Waar kan je cars downe dan ? Ik heb het spel nu 1 dag en en gewoon verlieft op pgr3. Gewoon te mooi voor woorden,Vooral de in-car cam is te gek Thym0
Op marktplace onder PGR 3 Speed pack, Cadillacs (Gratis), Style pack dat zijn er drie, bij elke pack waar voor je moet betalen (400 Microsoftpoint) is 1 auto gratis Speed pack is dat Aston Martin V8 Vantage en bij de style pack is dat RUF R.K. Spyder 3.8\o/ Dit is trouwens wel off topic volgende keer vragen in de gewonen PGR 3 topic :{
Onder andere met Windows Media Connect, ook kun je de plaatjes gewoon op je MP3-speler zetten en dan op je 360. Ik heb nu ook een achtergrond van Raikkonen.
Leuke poses, maar iets teveel blur bij veel van je foto's, maar das mij mening . Ik vond de foto's gekozen door Bizarre bij hun photomode competitie tegenvallen zeg. Ik heb niet meegedaan omdat ik toch nooit win, maar sommige foto's waren van het "dertien-in-een-dozijn" kwaliteit.
Zegt JP ook altijd Ik vind het persoonlijk wel vet staan, laat een beetje zien dat je ook daadwerkelijk echt snel ging vind ik. Ik zal eens proberen met een stilstaande auto iets te doen
oi oi oi wat gaat dat rap allemaal! nah ik had nog een paar mooie foto's maar die zijn weg omdat mijn iks-doos-driezestig kaduuk is
hey ik heb dit spel pas, net geracet emt paar nlers, even servertje vranderd en ineens krijg ik het bericht van Coudlnt communicate with other people of zo, en steeds weer nu nog :\
Ja dat kan je gewoon niet connecten of je bent er uit gekickt. Probeer Custom Match en dan kan je vanzelf wel weer in een server. Maar waarom zet je dat hier neer en niet in het centrale topic Iig Helm door auto