[GTA:SA]Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 16 aug 2005.

  1. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij waren deze missies in Angel Pine, dat dorpje links onder op de map, het makkelijkst om te doen.
     
  2. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze gedaan op de brug tussen San Fierro en de coutryside van Los Santos, dus links op de kaart zeg maar. Gewoon starten als je midden op die brug bent, de auto's die je moet blussen staan dan steeds ergens op de brug of er vlak bij in de buurt.

    Trouwens... HOE honger je CJ uit? Gewoon heel lang stil blijven staan ofzo? Lijkt me nogal saai namelijk, is er geen leukere manier?
     
  3. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    gewoon doorspelen en niet gaan eten en ook niet daten enzo want dat telt ook als eten. dan gaat er na een hele lange tijd volgens mij health van hem af. maar waarom zou je dat doen, er is niets boeiends aan.
     
  4. xpawn

    xpawn Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    gang-war

    ooi,
    hoe moet je een gang-war beginne? want ik heb er wel eens van gehoord ma ik weet niet excact hoe t moet...zodat je delen van de stad enzo kunt innemen,
    bart

    MESTREECH!
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Als je al gang teritorium kan in nemen moet je gewoon in het gebied dat je wilt veroveren een stuk of 5/6 gangleden doden.
     
  6. xpawn

    xpawn Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    gang teritorium innemen???
    moet je daar en missie voor doen voordat dat kan?

    ps, ooi raven:p
     
  7. shonosuke

    shonosuke Guest

    Ik heb dit spel gister gehaalt en heb een 360
    en wat zie ik? grote zwarte balken en de cheats werken niet
     
  8. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    damn kan dat apache level waarin je 5 auto's op moet blazen in de Flight School maar niet halen:mad::mad:
     
  9. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    ik geef je een tip. Vlieg er met een normale snelheid laag overheen ( niet TE laag, want dan ben je dood ) en terwijl je dat doet moet je je machine geweer gerbuiken want die schiet altijd raak.

    PS: Bwjeeujj bart
     
  10. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    MIsschien heb je er wat aan!
     
  11. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    :b:
     
  12. xpawn

    xpawn Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    R.V.D.Akker
    hoe moet je een gang-war beginne? want ik heb er wel eens van gehoord ma ik weet niet excact hoe t moet...zodat je delen van de stad enzo kunt innemen...
     
  13. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon wat mannetjes van een andere gang vermoorden in een korte tijd. :)
     
  14. xpawn

    xpawn Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    merci
     
  15. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Als je het nog niet snapt:
    1) loop naar (op de map) paars (=ballas) of geel (=mexicaans volk geloof ik) en begin gezellig driftig wat gangstertjes door te zeven met wat kogeltjes.
    2) De gangwar begint (jaja, een echte gang war, jij alleen tegen heel wat gangstertjes...)
    3 ) Er staat 'wave 1', en dan komt er wat volk, daarna krijg je nog een tweede en een derde wave. Gewoon gezellig al het volk afknallen, pak je AK er maar bij en hopla.

    daarnaast:
    - er kunnen ook auto's met mensjes komen.
    - er ligt altijd health en ik dacht ook armour.
    - als je nog in Los Santos zit zou ik niet heel veel territories veroveren, je raakt die namelijk allemaal weer kwijt. Pas als je terug komt (in het verhaal) in Los Santos, dan kan je weer flink aan de bak en blijft ook alles van jou.
    - succes ;)
     
  16. xpawn

    xpawn Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm waar zie jij op de map een paars en een geel gebiedjes?
     
  17. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Nou dan denk ik dat je nog niet ver genoeg bent :x

    In welke missie ben je precies? Of laten we het zo zeggen:
    1) Je zit nog in Los Santos, in het begin.
    2) Je bent het begin voorbij, en zit in San Fiero
    3 ) Je kan al naar San Fiero en Las Venturas, en op den duur moet je voornamelijk in Las Venturas zijn.
    4) Vervolgens zit je ook weer in Los Santos, en natuurlijk af en toe voor missies ook nog in SF en LV.

    In welke fase zit je?

    Ergens bij periode 1 kan je gangwars beginnen, maar deze gaan weer weg, dus hou je er dan nog niet mee bezig.
    In Periode 4 kan je weer volop gang wars uitlokken, en deze gebieden hou je dan ook, mits ze weer teruggepakt worden.

    Zo, waar zitten we, nouja, jij? :)
     
  18. Infected

    Infected Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier net de missie Los Sepulcros gedaan van Sweet. Maar nu zou ik dus normaal "Reuniting The Families: Part One" moeten krijgen . Maar ik krijg helemaal niets. er staat geen OG geen BS geen S geen O op de kaart ... geen enkele missie dus ...

    had deze eerst in help desk geplaats maar ya werd geclosed , moet blijkbaar ier staan.
     
  19. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Zon vraag hoort eigelijk niet hier te staan, maar in de helpthread.
    Maar ach, boeiend he.

    Het is alweer een hele tijd geleden, want jij zit nog in het begin.
    Ik denk dat je gewoon even moet wachten ofzo, dat iemand je wel belt. (weet het natuurlijk niet zeker)
    Anders als er niks gebeurd en je nergens naartoe kan, dan moet je even laden van voor de missie Los Secpulcros, en die opnieuw doen en kijken wat er dan gebeurd.
     
  20. Infected

    Infected Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Tya kan ik proberen. Maar ya zie ik heb bv. nog meer dan een uur rond gelopen ; gangwars enz...
     

Deel Deze Pagina