[PS4] PS3: De Games.

Discussie in 'Games' gestart door boss, 25 jan 2006.

  1. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het niet over floppen, ik zeg alleen dat het er niet super mooi uitziet, en dan ik er niet kan afleiden dat het 20 GB is.
     
  2. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    We praten hier over een 1e generatie game dus wat verwacht je dan ? Graphics van het kaliber Gears of War ? Resistance ziet er voor een launchgame gewoon prima uit. En dat de game 20 GB eist hoef je in principe niet direct ergens van af te leiden. De ontwikkelaars zijn met deze uitspraak naar buiten gekomen dus zij zullen het wel bij de rechte eind hebben.
     
  3. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Spring 2006 zou de PS 3 toch al een wereldwijde release krijgen? :'-( :lol:
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    1. Wat heeft dit met games te maken?
    2. Waarom pak je een quote van mij erbij?
    3. Waarom loop je weer fanboyistisch te posten en mensen uit te dagen?
     
  5. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Rapporteer het even anders, want deze etter loopt de laatste dagen alleen maar mensen uit te dagen met zijn reacties.
     
  6. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    En zo iemand noemt zich AJAX supporter.

    Dat soort gedrag werd 60 jaar geleden misschien geaccepteerd. :{

    Valt niet mee als je geliefde PS3 wat kritiek krijgt he? Maar ik zal wel even vertellen dat de PS3 geweldig is.

    /Mod Doe jij nou eens normaal -/-Kameo
     
  7. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je weet dat 1080p filmpjes van een paar minuten al snel 1 GB kan wegen, kan ik me voorstellen waar ze die 20 GB aam hebben opgemaakt. En alle talen neemt ook zijn tijd in beslag. Bij 360 games wordt er op de disc in Nederland bv geen duits of frans gedaan, daar wordt alles gelokaliseerd. Die 20 Gb weet ik nu dus ook waar ze die vandaan hebben. Ze zeggen dat een level 300 mb weegt, en ze hebben 40 levels, dan is dan al mooi 12 GB :9

    None the less is deze game wel vet. De sfeer is cool en de setting, origineel verhaal! Ik hoop dat het niet alleen maar op de aliens gaat, en dat er ook een dieper liggende verhaal ligt. Kan het echt een stoere titel maken.

    Bron: http://blogs.ign.com/Ted-Insomniac
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2006
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Kritiek geven is helemaal niet erg, maar dat hoeft niet op de manier waarop jij het doet. Je mening onderbouwen zal al een hele grote verbetering zijn in die posts van je.
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    @ Rikkel: Het zijn geen aliens: Het zijn mensen die chimera hebben,... Nogal rare shit is er allemaal gaande. Maarja, hoe het verhaal volledig in elkaar zit weet ik ook niet...
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Ten eerste wordt er altijd gesuggereerd door verschillende individuen dat de PS3 krachtiger is dan de Xbox 360. Daarnaast komt de console een jaar later uit dan de 360. Heb je weleens de 1e generatie games van de PS2 vergeleken met die van de Xbox? Dat is dus helemaal geen excuus.

    Daarnaast ziet Resistance er wel cool uit, maar ik heb zwaar het gevoel dat het weer de zoveelste shooter is, maar nu met bijv 40 mensen online ipv 16 of iets dergelijks. De echt vernieuwende dingen moet ik nog zien.
     
  11. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Deze excuus gaat ook niet op, want bij jouw gaat het telkens om vernieuwde gameplay. Maar goed voor jou is de Wii de beste console he aangezien er toch amper wat zinnigs uit je mond komt over de PS3 en de 360 :emo: Daarnaast kan ik mij niet herinneren dat Insomniac games ons had beloofd om een vernieuwende shooter op de markt te brengen :{
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 sep 2006
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    40 man online, dat moet ik nog zien. Met Perfect Dark Zero hoorde je volgens mij ook van die verhalen met 64 man online (of overdrijf ik nu), maar uiteindelijk was dat ook niet haalbaar. Ik geloof wel dat je met 40 man online kan, maar of dat dan ook zonder lag is....dat weet ik niet. Ik heb liever met minder man online en dan dat het lekker soepel loopt. Lag kan een spelletje aardig verpesten. Ik kijk bijv. al uit naar de 4 vs 4 optie met Gears of war
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2006
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    daar ga je weer de fout in. Er zijn zeker wel zinnige dingen uit mn mond gekomen over de 360 en zelfs over de PS3. Van jou zou ik dat echter niet kunnen zeggen, maar je bent vast verblind door je fanboy-gedrag. Als er maar een enkel slecht bericht komt over de 360 of Wii ben jij de eerste die de console weer gaat afzeiken. Daarnaast gaat het niet altijd om vernieuwende gameplay, maar telkens hetzelfde shooterprincipe, maar dan in een ander universum... dat is nou niet echt leuk na 1000 van die games. Ik zeg niet gelijk dat die game slecht is, maar ik ben er alleen in teleurgesteld. Net als dat ik teleurgesteld was over de Flood in Halo 2.

    Daarnaast geef je helemaal geen antwoord op mijn argument, maar je draait er omheen. Ik snap trouwens wel waarom: Je weet dat ik gelijk heb, maar je wilt het niet toegeven.

    Waarom zou ik negatief zijn over de PS3? Hij is duur en de launchlineup heeft voor mij niet veel speciaals. Hoe kan ik een fanboy zijn als ik de vorige generatie wel alle consoles heb? Ik geniet van goede, speciale games. Games als Yakuza en Okami op de PS2 bijvoorbeeld. Bij de launch van de PS3 zie ik voor MIJ echter geen geweldige games op een enkeling na.
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Nog wat devil may cry 4:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  15. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ziet er goed uit :)
     
  16. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Het stelt mij wat teleur. De "vuurbaas" ziet er wel heel goed uit met mooie vlam effecten, maar de rest vind ik niet zo bijzonder. Dat komt voor een deel denk ik omdat ze het spel op hun multiplatform engine ontwikkelen.

    Maar ik zal pas kunnen oordelen als ik de bewegende beelden op de TGS zie want dat kan een wereld van verschil maken. Ik heb het gevoel dat die TGS demo in hetzelfde level zal zijn als van die screens met op het laatst die eindbaas.
     
  17. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ziet er goed uit, alleen op de 2e screen, die paal/muur rechts. die heeft een vage texture.
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben ik wel mee eens eigelijk. Toen ik de eerste scans zag(slechte kwaliteit), dacht ik, wow, dit gaat wel cool zijn. Maar toen ik betere screens zag, zag ik dat het er niet zo geweldig uitziet. Hoop echt dat het er in volle actie ingame wel supermooi uitziet. We zullen zien he :).
     
  19. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ja maar het valt gewoon niet te ontkennen dat jij constant opzoek bent naar inoverende gameplay en je weet zelf ook wel dondersgoed dat je hiervoor bij de Wii moet zijn. Maar goed jij loopt al constant de Wii de hemel in te prijzen en laten we dan meteen het voorbeeld van Pro Evo 6 erbij halen waarin je zei dat de PS3 en Xbox 360 versies wel kunnen inpakken aangezien er ook een Wii versie in de maak is, of zijn we dit kinderachtige gedrag alweer vergeten ? Maar goed jij mag je mening hebben, maar loop aub niet telkens over inoverende gameplay te praten als we het over games als Resistance hebben. Het mag dan niet vernieuwend zijn, maar moet het dan ook slecht zijn ? Het feit dat de Wii geen indrukwekkende graphics kan leveren is in principe hetzelfde geval.

    Maar goed laten we maar on-topic gaan, want we dwalen nu wel erg af van het onderwerp.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 sep 2006
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702

    Waar heb jij je leesbril gekocht? Ik heb gezegd dat ik, wil die game ook komen weer een heel grote reden heb om de PS3 en Xbox 360 niet te kopen. Doei doei die twee consoles voor MIJ dus.
     

Deel Deze Pagina