mooi tvtje maar wat een verschil met die van jouw en mij mijne echt een pimp en die van jjouw een dikke godfather
@dahouseman waar kan je die overhemd en stropdas kopen? Of moet je verder in de game komen zodat er ''nieuwe'' kleren bij komen, want ik zit op 30% en heb alle shops al een keer bekeken geloof ik..
Bij Branded :b: en dan een van die 2 work-shirts (ofzoiets). Je moet wel geen ketting dragen. Ketting en stropdas gaan niet samen, helaas Ik vroeg trouwens precies hetzelfde vandaag in het 'waar vind ik' topic
Hier de mijne, en die van mij is ook met m'n mobiel genomen dus let niet op de slechte kwaliteit xD. http://img135.imageshack.us/my.php?image=dsc00558ho0.jpg
ga gta spelen:{.. BTW mijn poppetje op een dak+auto, gejat van los carlos oid. dat vlekje zit op m'n cam van me mobiel, weet nog niet waar het zit , kan het er niet vanaf krijgen.
/Mod lol en dat staat er ook niet van 'laatst gewijzigd door ...' erg flauw. maar nu weer ontoppic: moet nog ff wat pimp kleren kopen voor m'n character, weet iemand wanneer ik die kan krijgen?
@basovich= de snatch missie van Los Carnales zorgt voor pimp kleding,west side voor special baron en vice voor pimp cane + jewelry
Thanx, kettingen etc weggedaan. Alleen zijn bij mij die 'work clothes' in winkels als sloppy seconds te vinden.