1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 25 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Klote voor jullie dat jullie zoveel problemen ermee hebben, ik ben mijn 360 8 dagen kwijt geweest een toen een splinternieuwe gekregen :confused: Echt raar dat er zulke uiteenlopende berichten zijn
     
  2. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon een splinternieuwe? hoe weet je dat? staat er geen "refurbished" op de doos :confused:
     
  3. Crawl_NL

    Crawl_NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag ook een furbie XBOX360 terug gekregen en eigenlijk doet het mij niet zoveel, het product is hetzelfde zolang hij het maar doet. Ook hier zat een sticker op de DVDlade en remote maar onze oosterburen staan bekend om goede plakkers....

    Service is top (met 3 dagen een 'nieuwe') ze zouden alleen wat aan die helpdesk mogen doen...
     
  4. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja! meer mensen aannamen ofzo. als ze zeggen dat er 10 minuten wachttijd is dan moet je een half uur wachten en dan heb je kans dat je ook nog een keer ingesprek krijgt! gister was ik er na een kwartier eindelijk door, terwijl ze zeiden dat ik 4 minuten moest wachten. vanaf nu denk ik gewoon: ik vermenigvuldig de wachttijd met 3 :x
     
  5. snarfjuh

    snarfjuh Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 is ook overleden, UPS heeft hem vandaag opgehaald.
    Ik ben benieuwd....
     
  6. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    en heb je al een mail gekregen dat ze het naar je hebben verzonden
    heb alleen mail gekregen dat ze het hebben ontvangen :{
     
  7. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    Nouja, na 6,5 week dat mijn 2de 360 weg is zijn ze er achtergekomen dat ze voorlopig geen nieuwe 360's meer op vooraad hebben voor uitzending..
    Ik vraag me af hoelang het duurt voordat ik eentje thuis heb :mad:
     
  8. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    klooooooote

    oh man talk about bad luck

    klote man nu kan ik echt lang gaan wachten
     
  9. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf? dus dan mogen wij (andere mensen die hem net hebben opgestuurd) ook wachten?

    het is wel een beetje goed nieuws, dat zal dan betekenen dat ze minder kapotte binnen krijgen O-)
     
  10. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    yeahhh

    mijn 360 is verzonden zo snel

    Je Xbox-videospelsysteem is verzonden. Je kunt het verwachten binnen 2 tot 5 dagen. Bedankt voor je geduld. Nog even en je kunt weer volop spelen.
     
  11. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox-videospelsysteem? kunnen ze het niet gewoon Xbox 360 noemen 8)

    hij is daar al wel aangekomen, maar nog geen bericht terug
     
  12. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    mischien moet je paar weekjes wachten omdat ze
    voorlopig geen nieuwe 360's meer op vooraad hebben voor uitzending :cool:
     
  13. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom sturen ze er wel een naar jou dan :confused: ik heb hem trouwens gisteren pas verstuurd.. O-)
     
  14. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik vind het niet normaal dat er nog zo mild over de wijze van MS gedacht wordt.

    Ik ben nu 4 !!! x360 consoles verder en ik verwacht een nieuwe/furby terug binnen enkele dagen. Als ik na deze WEER een defecte heb dan gaat er een brief bij die zending. Dan eis ik een nieuwe, ik betaal verdomme geen 399 eur voor zo'n systeem dat steeds maar kapot gaat!

    Fijn hoor dat enkelen van jullie hier al na 1x terugsturen al direct een nieuwe krijgen, maar ik denk toch dat de mensen die al meer dan 3x de dupe zijn geworden meer recht hebben op een nieuwe! Ik ben nu al 4 maanden bezig om een goed werkende 360 te krijgen! :mad:
    walgelijke manier van service vind ik het, MS kan niet eens na bijna een jaar release ophelderen waarom de consoles uberhaubt kapot gaan!

    Leuk hoor dat het maar 2% is ofzo, ik vind het 2% teveel! en helemaal dat het mij al 4x overkomen is!

    Technisch gezien zit die 360 NIET goed inelkaar. Ongeacht of het nou aan de koeling ligt van de videokaart, of koeling van de CPU.

    dit kan zo niet, hebben we wettelijk gezien niet ergens spraak op nu ?! :confused:
     
  15. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had het maandag verzonden
    dus mischien krijg je het morgen die mailtje
    ach jah anders moet je paar weken wacht
    die paar weken gaan toch zo snel }:]
     
  16. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe mij krijg je niet bang met dat soort praatjes! =(
     
  17. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Vorige week woensdag een gereviseerde 360 gehad, en vandaag alweer kapot, gaat lekker zeg.

    En Fardo, 2% geloof je hetzelf? Meer dan de helft van de mensen die geregistreerd zijn bij XBW posten op heel dit forum niet (meer).
    Vier vrienden ken ik met een Xbox 360, en die zijn allemaal 1 x kapot gegaan, bij mij nu al 2 x. (En ze zijn alle 4 geregistreerd op dit forum en allemaal hebben ze hier niet gepost)
     
  18. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmmm
    dit staat bij status

    Status: Ontvangen factuur gegevens

    Let Op: UPS heeft de factuurgegevens van de verzender langs elektronische weg ontvangen. Het ontvangen van de factuurgegevens geeft niet aan dat een zending is opgehaald of afgegeven. Neem contact op met de verzender voor nadere informatie.

    weet iemand wat dit betekent ..??
     
  19. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    @Dutty, ik had dat ook, bij mij werd die de volgende morgen (nadat dat bericht er stond) verzonden en kreeg ik hem diezelfde middag... (Kan natuurlijk niet zeggen of dat bij jou ook zo zal worden)

    Ik heb zojuist Microsoft gebeld, werd dit keer wel serieus genomen. Vorige keer toen ik zei dat ie in bootscherm al vastliep en dat ook zonder HDD het geval was, moest ik alsnog 360 aan proberen te zetten en alsnog zonder HDD proberen terwijl ik zei dat ik dat al 10 x gedaan had.
    Nu hoefde ik niks te proberen en nu is het wachten op de stickers en dan UPS bellen.

    Als ik de "nieuwe" 360 binnenkrijg gaat ie meteen de verkoop in.
     
  20. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    nogal loogieschschsch...

    "ups heeft de factuur gegevens ontvangen" O-)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina