Dat kun je niet als argument nemen, aangezien San Andreas in 2004 uit was. Voor die tijd waren de graphics redelijk. Ik vind het ook raar dat Boris de HD mogelijkheden van Saints Row als argument gebruikt waarom Saints Row beter is dan GTA. In de tijd van San Andreas was er zoiets nog niet.
Zoiets heet smaak.. Er zijn een aantal rockzenders, en tsja, vertel jij mij eens, hoe jij een spel wilt gaan neerzetten, in de tegenwoordige tijd, zonder gangsters en blingbling? Dan krijg je al gauw een of andere redneck die benzinestations gaat overvallen, of hangjeugd.. Nou, dat speel ik dan liever niet.. Ik ben zelf zwaar Hiphop-verliefd, en ik vind de soundtrack dan ook ijzersterk..
Het is wel zo dat SaintsRow meer af weet over gangsters dan gta. Die gangsters in GTA leker wel op die fop gangsters in nederland (Totaal geen gangsters dus). SaintsRow heeft dat zeker wel maar denk dat saintsrow het niet zal halen zonder voertuigen behalve prachtige auto's. Als deel2 (die nu in de maak is) voertuigen heeft en realitisch word met bloed enzo zal het een grote kans hebben om boven gta te staan. Als je online patch er is zal saintsrow online echt erg worden!
Dat is waar, maar GTA is ook erg lelijk als je hem vergelijkt met andere xbox games. Bij SR is dat wat minder. Ik heb mijn xbox weer terug, en ik heb de demo zat gespeeld.
Het is niet zozeer dat ze er meer vanaf weten, het is denk ik eerder zo, dat ze het gewoon wat realistischer neer willen zetten. Met hoge bazen die ook allemaal 'nette' bedrijven hebben om zichzelf in te dekken en dergelijke. Dat mis je bij GTA idd. Maar ik vind niet dat de gangsters in GTA op de fopgangsters hier lijken.. Het is wat meer ghetto, en dat merk je ook in de loopjes, en de taal.. Bij SR moet je gewoon is heel rustig gaan lopen.. Dan loopt ie ook zwaar gangster
ik vind het richt systeem van saints row vooral een stuk beter dan de GTA reeks, want bij gta drukte je op een knop en had je meteen de tegenstander in je vizier, bij saints row komt daar wel meer bij kijken.