HD film

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door miQe Amersfoort, 11 sep 2006.

  1. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    He mensen. Ik heb een film in HDtv kwaliteit op me pc staan. Nou wil ik m bekijken maar Windows Media Player accepteert m niet...
    Waar kan ik m wel mee afspelen??? Bestand is 7,1 Gb groot,....

    Ik heb ook een 360. Dus zou hem eventueel ook op een dvd'tje kunnen branden. Dan is dit vraag 2.... Met welk programma??

    Ik heb zitten google'n maar lukt me niet te vinden. Hellup
     
  2. Alexander1989

    Alexander1989 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    ehhm, misschien speelt WMP hem niet af omdat het de verkeerde extensie is.. Wat voor type bestand is het (rechtermuisknop --> eigenschappen)
    als het bijvoorbeeld .mov is, dan heb je QuickTime nodig..
    laat dat ff weten aub ;)

    antwoord op vraag 2: Nero Burning Rom? als je die niet hebt is Burn4Free een redelijk (gratis) alternatief, check hier maar
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2006
  3. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Verspreid het woord! DE beste mediaplayer moet hier echt worden genoemd. Hier kan je de beste media player gratis downloaden, genaamd VLC player. Speelt alles af, van half-gedownloade bestanden tot mov, en alles ertussenin ook. Draait het niet in VLC, dan kan je het opgeven. Kleine kans dat een ander programma het wel zal draaien!
     
  4. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk codecs downloaden, wil je hem in windows media player draaiende krijgen. Windows Media Player is trouwens een bagger dvd-speel-programma maar dat terzijde. Codecs kan je vinden door te googlen op Kazaa Lite Codec Pack of terwijl k++ codec pack.
     
  5. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    ik had gsiteren het zelfde probleem. Zeker een MKV file :9. Gewoon VLC player instaleren, werkt perfect :).
     
  6. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon een .WMV-file, daarom snap ik niet dat Media Player m niet afspeelt. (ik had zowiezo .VOB .IFO en .BUP files verwacht). Codecs kan t ook niet aan liggen. Heb K-Lite Codec Pack dus....

    Ik heb gewoon Nero jah, maar die brand (volgens mij) zoiwezo geen WMV file's toch. En al zou hij dat doen, dan nog herkent mijn 360 m niet. Dan staat er (als je dashboard open hebt) in het vakje waar normaal "insert cd" staat "media cd" En dan leest ie m niet.
    spoilertje.........
    Ik kan wel zeggen dat ik m via nieuwsgroepen heb (ik share niet, alles wat ik binnen haal is voor eigen gebruik). Als hij daar in de groep "HDTV" staat, mag ik er toch vanuit gaan dat het ook echt een HD-film is of niet?
     
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    wat voor error geeft mediaplayer? Heb je sowieso de laatste versie?

    Nero kan alles branden, gewoon als data op je dvd flikkeren (dual layer)

    Of de 360 het pakt is idd een tweede.
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Vriendelijk bedankt voor je tip, ik heb hem nu ook op mijn PC staan :thumbs:
     
  9. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de nieuwe versie jah.. en ik heb ook de media player classic-versie,die wil nog wel eens bestanden afspelen die de bijv. de 10 serie's niet afspeelt.
    hij geeft bij de 10-serie's aan "ophalen van licentie's" (onderin waar nomaal staat "ophalen van media"), dan kan ik kiezen in een pop-up voor een licentie op te halen (bij license.sonopree.de), als ik die link wil openen zegt ie.... "dit type document heeft geen beveiligingscertificaat")

    Bij media player classics zegt ie "failed to render file"
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2006
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    oh das normaal dus een betaalde download (legaal)

    je betaald voor de licentie... No way dat je dat ding gaat afspelen dus.
     
  11. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Uuuuhm das dus bagger.... balen :'-(
    Ik down dat proggie van TheProf82 ff, misschien dan....
    Branden moet ik zowiezo ff een dvd voor halen. Hij is 7,1 Gb.
    We zullen zien of de 360 m ziet

    EDIT: hoooooo, dit kan t niet wezen, hahahaah.. ik kan jullie denk ik niet laten zien hoe t eruit ziet, maar t lijkt wel of me pc in de storing valt, allemaal kleurtjes door elkaar heen. (misschien wel leuk als je van t padje bent :9 )
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2006
  12. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet eens gaan naar www.microsoft.com en in de sectie van windows media player kijken daar staat een codec/mod of zo iets voor WMP ook HD films telaten afspelen ;)
     
  13. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx voor de info, ik ben ff erheen gegaan. Ik denk dat ik als ik het zo eens doorkijk er achteraf toch niets aan heb. Mijn beeldscherm is geen 1080p/i.
    Dan kan ik nog zoveel HD films hebben, HD zal ik t nooit kunnen zien.
    Ik ga het proberen te branden en kijken of mijn 360 het accepteert.
    Ik heb namelijk wel een HDtv van Samsung (LE40r71), daar moet t niet aan liggen :9

    Allemaal bedankt voor jullie info
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik zou dan wel een Dual Layer dvd halen want 7,1 gig passt nooit op een gewone dvd ;)
     
  15. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    :b: Zover was ik ook al, hahahaha.... toch bedankt ;)
     
  16. DonDadda

    DonDadda Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het alleen een officiele HD DVD is...

    Zou het kunnen zijn dat je xbox hem niet pakt, aangezien de HD addon nog niet uit is...

    Als DVD's gewoon betere resoluties kunnen krijgen is dat wel een goedkoop alternatief....;)
     

Deel Deze Pagina