1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 25 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kom jij aan 17 cent bij een 0800 nummer?
     
  2. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    @arie

    ow thnx man
    snap het al
     
  3. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0

    :b: nu gaan ze ook tegen je liegen
     
  4. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    maar ze hebben nog wel refurbished... dus jij krijgt een gerefurbishedde (lol) 360
     
  5. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    jah iedereen krijgt het dus wees maar niet zo blij _0/
    maar schijt man na bijna 2 weken niet hebben gegamed
    maakt het nu niet meer echt uit ik wil gewoon zo snel
    mogelijk gamen :eek:
     
  6. Decostop

    Decostop Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor sommige mensen hier op het forum, die de xbox voor de 3e keer opsturen wordt de kans steeds groter dat ze hun 1e xbox weer terug krijgen.

    Het zint me helemaal niet, die xboxen die voor de 2e, 3e etc keer worden opgestuurd. Het lijkt wel pappen en nathouden totdat de garantie is verstreken. Geen goede reclame.
     
  7. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    dan kunnen ze lang blijven pappen! ook al zegt microsoft dat je 1 jaar garantie hebt, volgens de nederlandse wetgeving hoort er 2 jaar op te zitten en die verwacht ik ook te krijgen.
     
  8. Decostop

    Decostop Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    2 jaar garantie klopt, maar volgens mij hebben ze dat niet door bij Microsoft.
    En als je de xbox voor de 3e keer opstuurt en weer een paar weken later een kapotte xbox hebt, noem ik dat pappen en nat houden en een hele slechte reclame.
     
  9. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ja. ik heb hem nu 2 keer opgestuurd en ik hoop dat voordat dei (2 jarige) garantie is afgelopen ze die problemen hebben verholpen en dat ik na zoveel keer opsturen een goed werkende krijg! want anders...:mad:
     
  10. Crawl_NL

    Crawl_NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het eigenlijk niet zo dat volgens de wetgeving de verkoper (dus de winkel waar je de XBOX360 hebt gekocht) moet zorgdragen voor dit alles....ik bedoel of je nu 5 of 10 bij MS aan de telefoon hangt dat zal hun een biet wezen, ze pleuren je zo weer een furbie in je muk. Een winkel daarintegen zal na een aantal keren sneller geneigd zijn om een nieuw exemplaar te overhandigen.....je staat qua onderhandelen wat sterker als je oog in oog staat.....Of zie ik het verkeerd ?
     
  11. Ruben90

    Ruben90 wazzup.. ?

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit man..
    Begin me echt zorgen te maken over dat ding.. die van mij is 'pas' 1x opgestuurd.. maar tevreden ben ik er niet helemaal over.. Als ik er een schijf in doe, dan begint die toch te ' zoemen ' .. en ik kan het ding net zo goed als verwarming gebruiken, niet meer normaal hoe warm die wordt ,als ik 30 min gespeeld heb..

    Ik zie t nog even aan, maar als hij weer kapot gaat dan ga ik toch eens een brief schrijven naar microsoft, en hun eens duidelijk maken, dat ze toch echt met een grooooooooooot probleem zitten..

    We betalen verdomme 400 euro, en wat we er voor krijgen is waardeloos te noemen..

    En als er zich dan nog problemen blijven voor doen dan gaat die toch mooi de verkoop in.. zoveel mooie dingen te doen/kopen voor 400 euro..

    Ik heb er geen zin in, dat dadelijk de garantie verlopen is en dat dat ding maar kapot blijft gaan..

    Damn... maja we hebben allemaal t zelfde probleem.. en ik wens iedereen sterkte ermee, want als ik dit hier allemaal lees; dan word ik niet goed..

    mazzels
     
  12. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    zou kunnen, maar die kerel bij de gameshop vertelde mij het verhaal van die 2 jaar.
     
  13. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF is er nou 1 of 2 jaar garantie???????????????????????????????????
     
  14. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Uit het garantie boekje dat met de console in de verpakking zit:

    1 jaar dus...
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    En toch viel de vorige Xbox onder 2 jaar garantie.
    Denk dat het wel aan te vechten valt, ivm technise levensduur enzo.
    (Als je er veel geld in wil pompen that is...)
     
  16. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat denk ik ook ja :)

    Je mag er toch wel vanuit gaan dat ie langer dan 1 jaar heel blijft bij normaal gebruik.
     
  17. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Vrouw bij xbox service, zei 2 jaar. Maar als ik dat over een paar maanden zeg (dan is me xbox 360 ouder dan 1 jaar) dat ze me dan uitmaken voor leugenaar
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Je weet wel dat je serienummer gelinkt is aan de productie datum, right?
    (Ik kreeg bij m'n vorige Xbox garantie op basis van de productie datum...)
     
  19. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Het rare is dat ik mijn Xbox 360 21-12-05 gekocht heb, en de productie datum was ook 21-12-05......En die vrouw die bij die winkel werkte zei je hebt de laatste iemand had hem gister gereserveerd.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dit is dan wel weer fucking netjes hoor..tjonge jonge.
    eergisteren door UPS de twee 360's laten halen, en vandaag komt
    mijn buurvrouw aan de deur met twee dozen , 360's zijn weer terug..en guess what...VOLLEDIG NIEUWE 360's. Aan de sticker op de cd la te zien en waar ie in verpakt was, en de manufacture date die july 2006 is...netjesssss!!!!!!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina