[XOne] Xbox 360 Live [Vragen] - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr_Ball

    Mr_Ball Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan dat als hij aangeeft dat het signaal goed is en m'n laptop het op dezelfde plek als de tv het wel doet? Probeer het wel... (Wordt een hoop geschuif denk ik.)
    thx
     
  2. Mr_Ball

    Mr_Ball Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet dat dat het is. Ik heb xbox360 en router nu tegenover elkaar staan, wel met een meter of 8 ertussen dichterbij lukte niet, maar lukt nog steeds niet.
     
  3. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wellicht nog een beveiliging op je wireless router die je nu niet hebt ingevoerd voor je 360 ?
     
  4. Mr_Ball

    Mr_Ball Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een web paswoord, maar die heb ik gewoon ingevoerd op m'n xbox. Hij loopt bij de test pas vast bij 'IP'. Het wireless gedeelte vliegt ie voorbij. Verbinding is dus goed lijkt me. Hij ontvangt mijn netwerk met 4 van de 5 streepjes.
     
  5. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Vaag dat je wel goede ontvangst hebt en hij het met manual settings dan ook niet doet.

    Ik zou persoonlijk het wachtwoord nog eens controleren ..... zou niet de eerste keer zijn dat iemand daar foutje mee heeft gemaakt.

    Verder heb ik even geen ideeen meer :)
     
  6. Mr_Ball

    Mr_Ball Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Paswoord is oké. Bedankt voor t meedenken.

    Misschien heeft iemand anders nog een idee!?
     
  7. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer krijg je van die reclame bij je xbox dashboard? of is dat niet in ned ofzo?
     
  8. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey,

    welke mogelijkheden zijn er nou om Live te kopen/verlengen? In de startpost van Fardo staat iets van 12 maanden Gold, 200 points en een korting van 20 euro oid op een game, deze kan ik echter nergens zo 1,2,3 terugvinden. Is dit van vroeger?

    Mvg,

    Sjoerd
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Probeer nu de gegevens eens handmatig in te voeren i.p.v. automatisch? Kies gewoon een ip-adres uit die in het ip-bereik valt van je router.
     
  10. banzaidragon

    banzaidragon Guest

    Hallo allemaal ^^

    Ik heb sinds vanmorgen na 3 uur prutsen aan de instellingen eindelijk xbox live op mijn xbox 360. Namelijk via ICS en Wifi (De computer waarmee ik mijn xbox verbind heeft WiFi) Dit werkt nu allemaal prima, op 1 dingetje na dan.. Om de 5 a 10 minuten valt het internet weg bij de 360 en krijg ik 'diconnected from xbox live' oid. Bij de pc is er dan niks aan de hand en doet het internet het nog gewoon.. Weet iemand hoe dit zou kunnen?

    Hardware:

    De draadloze router is een Linksys Wireless-B Broadband Router BEFW11S4
    En de draadloze adapter is een Linksys Wireless-B USB Network Adapter v2.8

    Edit:

    Oh ja, telkens als die disconnect plaatsvind kan ik niet zo maar weer connecten met 'Connect to xbox live' in het hoofdscherm. Ik moet eerst dat proberen, test connection doen (dan zegt de xbox dat er niks mis is) en daardoor raak ik ook uitgelogd, anders kan het niet getest worden, maar dan kan ik pas weer op live komen door in te loggen op mijn account.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 sep 2006
  11. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    staan de router en 360 ver uit elkaar? want misschien heb je daardoor gewoon een slechte verbinding. bij mij schilt het 1 verdieping dus heb ik af en toe ook wel eens dat hij weg valt.
    hoeveel connections kunnen er op je router? ik kan er maar 1 waardoor mijn verbinding wegvalt als iemand in huis de laptop aan zet.(misschien doet je pc dat?)
     
  12. Mr_Ball

    Mr_Ball Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke gegevens? Alleen IP en subnetmasker of bijv. ook DNS, gateway en de hele bende...?
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2006
  13. Mr_Ball

    Mr_Ball Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke gegevens? Alleen IP en subnetmasker of bijv ook DNS en Gateway enz... !?
     
  14. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0

    het gene wat jij beschrijft is het Xbox Live Vision Pakket (moet nog uitkomen)

    prijs is 89.95 euro

    zit in een Live Vision Camera , 12 maanden Live Abbo , 200 Microsoft Points en 2 arcade games

    verder zijn er nog :

    [​IMG]

    3 maanden Live a 19.95 euro


    [​IMG]

    12 maanden live voor 59,95 euro

    en je kan diverse live abbo's kopen direct via je credit kaart , kost het zelfde als in de winkel maar via credit kaart kan je ook 1 maand live kopen voor 6,99 euro


    en offtopic :

    kijk eens in mijn Sig :+
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2006
  15. dannynima

    dannynima Guest

    hej,

    weten jullie hoe je een xbox360 verbind met xboxLIVE als je een modem hebt en geen router?Want bij mij staat er dat ie de DNS niet kan vinden...|:-

    alvast bedankt
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Door meer info te geven, dan kan ik je helpen (zie directe connectie) .. zie pagina 1 (invul formulier)
     
  17. Mr_Ball

    Mr_Ball Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0

    Fardo, kan je ook nog even naar mijn wlan/live probleem kijken?
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Heb je in je router upnp aan staan .. deze anders even aanzetten :) staat dhcp op automatisch? Heb je een beveiliging aan staan?
     
  19. Dioxic

    Dioxic Guest

    ik speel nu al een dag pgr3 maar kan nog steeds geen servers joinen
    ers taat

    Unable to communicate with other players
    nu heb ik naar mijn NAT gekeken en hij staat op Moderate
    hoe krijg ik hem op Open of hoe fix ik dit
     
  20. Birdhouse

    Birdhouse www.joeylee.nl

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook zelfde probleem, maar ik moet blijven zoeken naar servers. sommige doen het wel maar de meeste niet. kan iemand mij ook even helpen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina