ja dat wel, maar ik vind het leuk als ik alle achievements heb gehaald van een spel. de punten zie ik maar als een extratje *)
hey even een vraagje , ik zit nu ongeveer aan het einde van kameo ( al elementals ) en ik heb samen met mijn vriendin een co-op level gedaan alleen blijven die andere stuk of 6 op , locked staan , weet iemand hier hoe je de andere levels kan unlocken ??
@nightwolf: ik heb het spel zelf niet, maar er is een gratis co-op pack bij de marketplace, mischien staan ze daar tussen
@nightwolf: als je de single player zelf hebt uitgespeeld (steeds na een bepaalde wereld/ x aantal gedeeltes gehaald te hebben, krijg je een melding dat er een co-op missie beschikbaar is.. ik heb hem (single player) uitgespeeld en kreeg gaandeweg steeds een melding dat er een co-op missie bij was om te doen. Nu kan ik ze (geloof ik) allemaal doen (kiezen in ieder geval)..
Is er iemand die nog wel eens co-op speelt met Kameo?? Heb zelf de singleplayer nog niet eens uitgespeelt, maar wil ook wel graag co-op spelen. En de andere mensen stoppen alsmaar tijdens het potje. Zo kan ik natuurlijk geen achievements halen
Ik ben ermee bezig. Maar om alle co-op missies te halen moet je de hele game uitspelen. Moet nog 2 bosses in co-op missies halen en dan ook die A ranking achievements halen.
Ow ok. Ben tegelijk met Agent Smith bezig aan die co-op missies maar je mag mij toevoegen, wil ze wel nog is doen. Vind het zo een leuke game en moet trouwens nog die A ranking achievements halen ook. Weet er trouwens iemand wanneer je de achievement voor 'Game Complete' krijgt? Ik hoop niet dat het wanneer ja alle aardbeien hebt gevonden enz...
Heeft er trouwens iemand de 'Game completed achievement'? Want wat moet je doen om die te halen? Heb net ondervonden dat er 'eyes spirits' zijn, zit nu in een soort museum waar je al uw spirits kunt nakijken en aan standbeeld van Thorn zit zo een rode 'eye spirit' Weet er iemand wat ik moet doen om deze te hebben?
Om de ''Game Completed Achievement'' te krijgen moet je alle fruits, elixers en eyes spirits verzamelen Zoek anders even een faq op IGN waarin alle 100 fruits staan vermeld En wat betreft je laatste vraag: als ik mij niet vergis moet je op die standbeeld een bom gooien met thurmite (hoe hij ook maar heet). Succes! :b:
Had ik ondertussen gedaan ja. Nu heb ik het door wat je allemaal moet doen. Ben ermee bezig. Wel nog uitdagende achievement!!
Vraagje over het verslaan van de shadow trolls: Heb hier nogal veel moeite mee en ben nu bij Major Ruin aangekomen. Het lukt me maar niet om deze shadow troll te verslaan. Wordt al heel snel vastgegrepen door die light spirits en ik kom dan niet meer los, dus ga ik dood. Bij de vorige shadow troll kwam ik nog wel eens los door die zwerm die voorbij vloog maar die heb je hier dus niet. Heeft iemand tips om deze shadow troll te verslaan? Spel is gewoon super maar die shadow trolls maken het voor mij soms frustrerend lastig
de nieuwe Achievements van Kameo zijn uitgekomen Kameo Elements of Power Thorn's Castle Expert Beat Thorn's Castle in Expert Mode 0 Forgotten Forest Expert Beat Forgotten Forest in Expert Mode 0 Water Temple Expert Beat Water Temple in Expert Mode 0 Snow Temple Expert Beat Snow Temple in Expert Mode 0 Thorn's Pass Expert Beat Thorn's Pass in Expert Mode 0 Thorn's Airship Expert Beat Thorn's Airship in Expert Mode 0 Castle Time Attack 'A' 'A' rank on Time Attack (Thorn's Castle) 0 Forest Time Attack 'A' 'A' rank on Time Attack (Forgotten Forest) 0 Water Time Attack 'A' 'A' rank on Time Attack (Water Temple) 0 Snow Time Attack 'A' 'A' rank on Time Attack (Snow Temple) 0 Pass Time Attack 'A' 'A' rank on Time Attack (Thorn's Pass) 0 Airship Time Attack 'A' 'A' rank on Time Attack (Thorn's Airship) 0 Treasure Hunter You've found a mythical Mystery Gem! (Rune Battle) 0 Rune Champion You earned 5000 runes in a single battle! 0 And the winner is... You've downloaded the winning skins from the Kameo Design-A-Skin competition! 0