klinkt aanlokkelijk moet ik zeggen, maar voor mij is die het net niet..
waarom ik teleurgesteld ben..
1. de launch had tog wel op een vroege november launch gerekent.
2. prijs van console. 250 is welliswaar niet duur voor een console, maar het is wel een minder krachtigere console. Dan komt er nog bij dat Nintendo zij MAX. 250 daaruit haalde ik dat die wel goedkoper werd (lees 220 ofzow) zeg dan gewoon dat die 250 word.
3. prijs controller, ik bedoel E60 betalen voor een controller, en dat willen ze dan een familie console noemen. 60x3 is 180 euro erbij als je met vrienden wilt spelen. En daarbij had ik dacht ik gehoord dat de WII met 2 controllers kwam(neen iet die old school controller 2 luxe), omdat dat het gevoel een console voor iedereen versterkte(anyway dat zou dan wel fout zijn geweest).
4. prijs games, 50 euro vind ik een nette prijs. Maar als ik hoor dat er ook games zijn van 60 a 70 euro komen word ik een beetje panisch.
5. DVD functie die er uit is gehaalt, aangezien mijn dvd speler net de geest heeft gegeven.
6. de launch games, welliswaar supper goede launch titels. Ik vind het jammer dat een paar games waar ik warm voor liep uitgesteld zijn tot 2007, dus met kerst niet die games. (lees battalion(leep me super vet),metroid)
zijn allemaal kleine dingen, die mij niet meteen zegen dat ik NEE moet zeggen tegen de WII, maar ik had tog wel gehoopt dat een totaal paket van WII console, 3 controllers, 4 spellen bij de 500 mogelijk was.
moet is kijke, anders nu komen en als de PS3 er is overstappen.
weet iemand trouwens al ALLE launch titels van de WII, dan kan ik een nieuw lijstje opstellen van must haves.
Laatst bewerkt: 15 sep 2006