Test Drive Unlimited

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 7 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Koop dan Saints Row bij een tent waar je kan ruilen. Bevalt ie niet, ga dan voor Test Drive. Er is veel verbeterd sinds de demo. Er is een update tegen fouten in de gameplay en er zijn nu al 2 gratis auto's te downloaden. Service is dus ook geweldig! (En Test Drive ziet er botergeil uit. :) )
     
  2. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1

    Slim :cool:

    Ik heb ze nu beide en merk dat ik toch echt meer lol beleef aan een game als test drive... gewoon je leven steeds luxer maken, etc... is gewoon vet. Ik wil trouwens ook wel in een racing clan, alleen dan wel eentje waarbij ze serieus beetje cruisen.... wie o wie?
     
  3. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een melding dat het ford race circuit en de drage strip vrij zijn gespeelt klinkt dit bekend want ik kan het niet goed lezen heb geen big ass TV en geen HDTV dus kan het ook verkeer gelezen hebben ? :{
     
  4. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Gisterenavond kreeg ik en Dead Rising binnnen én Test Drive Unlimited. Ik heb mijn avond dus in 2 stukken gedeeld om van beide games een indruk te krijgen. Lang heb ik op TDU zitten wachten en ik ben er altijd van overtuigd geweest dat het een topspel zou worden en gelukkig worden mijn verwachtingen meer dan waar gemaakt!

    Ik heb een paar challenges gedaan en vooral veel gecruisd. Ik vind het hele gedoe om het racen heen zoals huizen kopen, kleding kopen, etc. een leuke toevoeging zodat je ook aandacht aan iets anders kunt besteden als je het racen even zat bent. De map is echt enorm en er zijn zat wegen om te verkennen.

    De wagens waar ik in gereden heb besturen goed al klopt het wel wat de PU zei dat de wagens soms aanvoelen alsof je zo de controle erover kunt verliezen. Dit had ik met mijn Audi TT heel erg, maar de Ferrari die ik met een missie heel terug moest brengen had dit niet, dus het zal wel auto gebonden zijn.

    Verder heb ik nog teveel om te ontdekken en hij valt absoluut niet tegen tot zover! Toen ik de game voor het eerst opstartte begon mijn 360 over een update van Xbox Live. Is dit die eerste nieuwe update al die Atari zou maken om de bugs eruit te halen? Ook kan ik de 2 “gratis” auto’s niet vinden op Market Place wat afgelopen week gemeld werd op gamers.nl
     
  5. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwe auto's zijn te vinden in Marketplace binnen het 360 dashboard in het onderdeel games daarin zoek je de regel Testdrive Unlimited op en daar moet hij tussen staan. Vervolgens download je deze file en de rest gaat automatisch wanneer het spel opgestart wordt. Je krijgt dan namelijk een mailtje binnen TDU en dat mailtje is dan een bevestiging dat de 2 auto's opgenomen zijn in het assortiment. Je kunt dan gerust de betreffende dealers bezoeken en ziet dan dat deze auto's ertussen staan.
     
  6. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet iemand waarom ik die Motor-showrooms niet inkan? Ik zal toch zweren dat ik alle Auto-showrooms heb gehad namelijk:{
     
  7. BTM

    BTM Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon ff verder zoeken, je eilandkaart erbij pakken dan komt het wel goed!!

    Ik denk dat de Enzo de beste A-klasse is, als je naar de stats kijkt, ik heb een SLR en een Enzo en ik vind die Enzo sneller en beter handelbaar, vooral als je 'm helemaal tuned!!!:thumbs:

    Greetz
     
  8. Slimmie

    Slimmie Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    No problem :)

    Maar ik heb nog een langere en moeilijkere ontdekt. Die is exact 200km lang en het is een Time Trail. Als je heb binnen 60min voltooid krijg je 1.000000 credits, maar pasop er zit wel verkeer en politie bij. Het is gewoon moeilijk om met een dikke 300km/u auto's te ontwijken.

    Ga hem vanavond proberen.
     
  9. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu de McLaren F1 GTR gekocht. met topspeed van 374 km/h :)
     
  10. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er inmiddels ruim 2.800 km rijden over het eiland opzitten.

    Ik vroeg mij af hoeveel km de rest van de TDU bezitters op dit forum al gereden heeft op het eiland.
     
  11. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Mijn statistieken:

    heb nu 38,5 uur gespeeld al
    62 % game progress
    3071,83km gereden
    Heb inmiddels 15huizen gekocht
    54 autos in me collectie met daarbij de Ford GT Shelby Concept die je moet unlocken
    Achievements total : 620/1000
     
  12. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik merk wel dat je zonder dat je het echt in de gaten hebt ineens heel veel uren gameplay hebt gemaakt. Ik ben op een gegeven moment 's avonds om 09:00 uur begonnen en voor ik het weet was het 02:00 uur 's nachts, terwijl ik 's ochtends om 06:30 uur weer op moest voor mijn werk. Het spel kan echt verslavend zijn.
     
  13. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    haha idd, het is erg verslavend. De 2e dag toen ik hem had heb ik echt heel de dag erachter gezeten van 's ochtends tot 's avonds laat. Ik heb alleen vreemd genoeg pas 62% van al het asvalt maar bezocht, dus daar ben ik nog wel ff mee zoet
     
  14. BTM

    BTM Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gisteren een vrijedag genomen, omdat het zulk mooi weer zou worden.
    Maar ik heb van 09.30 tot 16.30 onafgebroken TDU zitten spelen en volgens mij was het weer idd erg goed8)
    Ik kan er dus over meepraten dat het behoorlijk verslavend (in goede zin van het woord) werkt!!!

    Greetz
     
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik heb het pas een uurtje of 3 in totaal kunnen spelen.
     
  16. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    dus ik begrijp dat de besturing zoals die in de demo was flink is verbeterd? Ik zit echt te twijfelen om deze te halen, maar vond in de demo de auto's niet echt lekker sturen, om over de motoren nog maar eens te zwijgen.
     
  17. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten opzichte van de eerste demo is de besturing inderdaad verbeterd. T.o.v. de tweede demo merk ik nauwelijks verschil. De auto's sturen behoorlijk, maar dan moet je wel even stoeien met de optie "steering sensitivity" en de driving aid op uit zetten. Het enige wat mij nog stoort aan de besturing is dat het nemen van scherpe bochten met redelijke snelheid, nogal eens een beetje houterig gaat, alsof er ineens een aantal fps overgeslagen worden (dat vind ik soms niet vloeiend lopen) Voor de rest rijdt het goed. Je merkt bovendien heel goed de verschillen in weggedrag tussen de verschillende automodellen.
     
  18. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Iemand??
     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ja, hij komt op de PC, maar geen idee wanneer.
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    GCShop.nl heeft de PC game voor 17/11/2006 staan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina