Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Boris van de PU op Powerweb:

     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bron BetaNews.

    Sony is far from the leading producer of blue laser diodes; Nichia holds that distinction, according to DigiTimes, with 80 percent of the world's supply.

    Two months ago, Taiwan BD burner maker Lite-on IT, which also produces drives under the BenQ brand, voiced its concern in Taiwan's Commercial Times that Sony may have earmarked so many blue laser diodes for its own PS3 that it could not fill orders for other customers.

    Lijkt mij dat er maar aan de hand moet zijn , dan een tekort aan Blauwe Diodes.
     
  3. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Whow... Dat filmpje dat erbij staat: "Fragment uit de Tokyo Game Show 2005 dvd"

    Hij heeft volgens mij een vooruitziende blik... Ik ga in ieder geval helemaal in zijn verhaal mee, dat ding komt hier niet uit voor het 4e kwartaal 2007 :lol:
     
  4. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    OEF... een pak van mijn hart...jaren lang dacht ik dat ik de enige was die er problemen mee had...:b:
     
  5. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf inmiddels aan mijn 3e xbox 360, en ook deze (een splinternieuwe) begint kuren te vertonen.(veel vastlopers, dirty disc errors e.d.)
    Ik lees o.a. op dit forum, dat er meerdere memsen zijn die al aan hun 3e 360 zitten. Het lijkt mij gewoon zo onwaarschijnlijk dat zoiets zou gebeuren als er , zoals Microsoft steeds maar weer zegt, echt maar 1 of 2 % van de 360's niet goed zou zijn...

    En wat betreft dat hele PS3 verhaal sta ik 100% achter dat stuk van Boris: Iedereen zag dit aankomen, waarom in hemelsnaam Sony zelf niet?
    Ze hebben wat mij betreft de schijn tegen...

    Groetjes, Gideon
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2006
  6. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds ik mijn 360 heb, Heb een launch console (2Dec) Nog geen enkel probleem, vastloper of iets dergelijks gehad... zelfs niet na 8uur spelen ofzo...

    Gewoon totaal geen problemen.
     
  7. otter

    otter Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben in het bezit van een 360 sinds de launch en heb in het begin last gehad van een harddisk error, dacht E68. Dit was echter mijn eigen schuld. ik had hem er namelijk niet goed opgeklikt (ik dacht al wat zittie los :+ ).
    na een aantal keer de foutmelding gehad te hebben kwam ik er achter hoe je de HDD er dus WEL in moest stoppen. en ja, dan voel je je even heeeeel dom 8)

    sindsdien heb ik slecht een enkele vastloper gehad.
     
  8. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet om het een of ander, maar hebben we hiervoor niet de thread: '[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles' ?
     
  9. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het een keer met je eens, we dwalen een beetje af. We hebben het al over HDTVs gehad, en nu gaan we het hebben over defecte xobx360s.

    ontopic: vanaaf 8 uur Japan, release info wii\o/, wij moete nog een poosje wachte, maar het kan richtlijnen geven.

    mischien allang bekent filmpje, maar laat de gameplay van de wii wel goed zien, en duur lekker lang!:D http://media.games.ign.com/articles/693/693580/vid_1657122.html
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2006


  10. Eigenlijk wel ja, alleen weten de Sony fanboys hier zelf nog weinig positiefs over de PS3 te vertellen. En gaan ze daarom maar van alles proberen te zoeken om de 360 af te kraken..
     
  11. flamman

    flamman wii:im cheap and fun

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heb je weer netjes gezegt, goed onderbouwd en als laast totaal neutraal bekeken!

    well done:b:
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Kap toch eens met uitlokken joh !

    Ik heb jou anders de afgelopen paar pagina's ook niet veel zinnigs meer zien melden. Daar komt bij dat ik op de vorige pagina's slechts enkele posts zie van mensen die problemen hebben met hun X360, ik ben het met de mensen eens dat dit in een andere thread thuishoort maar toevallig liep de discussie daar even op uit....maar uit niks blijkt dat het hier om "PS3 fanboys" gaat in mijn ogen, dat maak jij er weer van.

    Trouwens, jij was toch degene die altijd in de PS3 threads liep te klagen dat er altijd mooi weer gespeeld werd....en dat er best kritiek mocht worden gegeven ? Ik zie niet in waarom dit niet voor de X360 zou mogen gelden....en een van de punten van kritiek op de X360 zijn de vele defecten, of je daar nu zelf wel of geen ervaring mee hebt, het daar wel of niet mee eens bent....het internet staat er vol mee.

    Nee, ik heb jou al eens eerder verteld dat ik je een beetje hypocriet vind overkomen. De PS3 mag als het aan jou ligt op alle mogelijke manieren worden afgekraakt, maar iemand die iets negatiefs te melden heeft over de X360 is in jouw ogen gelijk een "PS3 fanboy". En zo ook de mod die je zielige anti-Sony fanboyism draadje sloot, dat was ook een fanboy volgens jou. Nee Plasticmannetje, jij bent in mijn ogen nog eens van de grootste fanboys hier....zo niet de meest irritante. Merendeel van je posts hebben een irritante gloed over zich heen hangen en zijn enkel bedoeld om maar te blijven stoken en maar te blijven uitlokken.

    Ik verwacht niet dat ik ook maar iets bereik met deze post, of je gedrag uberhaupt enigszins kan bijstellen, om de doodeenvoudige rede dat je je er toch niets van aantrekt en jezelf niet eens ziet als een Xbox fanboy maar volgens mij zelf nog als een bijzonder objectief persoon....maar ik vind het niet kloppen, en ik erger me soms mateloos aan je. En ik ben ongetwijfeld niet de enige, want ik weet toevallig ook dat een deel van het modteam jou op exact dezelfde manier ziet. Ik ben dan ook niet in de positie om je te bestraffen voor het gedrag wat je vertoont, daar zijn hun (de mods) voor....en ik realiseer me dat ik met een druk op de Negeer knop van je posts af ben, maar dat vind ik te makkelijk. Zolang jij hypocriet bezig blijft zijn blijf ik je desnoods feedback geven op je gedrag, omdat niemand anders het hier doet.

    Maar goed, ik ben dit topic aan het verzieken met deze ellenlange post die eigenlijk niet zoveel met het onderwerp te maken heeft....dus ik ga er weer een eind aan breien. Maar het moest gewoon ff gezegd worden door iemand, en ik neem er dan ook wel de verantwoordelijkheid voor als het moet.
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2006
  13. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker boeiend. Kunnen jullie je onderlinge en dus persoonlijke irritaties niet gezellig per PM afhandelen? Het interesseert me namelijk geen ene reet en je bereikt er toch niets mee.
     
  14. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    dat lucht op niet :+ :b:
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hij staat al op de Negeerlijst, geen zin meer om nog tijd erin te steken. Maar het moest gewoon nog even gezegd worden.

    Vind het wel opvallend dat je enige reponse "Lekker boeiend" is, alsof je mijn hele verhaal wegwuift omdat het gebaseerd zou zijn op gebakken lucht. Maar neem van mij aan dat er een kern van waarheid inzit, ik volg hem al langer op het forum. Juist van jou, die normaal gesproken wel enige objectiviteit toont, had ik een reactie als deze niet echt verwacht....maar goed. Ik spreek niet alleen voor mezelf als ik zeg dat ik me irriteer aan zijn hypocriete gedrag, vandaar dat ik het ook niet echt zie als een persoonlijke vete. Dat die ergernis dan toevallig niet voor jou geldt, prima....maar voor veel andere mensen wel. En ik zeg er gewoon wat van omdat een ander het niet doet, of misschien niet met zoveel woorden....maar ik ben graag uitgebreid en duidelijk terwijl ik daarbij vrij netjes probeer te blijven. Lukt niet altijd, maar goed. But then again, ik zal er nu echt over ophouden. Geen last meer van mij oke ?

    I rest my case.
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2006
  16. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Gistereren nog iemand PSV-Liverpool gezien.....
    t.h.v. de rechterkant van de middelijn.
    Het reclamebord van PS3 :lol: :lol: :lol:
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Je punt ?

    Het komt wel vaker voor dat er reclame wordt gemaakt voor producten die nog niet op de markt zijn. Dus wat is er eigenlijk zo grappig als ik vragen mag ?
     
  18. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik wuif niets weg. Alsof ik de historie soms niet ken van de lieden hier. Ik zeg toch dat het me niet interesseert.

    Ik snap niet dat mensen nog tijd steken in dit soort nutteloze discussies. Valt onder de categorie 'een banaan proberen recht te lullen'. Iedereen gaat zich er straks mee bemoeien en als puntje bij paaltje komt schoont een moderator de hele boel op. Weg 'discussie'. :emo:

    Ik heb er maar een ding over te zeggen, laten we het modereren aan de moderators overlaten.
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Gisteren morgen lag de nieuwe Wehkamp gids op de deurmat.
    Ook hier kon je de PS3 pre-orderen.

    Wekamp heeft inmiddels wel de site aangepast.
    De PlayStation3 is vanaf maart 2007 leverbaar (landelijke releasedatum).
     
  20. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    He vriend, ik weet niet hoor.... als ik jou replies overal eens lees geeft t mij de indruk dat jij een beetje een misselijk ventje bent.
    Mensen op hun punten wijzen enzo. Jou mening is wet..... gaat heen gek.
    Laat mensen hun eigen ding zeggen...... je spant je eigen teveel...

    Kets je een beetje te weinig de laatste tijd ofzow? :):

    Ga jij voor mij bepalen wat ik grappig vind ja of nee.... Had ik t tegen jou, stond er specifiek "@Z3R0-P4R4DOX" bij ofzo. Nee toch?

    Ik zou zeggen........ "adem in, ......adem uit" _0/

    /Mod Doe eens even normaal zeg....Vind jou ook een misselijk ventje als ik je post zo eens lees. -Arjan
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina