Laatste keer zag ik een groep spelen in team chean(.) (kettingen opnemen) 6tegen6(.)Opeens gingen 5 spelers van de 6 eruit(.) Diegene dat erin blijft en zijn match uitspeelt krijgt zonder pardon 1rank omhoog zonder wat te doen(.) En natuurlijk iedereen om de beurt deden het dan(.) Ook soort van cheaten (!)
lol cheaten is echt klote inderdaad.. net als bij PDZ, de cheat dat bij spree-ers (wat een kut woord om te schrijven) de kogels niet verder uit elkaar gaan als ze de knop lang ingehouden houden. Echt ultra iritant.. het enige wat je kunt doen is ze ZSFM (zo snel fucking mogelijk) een headshotje geven.. en als je dat niet kunt ben je zwaar de lul.. kun je het wel, is je armor altijd weg, en word het volgende gevechtje een stuk pittiger tegen andere headshotters (mensen die schieten voor de headshot)
ik ken dit , gebeurde al in de Rainbow Six serie op de oude xbox zijn vooral amerikanen met een Cable modem die dit flikken , fransen zin er ook erg goed in , zijn gewoon 2 klote volkjes die niet normaal kunnen spelen en zo willen winnen , doen ze door hun modem heel even op standby te zetten inderdaad.... persoonlijk flikker ik dat soort lui gelijk uit als ik een kamer host en dit soort gedrag zie in de kamer of hoor van medespelers...... speel sowieso meer met nederlanders , die hebben over het algemeen adsl en daar kan dit niet......
cheaters Ze zouden op de 360 gewoon zo'n menu moeten maken als op xboxconnect , daar ken je spelers kicken en zorgen dat ze nooit meer in room kunnen komen , tevens kan je daar instellen dat mensen met een slechte connectie niet in jouw room kunnen komen . Waarom kan dit dan niet op xboxlive ? Ik betaal veel geld voor een goede verbinding en dan heb je nog constant lag door die gasten met hun flutverbinding .
mensen kicken kan altijd , het vervelende is alleen dat op de xbox 360 ze gewoon weer binnen kunnen komen......maar geloof mij de aanhouder wint , wat ook helpt is masaal met zijn alle op die vervelende speler gaan schieten zodra het spel begint , erg leuk en een goede stimulans om de kamer snel te verlaten
Ja inderdaad *Magneto zoals je het zegt,bannen kan niet... Nu de laatste week/dagen nog maar 1 broek cheatertje tegengekomen. Pak vanaf nu altijd file complait ofzoiets. En meld het aan Ms of ze er wat aan doen?
Wanneer je iemand een negatieve review geeft, is de kans ook een stuk kleiner dat je ze via matchmaking tegenkomt.
Ik heb het hier al gezegd...de naam ''gamer'' zullen zon mensen zichzelf nooit kunnen noemen of zullen zelf weten dat ze het niet zijn. Papas speciale router aanzetten.
Al tijdje geleden dat ik nog cheaters heb gespot...Nu alleen die fooking lag nog wegwerken. Rank 23* Gangsta brawl
Ik weet niet of het hackers waren, Maar ik had een keer. Ik werd gespawnd met protect de pimp met geen wapens en de pimp kon ook geen pimp slap en de andere teams had wel wapens!
Ja, maar soms zijn het ook geen cheaters, soms kunnen die mensen er ook niks aan doen. Ik was een keertje met Protect The Pimp al dood voordat de game goed en wel onderweg was. We vielen gewoon dood neer, geraakt door iemand. Maar ja, die gozer vond het al zo raar dat we allemaal niet reageerden op hem terwijl hij ons afknalde