Gears of War 29,99!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door ThaBEN, 13 sep 2006.

  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Gears of War wàs te bestellen voor €29,99.
    FRS.nl heeft die fout opgemerkt, en deze 'verholpen'.
    Echter, als je nu op Gears of War zoekt, vind je de game Kameo. Vreemd.
    Kameo staat nu dus 2 keer op de FRS.nl site, 1 maal voor €64,99 en 1 maal voor €29,99.

    Gears of War valt helemaal niet meer te bestellen bij FRS.nl op het moment
     
  2. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    edit.
     
  3. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, dat krijg je als je een superstunt ;) op je website zet, dan ben je natuurlijk snel door je pre-orders heen. ;)
     
  4. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Als ik sommige reacties lees :emo:

    Anyway Micrsoft zou binnenkort toch met een speciale pre-order actie komen, want ik moet de Limited Edition van het spel hebben :cool:
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Consumentenbond, Radar doet wonderen. Ik wil dan best negatieve reclame maken voor de free recordshop. Tevens staan we sterk door dat een ander bedrijg van leest dezelfde aanbieding had ... (ook al is het het zelfde bedrijf) de normale leek weet dit niet ..
     
  6. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, kan ik eindelijk eens gebruik maken van mijn consumentenbond lidmaatschap.
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Er zijn wel eens vaker dit soort misverstanden geweest ... en elke keer had de consument gelijk gekregen. Ik denk dus dat Free Record Shop geen negatieve publiciteit wlt en dit ook gewoon gaat leveren. Maar we zullen zien.. Ik heb nog geen tegen bericht ontvangen :)
     
  8. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here. Negatieve publiciteit kost hun veel meer dan enkele tientallen GoW voor 30 euro's. Ik blijf het een geweldig stunt van hun vinden :D .
     
  9. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    zoveel goedkoper is het nou ook weer niet. Saints Row was ook voor 35E te krijgen, PES6 is ook voor 40E te bestellen. Dus lijkt mij gewoon ok, ik heb em besteld. Krijg bij levering een acceptgiro.
     
  10. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    FRS weet het zelf inderdaad niet meer door Kameo bij de pre-orders te plaatsen :+.
    Hansje is boos ;).

    Wij hebben geluk dat we 'm al gister of vroeg in de morgen hebben besteld. Zo blijft gamen BETAALBAAR! :)
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Tuurlijk krijgen jullie dat spel voor 30 euro. Tis gewoon een blunder van de FRS en ze hebben nu in feite geen poot om op te staan. Jullie hebben bewijs zat. Zij bieden het aan voor 30 euro en als consument ben je daar akkoord mee gegaan. Dus je hebt gewoon een normale koopovereenkomst gesloten. Ik had GoW al bij nedgame gepreordered, dus helaas heb ik er geen profijt van. Ik wacht op een volgende blunder, misschien bij Pro Evo 6 ;)
     
  12. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0

    Voor de duidelijkheid op het wellus/nietus leveren voor 30 euro wil ik de mensen even eraan laten herrineren dat dit dit niet de eerste keer is dat mij dit gelukt is.

    Klik HIER en zie hoe ik een faceplate besteld hebt voor maar 0,02!!!

    En bewijs dat ik (en een aantal andere mensen die op tijd waren) hem ook echt voor 0,02 hebben gekregen staat hieronder!

    [​IMG]
    Faceplate inclusief factuur
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2006
  13. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Ownage! :thumbs:
     
  14. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gelijk voor de duidelijkheid mijn startpost aangepast met een 2de update.
     
  15. basovich

    basovich Guest

    maar het was nou dus een fout en geen aanbieding?

    jammer :mad:..had ik er wel 2 á 3 besteld en die verkocht in de x-bazaar voor circa. 45 euro ofzo.
     
  16. Cizzler

    Cizzler Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen interesse in GOW, maar ben wel benieuwd naar de afloop hiervan. Ik heb zelf net een consumentenrecht kwestie voor iemand afgehandeld (met succes overigens), maar de wet is niet zo zwart wit (argumenten en interpretatie spelen een grote rol). Ik denk dat als je hem ontvangt voor die lage prijs dat je mazzel hebt meer niet. Bedrijven zijn tegenwoordig ook niet zo heel bang meer voor negatieve publiciteit, zeker niet de grotere bedrijven.

    Maar goed ik gun het iedereen van harte, de FRS verkoopt games normaal gesproken toch veel te duur, dus een klein koekje van eigen deeg kan geen kwaad.
     
  17. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie het meer als een tijdelijke superaanbieding die nu afgelopen is. :D
     
  18. basovich

    basovich Guest


    haha oke ;)..

    maar het valt me op dat kei veel mensen allemaal jaloers zijn en allemaal zeggen: you got owned, en dat je wordt genaait daar FRS en dat we toch nog 60 euro moeten betalen, echt lol xD:thumbs: maar trap daar niet in:).
     
  19. Dioxic

    Dioxic Guest

    waarom juichen jullie allemaal zo vroeg
     
  20. basovich

    basovich Guest


    voorbeeld 1:emo:
     

Deel Deze Pagina