[PC] World of Warcraft [Deel 13]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    diaf
     
  2. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtf, ik log net in, is mn prpaid time afgelopen.. 8)
    Ben ik nooit op voorberijd xD
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Band of Unending Life
    Binds when picked up
    Unique
    Finger
    +10 Strength
    +10 Agility
    +9 Stamina
    +8 Intellect
    +7 Spirit
    Classes: Druid

    Heb al mijn reagents maar gekocht. Ik had een hele zooi scarabs, maar nooit degene die ik nodig had. Fantastische ring! En éindelijk ben ik over de grens van 1000 AP heen (dps is 128.5 :x).
     
  4. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben woedend op blizzard:
    [​IMG]
    [​IMG]

    Banned van official forum
     
  5. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Nef eindelijk voor de eerste keer neer :)

    [​IMG]
     
  6. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    GZ :D
    Heerlijk moment :cool:


    Edit: AMG! Oomkin!
     
  7. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Nef eerste keer daun is inderdaad one to remember. :cool: *memories*
     
  8. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Yup zal mijn ogen wel is openhouden. :)
     
  9. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, maar ik zou je ook gebanned hebben na dat soort uitspraken. Van een moderator had ik wel wat meer verstand verwacht. Zoiets zeg je toch niet? =(
     
  10. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    So true..
     
  11. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Als je al meerdere weken iedere avond 10 discs krijgt bij iedere raid. Als je raid avonden moet cancellen omdat iedere paar minuten minsten 10 man van je raid disconnecten, als je totaal niet meer fatsoenlijk kan spelen en je report het met duizenden mensen avond na avond.. Dan is zo'n reactie geheel op zijn plaats.
     
  12. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwa, ik speel al tijden op Stormreaver maar kan me er nou eenmaal niet zo druk om maken.

    En zelfs na al het gejank zijn er altijd nog fatsoenlijkere manieren om je mening te uiten. Maargoed :)

    /care
     
  13. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Fatsoenlijk je mening uiten heeft geen zin bij blizzard, er is een topic gaande waar ik dat in heb gepost waar het al 15! pagina's lang is. Geen enkel antwoord niet eens een uitleg ik vind dat nogal schofterig op deze manier.

    Ze geven geen enkele flikker om je, waarom zou ik dan wel om hun geven?

    Edit: 16 pagina's nog geen info helemaal niks niet eens excuses voor het bellaberde tering zooitje dat ze ervan hebben gemaakt.
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2006
  14. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je eigenlijk wel gelezen wat hij schrijft over de towers, waar hebben we hier eigenlijk over?!?! Over een computerspel!, het kan je de laatste dagen toch niet ontgaan zijn met al die documentaires wat voor een menselijke tragedie vijf jaar plaats vond. En dat heel veel gezinnen en families na die dag met een heel groot verlies verder moeten. En als je vervolgens zoiets gebruikt om je ongenoegen kenbaar te maken dan heb je weinig tot geen inlevingsvermogen. Zo'n reactie is totaal misplaatst en valt me dan ook behoorlijk van je tegen Orcrist dat je blijkbaar puur wegens collega moderator zijn, het voor hem opneemt.=(
     
  15. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Tja, als hier werd gezegd dat de crew in de towers moesten zitten dan wisten wij het ook wel.
     
  16. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    jup, wij zijn de weinige guild op de server met een moonkin, 2 shadowpriests en een bear tank als MT :)
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2006
  17. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Iets waar ik vele uren per dag in steek noem ik geen spel. En als je vervolgens keer op keer de community geheel negeert, niet eens meer contact opneemt met mensen die reporten. Wekenlang een server teistert met slechte verbinding waardoor het onmogelijk wordt om te raiden, en vervolgens nog geld durft te vragen om naar een andere server te worden overgeplaatst dan verdien je zo'n opmerking. En leer relativeren, dan zal je de vergelijking snappen.
     
  18. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Hij neemt het niet voor me op omdat ik een collega moderator ben, maar omdat hij het ermee eens is. Zowat de gehele server is het ermee eens dat het zo niet meer verder kan.

    Je moet niet alles letterlijk opvatten.
     
  19. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Relativeren..? volgens mij praat ik hier tegen een muur |:- .
    Jullie beide zijn me enorm tegengevallen. En ondanks dat je weet dat zulke opmerkingen niet kunnen probeer je iets wat super krom is recht te praten door mij een gebrek aan relativeringsvermogen te verwijten. Lompheid en afstomping deluxe, andere woorden heb ik er niet voor.
    Wat mij betreft gaan we weer verder over het computerspel world of warcraft want deze discussie is blijkbaar zinloos want je wilt het namelijk toch niet snappen.
     
  20. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Learn to read between the lines.

    Dat jij op een lekkere migration server zit waar je de problemen die wij ondervinden niet hebt, en als je al wat hebt is het vele malen minder. Dit voor 1 jaar lang en je hoort 1 jaar lang dat er wat aan gedaan wordt. Enkel gebeurt er niks het word alleen maar erger. Dan zeggen ze maar dat je moet migraten voor nog eens 20 dollar per character, dan kunnen ze dat soort reacties verwachten.

    Zoals ik al eerder zei je moet niet alles letterlijk opvatten wat er over de torens stond.
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina