[Mmorpg] All Points Bulletin

Discussie in 'Algemeen' gestart door Timmeh, 6 dec 2005.

1. Tecnomic

Tecnomic Guest

@Orchist
    wil je Aub niet achterlijk doen? -_-

2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Zegt iemand die het vervolgens niet onderbouwt met argumenten, en tevens mijn naam fout spelt?

3. Tecnomic

Tecnomic Guest

@Orcrist(zo goed??? zucht)
    Gta had wel meer te bieden dan wat jij zegt. Wat dacht je van de erg grote stad?? de vrijheid die je had en de brute manier waarop je mensen kon killen en zo kan ik nog wel verder doorgaan. Dus kom dan ook niet met zo reactie want jij weet dondersgoed dat GTA haar succes niet alleen hieraan heeft te danken....

en Btw: je gaat mij niet vertellen dat jou Nederlands altijd geweldig ofwel soms? -_-

4. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Zoals je ook had kunnen zien in mijn post waar ik het uitleg, er stond nog een etcetera achter. De grote stad met de zogenaamde vrijheid, het mensen omzeep helpen, het was allemaal magertjes uitgewerkt imo.
    Over het cursief gedrukte, probeer je nou te insinueren dat wat ik hier post ik diep in mijn hard niet meen?

Heeft mijn naam iets met Nederlandse taalvaardigheid te maken?

5. KINKY

KINKY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar is het niet altijd zo dat je met mmorpg's ofzo moet betalen maandelijks?? Is dat met deze game ook niet dan????

6. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    GTA was voor de tijd dat het third person was ook al erg populair, maar vooral door simpelheid dat het was. Een game als Carmageddon was toch ook populair omdat je mensen kon dood rijden, toen het zombies werden was de game gelijk een stuk minder voor vele, terwijl de gameplay (besturing) hetzelfde was gebleven. Heeft dit dan temaken dat er mensen het fijn vinden om andere mensen aan te rijden?

Blijkbaar houden veel mensen van de gore die het meebrengt, of de gameplay goed is doet er dan in eens minder toe. Een game als GTA zou ook niks zijn zonder de gore. Maar om nou gelijk iemands menig als achterlijk te beschouwen...tja het is wel erg he als iemand tegen je heilige huisje (GTA) aanschopt he?!. Ik zelf deel de menig van Orcrist, GTA moet het gewoon van bepaalde aspecten hebben (gore, free roaming dit omdat het voor zijn tijd 1 van de eerste was, gangsta stijl), als je de verschillende gedeeltes (genres) eruit haalt blijken het niet meer dan gemiddelde gameplay elementen te zijn (persoonlijk gezien). Begrijp me niet verkeerd ik vind GTA altijd een leuke serie, dit meer door de vrijheid die het meebrengt, dan door de gameplay.

Voor de rest over deze game kan ik na deze 2de post nog niks zeggen, alleen dan dat ik hoop dat het wat word. ;)

7. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Het is natuurlijk nogal logisch, dat het schieten in GTA niet van het niveau van een 3th person shooter is, dat het rijden in een auto het niveau van een race-game heeft en dat van een game die gemiddeld een 9 krijgt:eek: Dat is nogal veel gevraagd vind ik. Dat kan natuurlijk niet, er word aan alles gewerkt dus kunnen ze niet net zoveel tijd en geld besteden aan b.v. schieten zoals dat in een Shooter Game word gedaan. Maar dat alles samen maakt een Free-Roaming game zo mooi. En GTA dus ook. Dat ze dit met een MMORPG gaan doen lijkt me best gaaf. Als de 3th person vieuw gewoon goed word uitgewerkt lijkt me dit best gaaf. Het duurt nog lang voor deze game uit is, dus ik verwacht nog veel.

8. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Het zijn stuk voor stuk gameplay elementen, die uiteindelijk de gehele gameplay vormen. Dan kan je niet vervolgens stellen dat die gehele gameplay wel top is. Als ze dit zelfs in een fantasy jasje hadden gegoten dan was die game gewoon gigantisch geflopt. Excess-Denied zegt het mooi imo, het is echt meer de free-roaming in een "real life" stad dan de gameplay. Maakt dat een goed spel? Nee. Maakt dat een vermakelijk spel? Ja, de verkoopcijfers liegen daar niet om.
    Daarom sta ik erg sceptisch tegenover een eventuele MMORPG die raakvlakken toont met de GTA serie, een MMORPG mag echt heel wat meer te bieden hebben dan deze mate van diepgang. Sowieso omdat je het bij een MMORPG niet zo snel van de casual gamer moet hebben, en tevens omdat ze bewezen hebben bij een "offline - versie" nog niet eens alles te kunnen perfectioneren. Laat staan als je het nog groter probeert aan te pakken.

9. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    STOERRRR!! die game ga ik cker hale als hij uit is

10. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel wat alleen de graphics zijn niet al te best...voor de Xbox 360 dan.

11. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0

All Points Bulletin is een Massive Multiplayer Online titel die uit de geest komt van de originele bedenker van de Grand Theft Auto serie. ‘Zijn’ concept zal hij nu voor Webzen vertalen in een online wereld die verdeeld is tussen de Politie en de Bendes, die beide vechten om controle over een enorme stad. De hoofdzaken zijn de ongelimiteerde vrijheid van de spelers om te doen en laten wat ze willen. Bendes zullen overvallen kunnen plegen of andere criminele daden begaan terwijl de politie zijn best zal doen om deze te verijdelen of vallen op te zetten. De winnaars van de dramatische shoot-outs, achtervolgingen, kraken, arrestaties of wat dan ook zal respect en geld verdienen die vervolgens gebruikt kan worden om het speelkarakter op allerlei manieren aan te passen. Het uiterlijk, de wapens, voertuigen en vele anderen voorwerpen en eigenschappen zijn aan te schaffen om je karakter te vormen zoals je zelf wenst.

Heb je eenmaal de uitrusting die je wenst, dan zul je weer op patrouille moeten in je ‘turf’, ofwel grond, die constant onder bedreiging is van andere spelers die natuurlijk graag jouw stekkie willen overnemen omdat hier de beste voorwerpen te vinden zijn. Het te pakken krijgen van grond wordt uiteraard steeds moeilijker als meer spelers en betere verdediging beschikbaar komt voor de verdedigers. Dit gaat door zelfs als spelers off-line zijn en moet daarom goed in de gaten gehouden worden. Ook is het uiteraard de bedoeling je eigen kenmerken op je grondgebied te plaatsen. Als bende plaats je graffiti en rijdt je rond in ‘gepimpte’ auto’ terwijl de politie vooral eer, teamwork en wapentuig voorop heeft staan. Jij verzint je eigen identiteit en verspreid die in de wereld van APB.

van xbw gamespace

12. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    koekoek!
    Pas was er een stukje van de game in Gamekings, de trailer.
    Het is dus van dezelfde maker die GTA heeft verzonnen en Crackdown maakt/heeft gemaakt.

13. Tecnomic

Tecnomic Guest

Waar heb je het over ? Deze game wordt ontwikkeld door Webzen die we o.a. ook kennen van Huxley. Dit is een koreaans bedrijf. Maar goed als ik een game eventueel als een echte ''GTA beater'' mag bestempelen dan is deze game het wel. Man het concept spreekt mij echt enorm aan, alleen jammer dat deze game pas ergens in 2008 zal verschijnen :'-( :mad:

Edit: My bad, dit zijn toch de ontwikkelaars van Crackdown. Webzen is de uitgever :+

Laatst bewerkt door een moderator: 12 sep 2006
  14. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, maar goed, de game wordt vast fucking vetjes...\o/
    Maar komt de game eigenlijk uit op de PS3?
    Ff kijken...

15. Tecnomic

Tecnomic Guest

Nope, maar daar hoef je ook niet vanuit gaan. Aangezien de bedenker van GTA vorige week al heeft gezegt dat hij zich voorlopig alleen op de 360 wil richten. Maar deze game zal ook op de PC verschijnen als ik het niet verkeerd heb :)

16. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, las ik ook pas.:)
    Misschien leuk als je tegen PC-gamers kan. Maar je zal wel weer echt een bakbeest in huis moeten hebben dan om deze game op je PC te spelen.

17. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit zo eens de startpost te lezen en je hebt volgens mij een nieuw genre ontwikkeld (MMROPG8)):+

18. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    @ hierboven, typfoutje moet kunnen Gijsbrecht.

En dan een half jaar verder.
    Wat is er allemaal voor nieuw rond deze game?
    De game zou in 2007 komen is dat ook het geval?
    Zijn er al meer details bekend?

Het gaat dus draaien op de UNR3 engine, reden genoeg om het spel al te kopen zou je zeggen haast, omdat alle topgames op die engine werken zoals al in het bericht beschreven staat.

Lees hieronder ook nog de preview van xbox360only.nl die een aantal maanden geleden is gemaakt, ik zie hem nu ook pas net.

Ook volgens deze bron komt de game binnen 2 maanden uit, wat mij grote lulkoek lijkt. Ik zal het al knap vinden als ze hem dit jaar uit kunnen brengen wat mij ook al een lastige opgave lijkt. Maar misschien is het ook de charme van de spelmaker dat er nog zó weinig bekend is en dat er ineens een game in de winkels ligt, maar hebben we dat ooit eerder gehad?

edit: Dat blijkt dus lulkoek te zijn van xbox360only want bij de gamepagina van xbw staat het volgende:
    ^
    click

Laatst bewerkt: 2 feb 2007
  19. Xiqu0n

Xiqu0n Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat het nog zolang duurt maar het ziet er echt goed uit.

20. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    KLinkt allemaal erg goed en veelbelovend!

maar goed, pas in 2008... kan me er dan momenteel ook niet erg druk over maken, maar op zich wel mooi... eerst GTA eind 2007, en 1 jaar later alweer APB, plus het feit dat dit soort games nooit vervelen dankzij het eeuwig kunnen spelen via xbox live.

Enige wat mij niet bevalt is de maandelijkse online fee... dit is iets wat ze nou juist niet moeten doen op een console...
    Phantasy star online had dit ook, deze was geen succes en de online fee was voor mij reden genoeg om hem niet te kopen.

Two worlds daarentegen, is weer geheel vrij... laten we hopen dat dat de trend wordt.

Deel Deze Pagina