Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet wel dat de laadtijden, zowel die van Windows als ingame (en dat op extreem hoge resoluties met alles op max), hier op mijn PC gewoon asociaal kort zijn....ik heb het in ieder geval nog nooit zo snel gezien op een PC dat weet ik wel :eek:
     
  2. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    like.. op mijn 3200+ duurt windows al 14 minuten...
    En 33min op mijn oude 1400+.
    Je doet iets fout.
     
  3. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, laadtijden zijn hier ook wel ok, alhoewel games zoals BF2142 toch gauw een minuut duurt...

    windows ging mss sneller dan gedacht dan:+

    maarja, 3dmark geeft een goede score, dus dan klopt het wel hoor(en games doen het ook goed)
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Als alles het maar doet, dan is het toch goed ? :thumbs:

    Hey dat rijmt :+
     
  5. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Ik had vanacht mijn PC aan laten staan zodat ik mijn downloads kon laten downloaden. Nu werd ik wakker en keek op me PC toen zag ik dat hij toch op standby was gezet (inlog scherm). Dat terwijl ik alles van energie op nooit had gezet. Wat heb ik fout gedaan?
     
  6. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij gaat ie ook op slaap-stand, maar hij blijft wel downloaden hier
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik zat toevallig toen ik mijn pc net opstartte eraan te denken.

    Maar ik weet 100% zeker dat ik home heb, en ik heb een blauwe laadbalk :9
     
  8. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    is er veel verschil tussen de

    7600 GS

    en de

    Ati 9800 pro 256 mb
     
  9. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat komt door sp2, heeft dus niks met home of professional te maken :)
     
  10. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Zo er is hier iets raars gebeurt. Ik heb natuurlijk win XP pro op mijn PC. Nu ging ik wat laatste drivers downloaden. Computer opnieuw opgestart. Stond er ineens zoiets als: De computer is teveel veranderd dan dat windows voor de eerste keer werd geinstalleerd. Activeer windows opnieuw. Nu moet ik dus een andere code hebben binnen drie dagen. Intussen 2 dagen want het was gister gebeurd. Heb dus ff mailtje gedaan naar microsoft. Als ik na voetbal nog geen antwoord heb ga ik ff bellen. Dit moet natuurlijk niet kunnen
     
  11. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Had je dit exemplaar van Win XP al eens op een ander systeem geinstalleerd? Heb het namelijk ook, en moet bij elke verse installatie met MS bellen, zodat ze me een werkende code kunnen geven. Erg irritant, maar ik heb na de laatste keer meteen na het activeren een image gemaakt. Hoef ik voortaan niet meer te bellen. Tenzij ik een nieuw systeem koop natuurlijk. ;)
     
  12. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb toch nog even snel een vraag

    Ik wil dus al heel lang de 1916Ws van Acer of de W19 van HP.

    Deze hebben allebei een max reso van 1440 x 900. Maar een vriend van mij beweerd dan bijna geen enkele game die reso ondersteunt ?

    Weet iemand of dit klopt, want anders koop ik deze monitor dus niet :{
     
  13. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    idd (niet) elke game ondersteund die reso, maar dmv een 'hackje' kan het bij de meeste games wel werken, zie hier.
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de meeste games moet je idd zelf ff custom reso's maken zodat ie ze wel herkent.
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Oké dus in feite moet je alleen in een TXT (oid) bestandje de hoogte en de breedte van het scherm invoeren ?

    @Ryan; Bedankt voor de link !
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ervaring is dat de bij de meeste games je idd slechts een ini aanpassing hoeft uit te voeren om de gewenste resolutie weer te geven. However, dit verschilt per game. Daarvoor hebben we het handige Widescreen Gaming Forum, waar de link van Ryan je naartoe brengt. Daar kun je een lijst vinden met diverse oplossingen voor verschillende games :)
     
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Net even bij Ruttyx's broertje wezen kijken. Die heeft een Acer 1916Es staan. TrackMania bijvoorbeeld heeft standaart al 1440 x 900 in de pocket, dus het moge geen probleem zijn om ermee te gamen :D
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou me er idd niet teveel zorgen om maken. Sommige games ondersteunen dergelijke resoluties wel uit zichzelf, alleen is er geen touw aan vast te knopen welke dit zijn. Sommige oude, maar vooral de wat nieuwere games (Half-Life 2 Episode 1, Tomb Raider : Legend, Oblivion, om maar wat voorbeelden te noemen) hebben gewoon native breedbeeldondersteuning in de pocket. Ik weet wel dat ik in ieder geval nooit meer terug zou willen naar 4:3, wat een beeld _O_
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2006
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben gisteren in de stad geweest en bij zowat elke pc shop geweest, sowieso waren AGP kaarten nog moeilijk te krijgen...en dus niks kunnen vinden, echter krijgt een bepaalde shop a.s. woensdag de EVGA Geforce 7600gs binnen in de aanbieding voor 125 euro, ik ga daarvoor denk ik.
     
  20. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Is een goede kaart :). Zie wel dat je de AGP versie koopt en niet de PCI-E (winkels kunnen er zich ook in vergissen).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina