hij is zeker vet. heb m gister 1,5 uur gespeeld, in het begin moet je er even inkomen en wordt er veel uitgelegd maar daarna komt ie goed op gang. Alleen de stem van die homo is erg irritant... Verder erg leuk om te spelen
Ik dacht dat hij pas de 9e uitkwam, blijkbaar ligt hij al hier in de winkels samen met dead rising. Helaas heb ik nog me loon niet binnen anders had ik hem allang meegenomen.
Heb de game net een tijdje gespeeld. Ik moet zeggen dat het best goed bevalt. Alleen vind ik het tot nu toe niet echt next gen. De gesprekkken zijn niet allemaal gesproken en het zijn vaak stilstaande beelden. En die homo is zeker irritant. Dit is trouwens wel de eerste keer dat ik zoiets in een game zie. Best appart!! Wel een leuk spel!!
Ben er totaal niet mee eens met de mensen die zeggen niet next gen. Dat is het degelijk. Probeer dit spel maar op de oude xbox af te spelen. groot verschil tussen 128 bit rpg spel en 256 bit spel. die lichteffect en de gebouwen. de gebouwen in de verte. niks mis mee en mooie kleding. Ben er zeer tevreden mee. Ik vind het heerlijk dat die homo er bij zit. dat voegt wat bij. het is alleen maar hetero wereld. meisje en jongen, nou in japan zijn ze daar in anders tegen. en gelukkig hebben ze het niet in europa/amerika geedit en een vrouw van gemaakt. Lekker uncut dus.
Kan iemand die het spel heeft mij vertellen of het mogenlijk is om het spel te spelen met de gesproken text in het japans met engelse ondertiteling?? Ik hoor namenlijk dat de gesproken text in het engels niet altijd even goed is.. (wat et eigenlijk nooit is in games)
Ik had vanmiddag nog Gammo gezien waarin ze zeiden dat het mogelijk is om ook voor de Japanse tekst te kunnen zien dus dan mag je wel een ondertiteling verwachten lijkt me hé
haha.. je hebt gelijk sorry o well, ik ben blij dat het kan ga dalijk ff de stad in en dan neem ik die game wel mee
Relaxte game zeg. schrok alleen wel in begin toen sommige teksten niet werden gescproken. Denk kut kapotte disc ofzo. Ik opnieuw opstarten maar het hoort dus. Zitten wel coole golems bij tot nu toe en volgens mij worden ze nog veel stoerder. Weet trouwens iemand hoeveel playable chars er zinj (dus zonder golems) maar karaters als atsuma en raiker enzo Myketo irriteer ik me niet echt aan trouwens. vond hem werl grappig
ik ben opzich ook wel van plan om deze game te halen en ik ben ook big fan van RPG's, maar er moet wel een goede sfeer inzitte, en voor wat ik heb gezien heeft dit spel dat wel, alleen ben ik benieuwd hoe groot het spel is, want ik verlang weer naar een game waar je echt een eeuwigheid mee bezig kan zijn wat bij saint's row bijvoorbeeld maar 5 dagen was. Dus, is de spelwereld groot en zijn die golems een beetje moeilijk te verzamele of is het eigenlijk snel uitgespeeld
ik ben nu twee dagen bezig en ben op 21 procent volgens de game (heb wel aantal keren beetje lopen levelen) maar volgens mij duurt het wel als je alles wilt doen
Ja dat dacht ik dus ook. En dat bedoel ik ook van dat het niet echt next gen is. De gesprekken zijn stil staande beelden ( meestal) in bijvoorbeeld ffx is dit veel levendiger gedaan. Ok de grafix zijn in bepaalde gebieden zeker wel next gen. Maar next gen betekent niet alleen maar wat mooiere grafix. De gevechten zijn bijvoorbeeld ook niet zo heel mooi kwa grafix ( behalve dan bepaalde moves) Begrijp niet verkeerd het is een heel leuk spel om te spelen, ga het ook zeker (proberen) uitspelen. Alleen het kan beter, misshien ook iets meer uitdaging. Nu is het zo dat na elk gevecht je hp en sp word aangevult en dat je overal kan saven. Kan dus gewoon alleemaal supermoves gebruiken want het sp balkje vult zich toch elke keer weer aan ( behalve dan als je vp punten op zijn)
Ben bang dat jullie dit spel in het Japans moeten zetten. Het zijn geen stilstaande beelden en er wordt altijd gesproken. Nou ik speel het mooi op z'n origineel met originele stemmen. De engelse versie is niet vertaald dat was al bekend. zet het lekker om in het japans.
mischien dat jullie kunnen zeggen hoe ver jullie zijn. IK ben zit nu op 48%, ben in junk city en heb 17 uur gespeeld. Atsuma en de andere spelers zijn level 26 en de golems zitten tussen de 30 en de 40
ik ben net uit junk city zit op 48%. me chars zijn level 32 ongeveer me golems zou ik echt niet weten. (bravo vier menselijke karakters.)
Wat heb je eigenlijk aan die golems. Ik blijf toch gewoon spelen met de menselijke karakters anders krijgen die dus geen sp punten. Wel leuk om ze allemaal te verzamelen maar eigenlijk heb er niet veel aan! Toch?
De Golems is een deel van het verhaal in het spel en het voegt ook wat bij toe. En bovendien zijn die golems bedoelt om ze allemaal te vangen voor een achievement en dat je ze op xbox live kunt gebruiken tegen andere spelers. Bouw hun lv hoger door steeds te vechten. Wel een grappige optie. Ik zet altijd 1 golem in. \o/