Crackdown

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 21 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    de cover:

ik vind em niet zo mooi =(

2. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ikke zeker wel, lijkt me dope man! khou wel van dat stripverhaal sfeertje. lijkt me echt mooi deze game, lekker met auto's en lijken smeiten 8) .

3. jeroen13

jeroen13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit ga ik zeker weten kopen8). eerst leek t me helemaal niks maar nu ik gameplay gezien heb moet ik het echt hebben!!!!!!!!!de cover is trouwes ook wel mooi.:9

4. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is dit echt een spel voor de doelgroep 10 tot 14 jaar...

5. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze doen al die moeite om zo'n stad te ontwerpen maar de gameplay trekt op helemaal niets. Sorry, maar de filmpjes spreken boekdelen...waar slaat dat op, dumbass neger die een beetje in het rond springt.

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Wat moeten we met deze game? Gewoon een paar opdrachten voltooien en dan ben je klaar?

Edit:
    Dit spel bevat wel leuke RPG elementen! Als dit spel een gunstige release krijgt(geen concurentie) ga ik hem misschien wel halen! :+

Laatst bewerkt: 10 jul 2006
  7. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe gameplay vids te bekijken...HIER

8. basovich

basovich Guest

ik had veel verwacht van deze game maar nadat ik dit zie...blehhh

9. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    kijk net naar game kings en het lijkt me toch wel vet te worden. wil wel een free roam game kopen maar ik wil meer voertuigen dan alleen auto's.

10. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Alsof games ergens op slaan? :confused: Deze game lijktmij wel vet hoor, wel even review afwachten, maar wat ik zag bij gamekings zag er echt wel vet uit!

11. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    wat een BOUT game.
    Superman RPG hahahahahhahahah!!!!!!

12. Tecnomic

Tecnomic Guest

Erg hersenloos zoals we dat vaker van jou gewend zijn. Kom eens met argumenten aub.

13. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het al bekend is maar:

Onderwerp: 25 vierkante kilometers stad in Crackdown
    Datum: zondag 3 september 2006 - Auteur: Z@3 Redrum - Tip een vriend - Views: 218

Crackdown wordt momenteel misschien wat onderschat door veel mensen, maar we spreken hier ongetwijfeld over een aankomende toptitel voor de Xbox 360. Het spel heeft vandaag weer wat meer informatie uit weten te geven over zichzelf. De oppervlakte van Pacific City, de plaats waar je rond zult gaan rennen, zal namelijk zo'n 25 vierkante kilometers groot zijn. Daarnaast zal er zo'n 20 kilometer snelweg aanwezig zijn en zullen er veel hoge gebouwen als het Empire State Building aanwezig zijn. Deze is overigens 264 meter hoog en zal dus ingame zeer opvallend boven de stad uitsteken. In totaal zal het spel 175 unieke prop models kennen en 54 verschillende voertuigen bevatten welke destructieve werkingen kunnen hebben. Elke auto zou opgebouwd zijn uit zo'n 263 onderdelen welke allemaal kapot gemaakt kunnen worden en dus ook in de rondte kunnen vliegen bij een eventuele explosie.

Zie die mannetjes in de verte lopen, ik vind het er zeer goed uitzien!!

14. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mischien word het wat...

groot is het iniedergeval:D

15. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dit spel lijkt me echt verslavend omdat hoe langer je speelt hoe sterker je wordt \o/ ! En het ziet er gewoon geweldig uit.

17. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het zier er wel behoorlijk slecht uit

18. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    het heeft een bepaalde stijl, die stijl vind ik er zeker niet lelijk uit zien maar ieder zijn mening.

19. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Ik had laatst gamekings gekeken, die graphics zien er dus duidelijk niet slecht uit.
    Jullie oordelen alleen op plaatjes, dat zegt ook niet alles.
    Ikzelf vind het niet echt aantrekkelijk, FreeRoam + superheld ongein, bovendien heb ik geen 360, maar jullie kraken dit spel al meteen af om, ja waarom eigelijk? omdat je de plaatjes niet mooi vind? Lage resolutie filmpjes niet aantrekkelijk vind?

Het toppunt is wel de snotneus striker NL. Netjes beargumenteerd ook.
    Wat ik dus wil zeggen: ga nou eens niet 100% uit van plaatjes, en als je eens goed naar de laatste uitgebrachte illustraties gaat kijken, ziet dat er echt niet zo gigantisch slecht uit.
    Spreekt het genre je gewoon niet aan met dat superhero gedoe, net als mij, dan wilt dat niet zeggen dat dit meteen een verlept spel is voor mensen onder de 10 jaar...

Ik zie hier wel een toppertje in voortkomen om eerlijk te zeggen.

20. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Sinds wat ik gezien heb in gamekings lijkt het mij een supertof spel!
    Weereens iets anders:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina