misschien een vleugje interlandvoetbal erin geweven. bvb een optie dat je ook een land + club kan zijn, dat je om het EK kan meestrijden met de EK kwalificatiewedstrijden tussen je competitie door ..

12. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Of misschien wel het wk:)

13. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    en meer transfers want bij PES 5 word er amper geboden op je spelers etc. clubs doen het de goedkope weg en kopen nieuwe spelers...

ik was bereid om mijn 2 topspelers te verkopen na dat ene zeisoen in pes 5 maarja als er niemand biedt blijft er ook geen lol meer aan en word ik alleen alsmaar beter..

14. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    idd, er moet wat meer FM mogelijkheden in. bvb dat je spelers weg willen als ze bvb weinig spelen, of als je degradeer (als dat ooit voorkomt) ze dan weg willlen. wat meer interacties in een seizoen :)

15. FcWinningEleven

FcWinningEleven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat er voor PES6 helemaal niks veranderd qua opzet.

16. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Dat idee heb ik nou ook steeds, maar ik hoop het niet.

17. FcWinningEleven

FcWinningEleven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd, als er veel zou veranderen zou je dat wel overal lezen. Lijkt mij dus gewoon dezelfde opzet als WE10

18. ferryxboxer

ferryxboxer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ach ja,
    we zien het wel als het spel in de winkel licht ;)

19. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    ligt ja 8)

20. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Kom Jelmen :cool: Iedereen weet wat hij bedoeld...

In elk geval vrees ook ik dat de Master League aan hetzelfde Concept blijft vasthouden....
    Niet dat er iets mis mee is, maar het KAN gewoon nog leuker gemaakt worden met wat moeite!

Ook ben ik benieuwd wat die International League gaat inhouden... Wk ofso?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina