Saints Row: Technische problemen/bugs

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 3 sep 2006.

  1. mars15

    mars15 Guest

    Ja heb ik ook, misschien dat het verspreid wordt per crib ? heb nog ergens een groot huis maar daar kom ik nooit
     
  2. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, ik hab al een 18.000 doller afgehaald bij mij crib.
     
  3. Roedy

    Roedy Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    20
    Had vandaag met de missie van de vice kings dat je die auto's moet opblazen met die RPG als je op dat dak staat dat mijn mannetje niet meer rechtdoor wilde! Wilde de missie opnieuw doen maar ik kon de deur niet open trappen omdat me mannetje weigerde rechtdoor te kijken hij draaide zich telkens om! Toen maar het spel herstart en weg probleem.
     
  4. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb als ik op start druk en dan wil saven moet ik voorbij mobile phone daar blijft hij ff hange en als ik het de linke kant doorschuif naar save menu krijg ik het ook hebben meerderen van jullie hier last van?
     
  5. kaasbever

    kaasbever Active Member

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    heb het zelfde gehad. Gebeurde toen ik van het ene gebied naar het andere gebied ging. Ergens op een grens
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2006
  6. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    ja haha had ik laatst ook, ik dacht snel ff een fototje schieten :+

    [​IMG]
     
  7. Rabasa

    Rabasa Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook vaak. Had t ook een keer tijdens een missie, dat ik een vrachtwagen ergens naartoe moest rijden. Tot 2 keer toe op hetzelfde punt :mad: Daarna maar een andere route gekozen.
     
  8. C3LL-NL

    C3LL-NL Seriously easy goin'

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wanneer die update gaat komen?
     
  9. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    haha :lol:


    Hoezo droog die foto :+ :thumbs:
     
  10. Rabasa

    Rabasa Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe nu een missie tegen de westside rollerz. Moet je achter een vrachtwagen aan met auto's d'r op en die kapot schieten. Alleen loopt ie dus elke keer vast op hetzelfde punt. Schijtziek word ik er van :'-(

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2006
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    WTF echt een droog fototje :9
    met z'n vieren auto'tje spelen :)
     
  12. Rabasa

    Rabasa Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    vind t nu niet zo droog meer=( . Heb m al 20 keer opnieuw gedaan. Heel af en toe loopt ie niet vast. Je moet auto's die op een vrachtwagen staan kapot schieten. Maar is erg moeilijk :mad:
     
  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Is wel minder als je dit krijgt...
    Helemaal als het vaker voorkomt!

    Zelf nog altijd geen last van Vastlopers. Alleen het Online gedeelte vind ik nog altijd niet lekker lopen!
     
  14. saintsrowfan

    saintsrowfan Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    VASTLOPERS!!!!

    Ik heb het spel 20 uur gespeeld en het was maar 1 vastgelopen,maar nu ik aan 70%zit,loopt het continu vast:confused: Hebben jullie ook veel problemen mee?
     
  15. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    loopt bij mij regelmatig vast.
    me 360 maakt eerst een raar geluidje dan stopt ie met draaien kan ik gwoon nog lopen en alles doen maar als ik een auto stap heb ik geen geluid bij me radio en na een stukie rijden is me auto weg en zit ik gwoon in de lucht kan wel toeteren en alles maar niet uitstappen of rijden.
     
  16. saintsrowfan

    saintsrowfan Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja bij mij is het precies dezelfde,vooral als ik op de 2de brug links, naar het noordelijke gedeelte rijdt ,daar loopt het altijd vast op die brug.
     
  17. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij ook

    wat een kut zooi
     
  18. dannyff

    dannyff Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij loopt het heel soms vast op de snelweg dan zit ik net als bij skullcrush in de lucht en ik kan niks doen maar dan na 5 sec ga ik weer gewoon verder, voor de rest heb ik geen problemen van vastlopen of iets dergelijks. Wel af en toe beetje lag ook op de snelweg..
     
  19. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb ik ook, dan zijn alle auto's weg en dan zweef je, en dan zit je zoals je in de auto zit maar dan in de lucht:p zie et wel gaar uit :p
     
  20. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Och ik heb ook veel vast lopers zins ik ik voorbij die 65 % zit. Volition nzoekt wel maar gata er niets aan doen omdat het volgens hun aan het branden ligt van de games. Ik heb tweede disc gehaald en haalde niets uit. Volition heeft me voor gesteld om SR naar hun op te sturen en in de plaats zou ik dan Game en extra stuff toe gestuurd krijgen. Dus zie ik geen andere mogenlijkheid maar dan wel tijd zonder sr.

    Kan alleen iedereen aanraden om op hun forum te gaan en daar in deze topic te reageren :
    http://developer.saintsrow.com/forums/showthread.php?p=108510#post108510

    Zij zullen dan helpen met oplossing.

    Zelfs gewoon wat auto's in je garage wissen kan helpen.
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2006

Deel Deze Pagina