Saints Row helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 1 sep 2006.

  1. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een paar keer achter elkaar op (A) drukken. Je zult wel vaker van die pieces tegenkomen :+.
     
  2. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    huh ? je moet toch 3 of 4 van die verschillende combinaties tikken ? dan kan ik niet a blijven drukken want dan lukt ie niet
     
  3. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is toch die missie dat je eerst die garage van Donny moet slopen? Daarna wordt Donny gered door Lynn (zn guardian angel) en dan moet je ze gewoon volgen (doen alsof je ze wil vermoorden) zodat die donny niks verdenkt. Niet ze kapot schieten ofzo, die Lynn is een undercover van de Saints he :)
     
  4. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik had het probleem dat ik de Carnales al uitgeroeid had toen ik die auto moest vinden. Uren zitten cruisen, niks gevonden. Uiteindelijk kreeg ik hem via een Snatch missie van de carnales, heb gewoon die auto gestolen en de snatch missie gecancelled :)
     
  5. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1

    had ik dus ook
    , er zijn maar 8 mogelijke toetsen per 1
    gewoon paar keer proberen

    wel erg kut
     
  6. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm ik kon gewoon een paar keer achter elkaar op A drukken en toen kwam er een mooie tag te staan :)
     
  7. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daarom. :+


    Mensen, voor de meest duidelijke duidelijkheid, staan er geen icoontje's onderin je scherm, gewoon paar keer op de (A) rammen.:b:
     
  8. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    vraag over de missie dat je een vliegtuig moet neer halen.

    Ok ik heb deze missie al 5 x gedaan maar elke keer ga ik dood. Mijn vraag is nu hoe hebben jullie hem gedaan en welke makkelijke trucjes hebben jullie ? (ik wordt gekilled door de bazooka's!)
     
  9. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    met je ak alleen op die luitjes op het dak knallen... daarna met die auto's bezig houden totdat je het vliegtuig ziet en die neerknallen met je bazooka en tada
     
  10. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoef je hem maar 1 keer te raken ?? met bazooka ? PS die mannetjes neerschieten is wel erg moeilijk...
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2006
  11. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    viel bij mij nog wel mee... als je er maar een paar minder hebt word het al makkelijker ( meestal schieten ze toch mis :+ ) en volgens mij hoef je het vliegtuig maar 1 keer in zijn kont te raken met een bazooka.
     
  12. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    ...heb je hem loopt je xbox vast :mad: !!! KUT 360 denk ik dan he !

    maar je moet 3 keer raken met de bazookas... en het is nog steeds moeilijk :mad:

    \kut xbox !
     
  13. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    oke maar het is dus wel gelukt! :) hopelijk lukt hij zo nog een keer ! dat probleem had ik trouwens ook met een snatch op level 8
     
  14. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    WOooooooooooooooohoooooo !!! het is gelukt, bedankt mensen !! :D
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    wie weet hoe je hijacking level 5 van Los Carnales moet aanpakken(bij vliegveld)

    dan heb je een auto die je voor de helft stuk heb gemaakt en heb je 3 sterren :mad:
    echt irri
     
  16. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Probeer niet die auto te beschadigen maar wacht totdat de auto ergenst op botst, en probeer dan het ventje achter 't stuur te beschieten. Dan heb je meer ''auto health'' en kan hoef je niet echt op te letten voor politie of iets anders, omdat ze hem toch niet echt kapot krijgen.
     
  17. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan opeens geen missie's meer doen van de vice kings en van los carnales...
    weet iemand hoe dit kan of moet ik eerst de rollerz ook zover uitspelen totdat ik weer verder kan... want ik heb ook geen eindfilmpje gezien hoe het is afgelopen met die kerels....
     
  18. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Voordat de laatste missies van een gang uberhaupt zichtbaar worden, moet je eerst alle "stronghold" missies doen die bij die gang horen.
     
  19. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    aight... dan ga ik dat vanavond maar eens doen:) ik dacht al wtf is dit voor aanfluiting:p
     
  20. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap die hitman missies niet. hoe vind je die mensen in de wijk>>> hoe weet ik welke wijk ik rijd!? en als ik in die wijk rijd hoe zie je dan dat hij het is!? rood pijltje ofzo!? kan iemand helpen!!!
     

Deel Deze Pagina