Ik vind het echt belachelijk dat ze zo'n prijs durven te vragen voor zo'n game. Een normale game duurt zolang om te maken dankzij de gedetailleerde models, animaties, levels, textures, effecten en desnoods een engine. Dit heeft deze game allemaal niet, ze zouden hier hoogstens 30 euro voor mogen vragen. Vind het verder wel een leuk spel hoor, heb de demo gespeeld, maar 50-60 euro is gewoon belachelijk.
Het gaat er niet om hoe flashy ik het wil hebben, maar hoeveel ik er voor betaal. Een game als gears of war waar epic jaren aan bezig is en bloed, zweet en tranen inzitten betaal ik gerust 60 euro voor.
Wat maakt dat nou uit? Het gaat er toch om hoe de game speelt? Het interesseert me niet of ze nou drie dagen of drie eeuwen aan het spel hebben gewerkt. @ Pretender: heb je daarover een mail gehad?
Is dat een garantie dat dat een leuk spel wordt dan? LEGO Star Wars II doet zijn ding, dus wat is er mis mee. Bloed, zweet en tranen zal mij een zorg zijn.
Ik kan je wel begrijpen hoor, maar uiteindelijk draait het om de gameplay en niet om de graphics. Zelf wil ik het spel ook wel uit de budgetbak halen. Wat ik wel vaag vind, is dat de 360 versie veel duurder is dan de current-gen versies. Het spel zal niet volledig gebruik maken van de specs van de 360, dus waarom duurder?
Reden is simpel, marktwerking. Zo sta ik er ook van te kijken dat ik Saints Row incl verzenden in Aziƫ bestel voor 35,- en dan ook nog eens een kortingsbon ontvang en hier keihard 60 euro neer kan leggen
Tsja dit heeft natuurlijk ook met de hoge waarde van de euro te maken en de tering overheid. We worden hier alleen maar hard genaaid en we moeten er maar helaas mee leven.
Had per ongeluk onder de naam van me vriendin zitten posten. Heb ze zelf gemaild, waarin ze zeiden dat hij er zaterdag moest zijn.
whaha hij heeft hier gewoon lego star wars, .. hoe is ie? wat moet je nou eigenlijk doen, welke verhaallijn van star wars.
The original trilogy lijkt mij dat alles wel aan bod komt van de eerste 3 films (dus eigenlijk 4, 5, 6)
Hij was vandaag pas binnen bij onze frs ... Maar het spel is gewoon geweldig .. niet echt next-gen, maar hij stukken leuker dan het eerste deel met veel grappen en grollen