Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet zeker maar....NO! Maar daar staat toch achter je Tv iets geplakt over hoeveel hz die heeft.
     
  2. Fant

    Fant De opperfant

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, heb nix achterop zien zitten(TV is al oud...).
    Maar het komt er dus op neer dat Nintendo uit hun nekken lullen door Alleen 60hz op MP2 te zetten???
    lijkt me stom, want zo kopen mensen met 50hz de game niet...
     
  3. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    60 Hz weet ik niet maar over die kabel bij de 360 Premium wel; het is een mix je kan een component kabel voor HDTV gebruiken of gewoon de "standaard" composiet kabel voor gewone TV.

    Overigens ik heb een component kabel nodig, als jij die van jou niet gebruikt wil je hem dan ruilen tegen mijn standaard composiet kabel misschien (ongebruikt)? Als je hem toch niet gebruikt.. Zou tof zijn maar ik zou het begrijpen als je het niet zou doen _O_
     
  4. Fant

    Fant De opperfant

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus ik kan die kabel die ik bij het Premium pakket krijg in mijn gewone TV douwen?
    Dat zou mooi zijn...
    en euh... zon component kabel is dus wat je bij premium krijgt, en composiet een gewone XB360 to scart?
    Dan zou ik het opzich prima vinden, maar ik heb m'n 360 nog niet...
    Ik wacht op een grote smak geld, die gelukkig wel komt:9:thumbs:
     
  5. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt bij Premium een component en composiet in 1 kabel verwerkt zeg maar, bij de Core pack (de gewone van 300) krijg je alleen composiet. En ik heb net een HDTV alleen dus geen component =\

    Maar ik heb nog wel een VGA kabel liggen waarmee je de 360 op bv. monitoren aan kunt sluiten (= betere kwaliteit heb je hogere resolutie alleen wel kleiner beeld meestal, behalve als je een bigass monitor hebt :p) alleen heb ik die ingang op mijn TV nodig voor de PC. Daar wil ik jou component+composiet kabel (die dus in 1 zitten) ook anders wel tegen ruilen, of anders tegen die gewone composiet. Je zou me er een grote dienst mee doen :)
     
  6. Fant

    Fant De opperfant

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik snap het.
    En als je tegen die tijd nog geen component hebt, zou ik opzich best willen ruilen.:thumbs:*)
     
  7. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag is Saints Row twee keer vastgelopen.. en dat nog wel tijdens een ranked game. Waarom levert Microsoft dit wanproduct dat de Xbox 360 af vraag ik me af. Ok, in de eerste weken vastlopers, maar we zijn bijna één jaar verder!
     
  8. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou ik heel erg tof vinden, wanneer ga je een 360 kopen?
    Ik raadt het je in ieder geval aan ik was zelf eerst altijd Nintendo-fan maar nu vind ik de 360 toch zeker het tofste apparaat (over de Wii, ben ik twijfelachtig hoor :p).
     
  9. Fant

    Fant De opperfant

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt eraan...
    ik krijg binnenkort een flinke lading geld binnen.
    Dan koop ik hem zo snel mogelijk.
    Kan morgen zijn, maar kan ook pas november zijn...

    En ik ben al een geboren XBox fanboy(oude XBox wordt nog steeds volop gebruikt).:D
     
  10. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Onder het mom van beter laat dan nooit; Ik ga toch een 360 halen binnen niet al te lange tijd.

    Zijn er nog steeds veel consoles die je kunt retourneren aan MS omdat hij ermee kapt? Of valt het aantal mankementen inmiddels erg mee..?

    Bvd.
     
  11. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Geluk hebben denk ik. Aankoopbon bewaren en vertrouwen op de goede zorg van MS bij errors.

    Ik heb geen problemen gekend tot zover, een enkele vastloper daargelaten maar dat is volgens mij meer softwarematig geweest.

    Het ding maakt ongelovelijke herrie, trilt a-synchroon (soort zagen) vanaf de release datum, wordt heet als een idioot ondanks goede koeling maar schijnt niet stuk te krijgen. Probeer er een te krijgen met een stille dvd/harddisk (ook met arcadegames maakt de mijne echt veel lawaai). Ik zou een crash helemaal niet zo erg vinden op het moment, nu is er nog garantie...
     
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    hehe, ok, thanks. :)
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    overal in de wereld krijgen ze leuke aanbiedingen, behalve wij :'-(

    *snik
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Japan krijgt de core die was daar nog niet te koop .. de xbox 360 loopt daar niet goed
     
  15. Stripe

    Stripe Active Member

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik op de 360 een DIVX DVD kijken?
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee dat kan niet
     
  17. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet naar system/memory/harddrive/gamerprofile van je xbox360 dashbord en dan selecteer je "move" naar je mu.

    Je hebt dus je gamerprofile op je harddrive of op je mu, het is dus "of of" en niet "en en".
    Hoop dat je me begrepen hebt:)
     
  18. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Super duidelijk antwoord. Kwist niet dat de profile gelijk was aan je live account.
    Wel jammer dat je alleen een move kunt doen, want als je boxje kapot is kun je weinig meer " moven" .
    Dus al backup heb je er geen pepernoot aan.
     
  19. John14

    John14 Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    2
    hej
    ik had ff een vraagje
    ik krijg binnenkort een xbox 360
    mijn vraag is dus ik kan waarschijnelijk niet aan live komen en heb ook geen HD -TV ( wel een 51 cm philips en nog een oude aristona )

    is het dan wel waard om een xbox 360 te kopen terwijl ik aan belangrijke features zoals live niet aan kan komen :mad:

    alvast bedankt
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja en Nee ... het hangt af van wat voor soort games je houd ... De console blijft goed ... maar de on-line ervaring (content, on-line gameplay) is zeker de moeite waard.. Je moet dus keuzes maken
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina