ligt het aan mij of is je bokser in het begin zo langzaam? en de eerste paar gevechten win je makkelijk en ineens word het een stuk moeilijker en soms na een serie stoten staat hij stil wat is dat is hij moe??
Hoe doet je dat dan? Ik heb mijn eerste titelgevecht in career al gewonnen en 1 espn classic gewonnen, maar geen achievements
Burger King™ Achievement Win The BK ® Invitational Fight. 100 Dodge Achievement Win the Dodge sponsored fight. 100 EA SPORTS™ Achievement Win any EA SPORTS™ sponsored fight. 150 ESPN FNF Achievement Win any ESPN Friday Night Fight event. 150 ESPN PPV Achievement Win any ESPN Pay Per View fight event. 150 ESPN WNF Achievement Win any ESPN Wednesday Night Fight event. 150 Everlast™ Achievement Win the Everlast™ sponsored fight. 100 Under Armour® Achievement Win the Under Armour® sponsored fight. 100
als je iets in de fight store koopt en je krijgt bv 10 % meer power is dit dan alleen voor dat gevecht of voor altijd ook als je later weer wat anders koopt???? gr bamse
Die achievements zijn duidelijk, maar kom ik die gevechten vanzelf tegen als ik career en espn speel?
Eerste titelgevecht gewonnen en de eerste sponsorfight. Daarna moet ik verder in een grotere ring als local talent en ben ik nu al twee keer door dezelfde gast volledig afgemaakt. Wie doet me eens wat tips and tricks mbt controls, configs en slagen volgordes ed?
Morgen maar weer bikkelen om de laatste 2 achievements te halen, daarna op vrijdag door naar Saints Row
Weet je toevallig ook of je dat nog kan switchen tijdens een career? En wie helpt me eens met de beste controllerconfig?
Kan wel, maar toen ik daar achter kwam had ik al een nieuwe career gestart Het lukt me nu trouwens wel om alles op normal uit te spelen. Ik was trouwens in de veronderstelling dat je voor sommige achievements ipv career die espn-mode moet spelen, maar gisteren kwam ik tijdens career: espn wednesday fight oid tegen. Zitten alle achievements in de careermode verwerkt?
Ja je komt alle achievements tegen in de Careermode, je moet ze wel gelijk winnen want ze komen maar 1x!
Dit geldt niet voor alle achievements, maar wel voor sommige, zoals Everlast Event bv. Mis je die dan moet je opnieuw beginnen om die te halen.
Ik moet deze nog, maar vind het nu echt saai worden in de SP ( ook al een week niet gespeeld ofzo ) Everlast™ Achievement Win the Everlast™ sponsored fight. ESPN PPV Achievement Win any ESPN Pay Per View fight event