De handleiding en het doosje van de Aziatische game, zijn die in Aziatische karakters geschreven? Of zit er ook een Engels gedeelte bij. Ik weet het, vast een domme vraag.
even kijken of ik het begrijp: Je hebt Saints Row vanuit Azie laten importeren en nu vraag je je af, of het hele spel+handleiding in die taal is? Mijn mening: Denk het wel.
Hij is juist van plan om dit spel te gaan importeren. Anders lijkt het mij wel heel vreemd als hij dat hier gaat vragen... Maar volgens mij zit er toch wel een Engelse handleiding in, niet dan?
Die van mij is gister verzonden vanuit Azië, als ik hem heb zal ik het even posten. Volgens mij is het NIET zo, volledig engels. Het is een Azië versie, en ze spreken toch niet in heel Asia dezelfde taal? Bij een Japanse versie zou het wel zou zijn dat het in het japans geschreven was..
Via play-asia Saints Row besteld en de game is gisteren binnen gekomen. Hoesje is iig volledig in het engels en ik neem aan het boekje dus ook (lees ik eigenlijk niet). Volgens mij hebben tegenwoordig praktisch alle games engelse ondersteuning, anders even checken op het forum van Lik-sang. Ik ben iig erg blij met mijn sr exemplaar voor 34,-!! En er zat een waardecoupon van 5 dollar bij
tis wel ernstig dubbelop, je kunt hem hier gewoon in de winkel halen en dan bestelle in Azie omdat tie dan 30,- goedkoper is, hmm, ik zal er nooit aan gedacht hebben
Ik snap niet wat je bedoelt. Wat is dubbelop? Ik bestel de game gewoon in Azië, lekker goedkoop en prima service.
Ik heb hem voor 45,- ik zij ik heb reseveert voor een spel ze zeiden dat het 71,- kostte ik zei ik zag hem ergens anders voor 55,- en hier kost het 20,- duurder toen kreeg ik 20,- korting en betaalde maar 45,- in plaats van 65,- met de ijzeren hoesje! Belazeren kan je altijd gewoon even proberen maar als je daar in azie besteld is het maar 65% ong dat het wel aan komt en het komt laat aan.
Hij heeft geprobeerd af te dingen bij een winkel, en het is hem gelukt. Moest er ook om lachen. Maar trouwens, normaal vraagt de medewerker van die winkel toch wel waar je het zo goedkoop hebt gezien? "Ja, eh, nou, ik zag Dead Rising voor 20 euro in de budgetbakken liggen ergens, dusseh, ik wil hem hier voor 15 euro hebben." <-- Probeer dat eens bij dezelfde medewerker .
Ik snap zoiezo niet waarom je zoiets importeert... Hier ga je naar de winkel, Heb je een spel direct mee. Met alle gemakken. En ander bestel je in webshop hier!! Volgende dag binnen.
Het gaat niet om de snelheid, maar om de prijs . €30 goedkoper in Azië is toch een behoorlijk verschil, waar ik in elk geval wel een paar dagen langer voor had willen wachten (maar ik had hem al binnen via GCshop toen ik las dat hij regiovrij was).
Is vertrouw zulke buitenlandse internet shop echt niet En je kan ook gewoon 30 euro op straat zoeken 64 euro voor saintsrow is geen geld ik zou 200 willen betalen ervoor,maar toch gewoon ff proberen om hem goedkoper te krijgen Gelijk headset erbij toch
ja joh, maar ik wil bij paly-asia een VGA hd kabel bestellen http://www.play-asia.com/paOS-13-71-de-49-en-70-16s8-4-6.html Kost hier echt geen drol. Goedkoopste die ik in NL heb gezien in 22E. Maar is deze kabel te gebruiken op een EU 360?
Hmmm, als ik het goed gelezen heb is het dus echt wel significant goedkoper. Je legt bovenop de nederlandse prijs €8,- en je krijgt 2 spellen voor de prijs van 1! Ik denk dat ik ook maar eens ga kijken daar. Ik neem aan dat de prijs van €34,- inclusief verzending is. Dus als iemand hier zegt dat hij/zij wel €200,- wil betalen voor SR dan breng ik diegene persoonlijk een gewoon nederlandse game voor de adviesprijs maar wil dan wel graag resterende bedrag van die €200,- innen. En dan mag diegene het headsetje ook nog houden ook, dat is toch wel heel erg coulant van mezelf.