[PS3] EU launch Playstation 3 uitgesteld

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Jel0, 6 sep 2006.

1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, ik denk eerlijk gezegd ook dat Halo3 hier samen met de ps3 uitkomt.
    Ze zijn toch al heel lang bezig met halo 3 en ook multiplayer testen aan het doen,... Dus zou idd wel eens gerust kunnen...

2. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Nu is 17 november niet echt de Emergence day voor Gears of War (in europa dan). Maar is maart de emergence month voor Halo 3 (in europa)

3. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    En er trekt iemand weer z'n scheur open in de States:

4. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt ik hoop dat iedereen die zelfingenomen Sony gasten eens een hele hele tijd links laat liggen. Kijk ik ben voor goede concurrentie, is beter voor de markt. En de os techniek (linux based) is momenteel echt nog wel beter dan wat Microsoft heeft (uit een security oogpunt bekeken). En aub nu niet beginnen over als domain user alles draaien want ik heb me al wat group policies in elkaar moeten draaien om de meest standaard programma's te kunnen laten draaien op Windows xp pro. Maar hoe Sony nu met 1 van de grootste markten ter wereld om gaat > ARROGANTIE TEN TOP.

5. Hoe durft die Ken nou nog steeds te gaan zeiken over de launch van de 360?
    Notabene de dag nadat ze hem voor de tweede keer uitstellen, i.p.v. een wereldwijde launch, worden het nog maar 2 landen en ze zullen ook nog maar maximaal 1 kwart van het beloofde aantal consoles beschikbaar hebben.

6. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Oh nee niet weer Sony over de Xbox he:emo:. Lijkt net of ze geen vertrouwen in hun product hebben, hmm_0/.

7. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Het zegt voldoende dat ze na zo'n afgang toch weer over de Xbox 360 moeten praten ipv over hun eigen debacle. :)

8. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe meer ze praten over "ja maar hun" (Xbox etc.) Hoe meer ze zich zelf voor lul zetten en dieper de afgrond inzakken...

Sorry voor alle Sony fans ...... Maar wat een sukkels daar zeg....... :b:

9. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad, het is nu niet bepaald een verstandige actie van ze....

10. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Hey is het waar dat er waarschijnlijk bij de launch van de PS3. Dat je daar dat een game erbij krijgt? Misschien dat het uistelde voor Europa, 2 games bij launch -_-

11. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Waar heb je dat gehoord?

Die kans zal zeer klein zijn, een pack waarbij een game zit voor een vriendelijk prijsje (zoals het SR 360 pack) lijkt mij iets realistischer, maar ik zou er niet op hopen.

12. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is zeker een harder klap voor sony de xbox 360 is in maart al meer dan een jaar uit en de ps 3 moet dan nog komen in europa zal me niks verbazen als er nog meer gezeik komt maar ja dat weet je met sony .Eens een kut bedrijf altijd een kut bedrijf

13. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    *Zucht...
    Dat kutbedrijf haalt prijzen binnen met digitale camera's, camera's, tv's, gsm's, ... De één is voor Sony, de ander niet, maar kutbedrijf?... Man man, wat is dat hier toch...?

14. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vooroordelen boss, vooroordelen....of gewoon meeloperij. Vergeet niet dat het gemiddelde niveau hier bestaat uit middelbare-school pubertjes die nog maar net zichzelf aan het ontdekken zijn, laat staan ergens een (eigen) objectieve mening over kunnen vormen. Trek het je niet aan en laat ze lekker :b:

Laatst bewerkt: 9 sep 2006
  15. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Een Xbox site :b:

16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik geen excuus. Mensen kunnen ook gewoon nadenken voordat ze iets posten of, indien dit moeilijk is voor ze, niets posten dan alleen die op vooroordelen of meeloperij gebaseerde crap waar sommigen hier mee te koop lopen....

Begrijp me niet verkeerd, ieder mag een mening hebben maar het verschil in waarde zit um voor mij in de beargumentatie van die specifieke mening/gedachte. Waar sommigen dat hier heel netjes doen (zoals MacDennis, die ook alles behalve positief over Sony praat maar dit tenminste meestal combineert met goede beargumentatie), bestaat het overgrote deel helaas nog altijd uit mensen die maar wat roepen, of de massa nalullen (in dit geval dus over Sony) en dat rechtvaardigen met de uitspraak dat we hier op een Xbox site zitten en dat allemaal maar moet kunnen. Want wat zijn we met z'n allen soms toch een stelletje kuddedieren.

Laatst bewerkt: 9 sep 2006
  17. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als we nou eens een aanbieding zouden maken voor iedereen die een PS3 heeft gereserveerd of uberhaupt een aanbieding van 600 euri met als titel de "als je nu al next gen wilt gamen pack". Zou dat werken? Uiteraard zit er voordeel aan de bundel, want we willen graag dat iedereen die die 600 euri opzij heeft gezet het aan ons gaat uitgeven.

(Zal ik hier een eigen topic van maken?)

18. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie hier een bundel op aankomst:p

19. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Dus dat er een pakket komt van 600 euro met de 360 en heel veel extra's?

20. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zou Xbox een nog sterker merk maken:

1 ) Blizzard on board (sorry Paul dat ik daar alweer over begin ;)).
    2 ) Een echt goede Squaresoft RPG (Final Fantasy 7 prequel).
    3 ) Een first party Microsoft game in de stijl van Loco Roco, licence Barbapapa en jullie hebben de perfecte setup om mee aan de slag te gaan. Want Microsoft mist absoluut nog een cartoony, knuffelbare game. En verder heeft Barpapa volgens mij zowel in Europa als in Japan (van Amerika weet ik het niet) een goede naam & image bekendheid.

Deel Deze Pagina