[PC] World of Warcraft [Deel 13]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 3 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja maar jij kunt er nog wat aan doen dus. Ik geen ene flikker.
     
  2. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Waarom zie je eigenljk geen quiver bij een dwarf?
     
  3. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie die wel hoor...
     
  4. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Eerste try Cthun 69%, we keep on going! :<

    EDIT: 52% :)

    EDIT2: 26%
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2006
  5. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Na het spelen van het spel vanaf de eerste dag en misschien 1 maandje een ander spel te hebben gespeeld stop ik nu met WoW en ik zie wel wat ik met me account ga doen. Subscription gecancelled etc. De enige tip die ik aan iedereen kan geven is: roll nooit een druid :).
     
  6. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Heb zelf geen druid maar zo saai kan het toch niet zijn?
     
  7. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    @Orc: Ik snap dat je gefrustreerd bent. Maar jou reactie slaat nergens op en gaat veel en veel te ver. Zoiets kun je gewoon niet maken. Hopelijk besef jij dit nu ook. En ik snap niet wat jullie klagen. Het is voor het eerst dat er z'on grote MMORPG online is met talloze servers en talloze spelers. Blizzard heeft hier geen ervaring mee en er komen dus problemen voor zoals nu. Maar blizzard doet het vrij netjes tot nu naar mijn mening, bijna iedere week een update, regelmatig een grote update. Ze zijn nog steeds volop met het spel bezig, terwijl de winst allang binnen is. Kijk eens naar halo 2. Na een gegeven moment vol met cheaters, bungie deed er niks meer aan na een tijdje. Heel de game verpest. Waarom? Omdat het geld al binnen was en halo 3 prioriteit had waar daar kunnen ze nog meer winst mee halen.
     
  8. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Yey, p2 bereikt! \o/
     
  9. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is maar een tip.:thumbs: Roll een druid tot 60, kom je er binnen de kortste keren achter. Weet je ook meteen waarom de minst gespeelde class druid is;)
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    In raids toch echt wel. Een druids heal kost 3,5 seconde en 3,0 met talents. Paladins en priest zijn je meestal te snel af, waardoor je vaker heals aan het annuleren bent dan dat je ze cast, voor mijn gevoel. In de 'makkelijkere' raidinstances heb ik mensen bij trashmobs wel eens per ongeluk laten sterven doordat ik zo verveeld was en niet oplette (ok, dit was slechts een enkele keer, maar het is gebeurt!). In feite komt het erop neer dat je je overbodig voelt.
    Daarnaast klopt de gear gewoon niet. Tot diep in BWL is er alleen maar healing gear beschikbaar en dat werkt in raids wel fijn hoor, maar daarbuiten echt niet. Als een ware hybrid druid heb je héél veel verschillende stats nodig, maar dat kan gewoon niet in het systeem waarnaar gear wordt gemaakt op het moment. Ook zit de talentbuilld een beetje raar in elkaar (bijv. lagere mana costs voor shapeshiften in de balance tree, terwijl feral druids die skill juist erg hard nodig hebben).
    Toch blijf ik druid spelen, want er is een plek waar een druid schittert. En dat is mass-pvp! Je moet je geen bal aantrekken van die zeikerds die je dwingen te healen. Je moet feral speccen dan krijg je echt hele afwisselenden gevechten, een diverse speelstijl en omdat je maar één ding tegelijk kan, brengt dit ook veel strategie met zich mee. Bovendien is een druid in pvp een uitdaging, het is zeker geen easy-mode, maar wel erg veel fun (behalve tegen holy priests)
    Druids zijn een imba klasse tot aan 60. Daarna niet meer, omdat alle andere klasses ontzettend groeien door gear en druids niet. Naakt kan ik elke klasse pwnen, en in greens pre-60 staat de duid ook zijn mannetje. Maar als je een warlock in nemesis ziet, dan is je travelform de beste optie.



    en @ MasterApu. True, true, maar voor WoW betaal je voor elke dag dat je speelt. Halo 2 koop je 1 keer en dan kan je de komende jaren blijven spelen elke dag.
     
  11. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nou juist het probleem, hoe wil je aan echt imba feral gear komen als je feral spec bent. Natuurlijk kan je zeggen de PvP set maar dat is lang niet alles. Als je die eenmaal heb zal je heel wat points in Resto moeten proppen om aan andere feral gear te komen, waar n.b. rogues prio op hebben. Echt TOP!|:-
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Tsja, feral druids worden in mijn guild wel erkend. Al is de guild lang meer zo goed als vroeger. :+ Maar ik mag gewoon 1/29/21 zijn en druids worden bij een overschot aan healers ook wel eens feral ingezet of bij een gebrek aan tanks als vervangers. Ik kan me genoeg keren herrinneren dat er werd gezegd "Rogues and feral druids, bid/roll". Ik heb van de week Boots of the Vanguard gewonnen, geen rogue-prio, maar wel tegen rogues gerolled.
    Maar goed, niet alle guilds denken zo vrij ja, daar heb je helemaal gelijk in. Al moet ik heel eerlijk toegeven dat mensen tegenwoordig niet meer zo narrow-minded denken als vroeger. Dat valt me echt op. Ik weet me nog een Scarlet Monestary run te herrinneren waar de partymembers ruzie gingen maken over mijn rol. "Lol!! Druids can't heal!" <-> "FU, druids can't tank OR dps, imo, kick him then"

    En ja, de pvp set is gewoon ontoereikend. O-)
     
  13. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    w00000000000000000t

    Wat een avond! Neffy voor het eerst down met nieuwe guild. En ik heb lewt gekregen :cool:!

    Crul'shorukh, Edge of Chaos
    Binds when picked up
    Unique
    One-Hand Axe
    101 - 188 Damage Speed 2.30
    (62.8 damage per second)
    +13 Stamina
    Requires Level 60
    Equip: +36 Attack Power.

    0 Deaths @ Neffy Fight!

    Daarna gingen we voor de gein naar AQ40 en downden we Skeram op 1e try \o/! Toen trashies gedaan + 2 keer whipen op Sartura. :cool:

    Ik = Blij \o/
     
  14. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    We hadden een feral druid in de guild, die is geleaved. En daarna heb ik besloten dat we geen feral druids meer in de guild zouden hebben omdat alle druids feral wilden zijn. Leek mij de eerlijkste oplossing. Helaas betekende dat ook dat rogues prio op alle random leather kregen omdat resto druids niet die prio hebben. Maarja ik ben enorm blij dat ik er nu mee gestopt ben. Ga denk ik een 360 in huis halen :)
     
  15. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    pala's kunnen geen dps doen :p

    [​IMG]
     
  16. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    even een vraagje, welke mod moet ik installeren om coordinaten te zien ? en graag een linkje er bij ;) ... alvast bedankt.
     
  17. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Meh, giev internet please? Kwil drbij zijn :mad:
    Wedden dat ie dan neergaat? :p
     
  18. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Nah, we moeten iets beter focusen op de Eye's en de Dark glare maar voor de rest ging het goed, beste try was nog met 7 doden in p2 gegaan, daarna dikke wipefest. :+
     
  19. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Gister armaments gekregen dus vanaf volgende week loop ik rond met :

    Blessed Qiraji Pugio
    Binds when picked up
    One-Hand Dagger
    72 - 134 Damage Speed 1.70
    (60.6 damage per second)
    +7 Stamina
    Durability 75 / 75
    Requires Level 60
    Equip: Improves your chance to get a critical strike by 1%.
    Equip: Improves your chance to hit by 1%.
    Equip: +18 Attack Power.
    "The weapon is infused and reinforced with Elementium."
    Sells for 16 Gold 52 Silver 47 Copper to vendors
    Item Level 79
    Source: Quest

    <3
     
  20. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    nice,

    echt gaar mazrigos is nog neit on :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina